دانلود کتاب صوتی ۵ نقطه قوت خود را بشناسید با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی ۵ نقطه قوت خود را بشناسید

کتاب ۵ نقطه قوت خود را بشناسید، نوشته‌ی تام راث، کتابی است که درباره‌ی موضوع جذاب کشف و پرورش استعدادهای انسان است. استعدادهایی که می‌توانیم با آن‌ها در مسیر موفقیت قدم برداریم.

مریم بردبار کتاب ۵ نقطه قوت خود را بشناسید را به فارسی برگردانده است. نسخه صوتی این اثر با صدای گرم ابوالفضل شاه‌بهرامی در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی ۵ نقطه قوت خود را بشناسید

کتاب صوتی ۵ نقطه قوت خود را بشناسید درباره‌ی شناخت و کشف استعدادهایی می‌گوید که به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم در راه موفقیت از آن‌ها استفاده کنیم. تام راث در کتاب صوتی ۵ نقطه قوت خود را بشناسید، با استفاده از متد دن کلیفتون که پدر روانشناسی توانایی محور است، به ما می‌گوید که برای اینکه بتوانیم موفق شویم، باید یاد بگیریم که بر روی نقاط قوت تمرکز کنیم. یعنی به عنوان مثال اگر یک نفر در درس ریاضی ضعیف باشد اما در درس ادبیات نمره‌ی خوبی بگیرد، تمرکز را باید بر درس ادبیات که نقطه‌ی قوت او محسوب می‌شود بگذاریم. با شناخت و پرورش نقاط قوت بر اساس روش دن کلیفتون است که می‌توانیم اطمینان داشته باشیم موفقیت ما حتمی است.

کتاب صوتی ۵ نقطه قوت خود را بشناسید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید نقاط قوت خودتان را بشناسید و آن‌ها را پرورش دهید، کتاب صوتی ۵ نقطه قوت خود را بشناسید برای شما کتابی مناسب است. کتاب صوتی ۵ نقطه قوت خود را بشناسید برای تمام مدیران و معلمان نیز کتابی کارآمد و سودمند است.

جملاتی از کتاب صوتی ۵ نقطه قوت خود را بشناسید

طی چنددهه‌ی گذشته، گلاپ به مطالعه‌ی این مساله پرداخته است که استعداد چگونه می‌تواند در زمینه‌های بی‌شماری، از خانه‌داری تا مدیریت اجرایی و از روحانیت گرفته تا مقامات دولتی، نقش داشته باشد. ما تقریبا همه‌ی فرهنگ‌ها، کشورها، صنایع و سمت‌های اصلی را مورد بررسی قرار داده‌ایم. خبر خوش این است که به قهرمان‌های تمام‌عیاری برخورده‌ایم که در هر نقشی خوش می‌درخشند. داشتن این شانس که نقاط قوتمان را توسعه دهیم، بیش از اینکه برای نقش، لقب یا حتی حقوق دریافتی‌مان مهم باشد، در رسیدنمان به موفقیت مهم است. در چنین جامعه‌ای که روز به روز بیشتر به نقاط قوت بها می‌دهد، باید نقاط قوت خود را بشناسیم و توسعه دهیم تا جایگاه مناسب خود را در جامعه بیابیم. همانطور که گفتیم در تمام قلمروهایی که مورد مطالعه قرار دادیم، بیشتر مردم از این شانس برخوردار نیستند که روی چیزی که در آن توانایی بیشتری دارند، تمرکز کنند. 

نظرات کاربران

Mah(D)
۱۴۰۱/۱۱/۲۳

کتاب بیشتر به درد کسی میخوره که بخواد تمام انواع تیپ ها رو بشناسه. توو کتاب چندین و چند تیپ رو معرفی میکنه کخ احتمالا فقط یه تیپش مثل شما در میاد یعنی از کل کتاب چندین صفحه اش به

- بیشتر
elko
۱۴۰۱/۰۳/۲۴

صدای گوینده خیلی خشک و اخباریه

Rabet
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

اول آزمون استعدادیابی کلیفتون را انجام دهید و سپس به منظور درک بهتر نتیجه آزمون و برنامه ریزی اقدامات بر اساس آن، کتاب حاضر را مطالعه کنید. به نظر من نیازی به خواندن کل مطالب کتاب برای همه وجود ندارد.

Zahra Sh
۱۴۰۰/۰۴/۲۸

صدای گوینده فراز و فرود های لازم رو نداره و بیشتر لالایی داره میخونه

کاربر 3105711
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

دیدگاه خیلی قشنگی میده و در استعدادیابی نکته بین وارد شده

ziba
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

صدای گوینده خوب نیست .خسته کننده است

زمان

۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۰۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۰۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان