دانلود کتاب صوتی خرده نان با صدای گلچهره زند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خرده نان اثر لویی کالافرت

دانلود و خرید کتاب صوتی خرده نان

معرفی کتاب صوتی خرده نان

کتاب صوتی خرده نان، نمایشنامه‌ای شنیدنی و زیبا از لویی کالافرت است که از آرزوهای بربادرفته‌ی انسان‌ها و از زندگی‌ای که همه را در چنگال خودش گرفتار می‌کند گفته است.

نسخه صوتی کتاب خرده نان را با ترجمه‌ای روان از شهلا حائری و صدای زیبای شاهین علایی‌نژاد و گلچهره زند بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی خرده نان

شاید همه‌ی ما نسبت به آنچه دور و برمان می‌گذرد، بی‌تفاوت باشیم و خرده نان این بی‌تفاوتی انسان‌ها را نشان می‌دهد. آن هم به صورتی که مخاطب از درکش، منقلب می‌شود و به خودش می‌آید. داستان کتاب صوتی خرده نان روایتی از زندگی یک زن و شوهر است که در کنار یکدیگر زندگی آرام و خوبی دارند، یا حداقل خودشان اینطور فکر می‌کنند. اما یک شب در خانه همسایه‌شان اتفاق عجیبی می‌افتد و آن‌ها را مجبور می‌کند در وجود خود و زندگی‌شان بیشتر تامل کنند و به زندگی با چشمی باز و نو نگاه کنند.

خرده‌نان داستانی بدیع دارد. از عادت‌های عجیب ما انسان‌ها می‌گوید. عادت‌هایی که باعث شده برای رسیدن به موفقیت، هیچ چیز دیگری را نبینیم و تنها توجهمان را به همان موفقیت معطوف کنیم. این موضوع هرچند مسیر زندگی بسیاری از ما است، اما مشکلاتی را در پی دارد که حل کردنشان، نگاهی دقیق‌تر به زندگی را می‌طلبد. لویی کالافرت در کتاب صوتی خرده نان، راه‌حلی برای حل این مشکلات ارائه می‌دهد. در حقیقت کالافرت با نوشتن نمایشنامه‌ی خرده نان به مخاطبانش کمک می‌کند تا نگاهی دقیق به زندگی اطراف خود بیندازند و در آنچه که آرمان‌هایشان می‌خوانند، بازنگری کنند. این کاوش است که ما در در مسیر حل مشکلات قرار می‌دهد.

کتاب صوتی خرده نان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از شنیدن نمایشنامه‌های صوتی لذت می‌برید، بدون شک شنیدن کتاب صوتی خرده نان، لبخند را به شما هدیه می‌دهد.

درباره‌ لویی کالافرت

لویی کالافرت شاعر، نمایشنامه‌نویس و رمان‌نویس ایده‌آلیست و نوگرا است. عمده‌ی شهرت کالافرت به دلیل نمایشنامه‌ی خرده نان است که به خاطر موضوع مهم و جهانی‌اش، بارها و بارها به روی صحنه رفته است و در سال ۱۹۷۸ برنده‌ جایزه‌ ایبسن شد. از میان دیگر افتخاراتی که لویی کالافرت در زندگی حرفه‌ای خود کسب کرد می‌توان به دریافت جایزه بزرگ شهر پاریس، برای مجموعه آثارش را در سال ۱۹۸۵ و دریافت جایزه بزرگ ملی ادبیات فرانسه در سال ۱۹۹۲ اشاره کرد.

شهلا حائری 

شهلا حائری یکی از مترجمان برجسته‌ی ایرانی که او را با ترجمه‌ی کارهای اشمیت می‌شناسیم، استاد رشته انسان شناسی فرهنگی در دانشگاه بوستون آمریکا است. او همچنین مدیر برنامه مطالعات زنان در این دانشگاه است. حائری مطالعات گسترده‌ای درباره دین، حقوق و پویایی‌های هویت جنسی در جهان انجام داده است. از دیگر فعالیت‌های پژوهشی او می‌توان به پژوهش‌های انسان‌شناختی خود در ایران، هند و پاکستان، مرکز مطالعات خاورمیانه دانشگاه هاروارد، مرکز پمبروک برای تدریس و تحقیق درباره زنان، در شورای پژوهش علوم اجتماعی و در سال ۱۹۹۶ در کالج سنت آنتونی در دانشگاه آکسفورد در سال‌های متمادی اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی خرده نان

«شنیدی؟»

«چی رو؟»

«نشنیدی؟»

«نه، چی رو؟»

«انگار یه کسی توی پاگرد، پشت دره!»

«من که چیزی نشنیدم!»

شوپت به آشپزخانه می‌رود. برمی‌گردد و ناگهان متوقف می‌شود. «حالا چی؟ باز هم نمی‌شنوی؟»

«نه.»

«مطمئنم که یه نفر پشت دره.»

«شاید یک نفر داره دنبال یک اسم می‌گرده!»

«برم ببینم؟»

«نه، نه، نه، تازه کسی نیست. من که چیزی نشنیدم.»

«با اینحال بد نیست یه نگاهی بندازم.»

«دلت می‌خواد نگاه کن، اما بی‌سر و صدا! یه وقت دیدی واقعا یه کسی بود.»

شوپت به طرف در ورودی می‌رود. دریچه‌ی کوچک چشمی را پس می‌زند و چشمش را روی آن قرار می‌دهد. برمی‌گردد و چند قدم به طرف راهرویی که به اتاق نشیمن منجر می‌شود، برمی‌دارد. «دوتا مرد تو پاگردند.»

«ها؟»

«هیس، دوتا مرد تو پاگردند.»

«دوتا مرد؟ چیکار می‌کنند؟»

«نمی‌دونم، خودت بیا ببین!»

«ای بابا!»

«ااااا بهت می‌گم پاشو بیا!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۲۳,۸۰۰
۳۰%
تومان