دانلود کتاب صوتی اول سود با صدای بابک مینایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اول سود اثر مایک میخالوویچ

دانلود و خرید کتاب صوتی اول سود

انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اول سود

کتاب صوتی اول سود نوشتهٔ مایک میخالوویچ و ترجمهٔ نسرین صدقی گویا است. بابک مینایی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اول سود

کتاب صوتی اول سود به شما کمک می‌کند تا کسب‌و‌کارتان را از یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید. این کتاب صوتی که اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد، کسب‌وکار ده‌ها هزار کارآفرین را متحول کرده است. نویسنده در این کتاب صوتی به شما می‌گوید اولین قدم در پایدارسازی کسب‌وکار کسب سود است. باید در هر کاری ابتدا سود خود را در نظر بگیریم و بعد هر هدف دیگری را. بلندپروازی را کنار بگذارید و منطقی بیندیشید. این کتاب شش فصل دارد تا به شما گام‌های مهم و ابتدایی در کسب سود در راه‌اندازی کار تازه را آموزش دهد. اگر واقعاً به‌دنبال یک کار موفق و بدون ورشکستگی هستید، کتاب «اول سود» را بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی اول سود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اول سود

«چهار: یک ریتم ایجاد کنید. حساب درآمد اصلیتون رو ماهی دوبار مخصوصاً توی روزهای دهم و بیست‌وپنجم، بین حساب‌های دیگه تقسیم کنید. برای تقسیم درآمد بین حساب‌ها منتظر نمونید تا حسابتون خیلی پر بشه. یه ریتم برای تقسیم پول ایجاد کنید. این براتون به‌عنوان مدیریت گردش وجوه عمل می‌کنه. وقتی فلسفه‌ی بشقاب‌های کوچک رو برای درآمد اصلی شرکت اجرا کردم، مشاوره‌ی کارآفرینی ارائه می‌دادم و دیگه افسرده نبودم. اون زمان در مراحل نهایی اولین کتابم، «کارآفرین دستمال توالت» بودم.»

hossein karimi
۱۴۰۳/۰۶/۰۱

یک سری نکات کاربردی رو در مورد کسب و کار و سود و زیان و نحوه استفاده از سود رو بیان کرد که هنوز امتحان نکردم ولی روش جدیدیه به نظرم

زمان

۶ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۶۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۶۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷۹,۰۰۰
تومان