دانلود کتاب صوتی به سوی فانوس دریایی با صدای آنالی طاهریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به سوی فانوس دریایی اثر آنالی طاهریان

دانلود و خرید کتاب صوتی به سوی فانوس دریایی

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی به سوی فانوس دریایی

به سوی فانوس دریایی نوشته ویرجینیا وولف، نویسنده بزرگ و صاحب‌ سبک قرن بیستم است.

 درباره کتاب صوتی فانوس دریایی

 در این کتاب اتفاقات تلخ و شیرین زندگی یک خانواده به اسم خانواده رمزی را می‌شنوید. حال و هوای این رمان مثل یک تعطیلات خانوادگی در عین حال شاد و غمگین است و در قالب همان خانواده بیان می‌شود، ولی حس مصیبتی در آن جاری است که در قالب مبارزه هر فرد برای زنده ماندن و تأکید بر فردیت و اشتیاق برای عشق بی‌قید و شرط به تعادل می‌رسد. 

در نیمه‌ی اول رمان یک روز عادی تعطیلات تا هنگام خواب شخصیت‌ها روایت می‌شود، اما ناگهان با دگرگونی متن روبرو می‌شویم، به‌طوری که فاصله‌ی زمانی ده‌ساله‌ای در سیزده صفحه خلاصه می‌گردد. جنگ جهانی اول، مرگ خانم رمزی و دو فرزندش پس از رسیدن به بزرگسالی، متروک شدن خانه‌ای که تعطیلات را در آن می‌گذراندند همگی با اهمیتی مشابه و حالتی گذرا در نثر شاعرانه‌ی بخش «زمان می‌گذرد» گنجانده شده است. در بخش سوم بازماندگان بار دیگر گرد هم می‌آیند و سفر به فانوس دریایی را آغاز می‌کنند.

 زندگی، مرگ و خانم رمزی در این رمان مسائل اصلی‌اند و فانوس دریایی که در دریا منزوی است و به فواصل مرتب پرتو می‌افکند، تصویری از بازگشت و امید است

ویرجینیا وولف با کاربرد تکنیک جریان سیال ذهن در این اثر، چشم‌اندازی صمیمانه به رمان بخشیده و به این وسیله، افکار، احساسات و مشاهدات فوری ناشی از تجربیات انسانی شخصیت‌ها را بیان می‌کند، اما مسائلی که مطرح می‌شوند از تجربه‌ی فردی فراتر می‌روند و فلسفه، روان‌شناسی و جنسیت را نیز دربر می‌گیرند.

 شنیدن کتاب به سوی فانوس دریایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه رمان‌خوانان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به آثار ویرجینیا وولف و رمان‌های جریان سیال ذهن.

 درباره ویرجینیا وولف

ویرجینیا در سال ۱۸۸۲ به دنیا آمد و در خانواده ای پرجمعیت زندگی کرد. پدرش لسلی استفن نگاهی خاصی به او داشت و گویی از آینده درخشانش آگاه بود زیرا او هم نویسنده و منتقد و زندگی نامه‌نویس بزرگی در زمان خودش بود.

ویرجینیا از چهره‌های سرشناس سال‌های میان دو جنگ جهانی و از مهره‌های اصلی محافل روشنفکری آن زمان بود بسیاری او را نخستین فمینیست جهان می‌دانند زیرا برای احقاق حقوق زنان فعالیت‌های زیادی انجام داد.

سبک نویسندگی وولف سبکی تجربی است که سعی در افشای درونیات انسان‌ها دارد. او در نگارش آثارش بیشتر از تکنیک جریان سیال ذهن بهره می‌برد که در داستان خانم دالووی بسیار مشهود است. او توانست ویژگی های نثر مدرن را وارد مقاله‌نویسی کند و سبک جدیدی را پدید آورد.

 از آثار ویرجینیا وولف می‌توان به اتاقی از آن خود، سال‌ها، شب و روز، خان دالووی، امواج و اتاق جیکوب اشاره کرد.

 ویرجینیا به خاطر از دست دادن دوستانش در خلال جنگ‌های جهانی و ناراحتی‌های روانی پی‌در پی در ۲۸ مارس ۱۹۴۱ با جیب‌های پر از سنگ به رودخانه اوز در رادمال رفت و خود را غرق کرد. جسد او در ۲۱ آوریل پایین رودخانه پیدا شد.




معرفی نویسنده
عکس ویرجینیا وولف
ویرجینیا وولف
انگلیسی | تولد ۱۸۸۲ - درگذشت ۱۹۴۱

آدلاین ویرجینیا وولف، بانوی رمان‌نویس، مقاله‌نویس، ناشر، منتقد و فمینیست انگلیسی بود که آثار برجسته‌ای را به رشته تحریر درآورده است. آدلاین ویرجینیا استیون در سال ۱۸۸۲ در لندن به دنیا آمد. مادر او جولیا پرینسپ استیون، از زیبارویان مشهور زمان خود بود و پدر او سر لسلی استیون، نویسنده، منتقدِ برجسته آثار ادبی عصر ویکتوریا، از فیلسوفان مشهور لاادریگرا و کوهنوردی معروف بود.

نظرات کاربران

neg73
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

بقدری کند و آروم و حوصله سر بر خونده میشه که انسجام جمله ها گم میشه و طاقت آدم طاق میشه . من که منصرف شدم از ادامه گوش دادن و بنابراین نمیتونم درمورد داستان و محتواش نظر بدم ‌

- بیشتر
نازیلا
۱۴۰۰/۱۱/۲۵

صدای نرم لطیف خانم آنالی طاهریان ❤️❤️❤️

زمان

۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۹۸۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۹۸۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۲,۰۰۰
تومان