دانلود کتاب صوتی قلاب با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قلاب اثر نیر ایال

دانلود و خرید کتاب صوتی قلاب

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی قلاب

کتاب صوتی قلاب (چگونه محصولاتی بسازیم که استفاده از آن‌ها عادت شود) نوشتهٔ نیر ایال و رایان هوور و ترجمهٔ یاسمین شریف پور است. حامد بیطرفان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی قلاب

نیر ایال و رایان هوور در کتاب صوتی قلاب در ابتدا به این می‌پردازند که تلفن هوشمند چگونه توانسته در زندگی انسان‌های دنیای مدرن جای خودش را باز کند و تا جایی پیش‌ برود که تبدیل به یکی از اجزای جدانشدنی زندگی مردم شود. این شیء در ابتدا به‌ظاهر برای رفع نیاز‌های اولیه یعنی تماس و ایجاد ارتباط ساخته شده، اما کم‌کم با اضافه‌شدن ویژگی‌ها و امکانات دیگر تبدیل به وسیله‌ای شده است که امکان رهایی از آن وجو ندارد. نویسنگان تلفن همراه هوشمند را یک مثال موفق در حوزهٔ کسب‌وکار و فروش می‌دانند. این اثر با ترکیب مطالعات روان‌شناختی،‌ رفتار مصرف‌کننده و آموزه‌های تجاری مرتبط با طراحی محصول، الگوی جذابیت نمونه‌های موفق تجاری را کشف و برای مخاطب روشن می‌کند. شاید در نگاه اول این‌طور به نظر برسد که کشیده‌شدن به سمت شبکه‌های مجازی به انتخاب خود ما بوده است، اما رایان هوور و نیر ایال در کتاب صوتی قلاب توضیح می‌دهند که چگونه تمام فرایند جذب‌شدن ما به سمت محصولات شرکت‌ها، مهندسی‌شده و برنامه‌ریزی‌شده است. آن‌ها پس از سال‌ها تحقیق و پژوهش در این مورد که بر اساس استناد به مطالعات موردی و اصول روان‌شناختی، به یک قانون چهارمرحله‌ای رسیدند که قانون قلاب نام دارد. نویسندگان در این کتاب صوتی مجموعه‌ای از دستاوردهای روان‌شناسی رفتارگرا و روان‌شناسی شناختی را کنار هم قرار می‌دهند. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید به راهکارهایی در حوزه‌ٔ طراحی محصول و به‌طور خاص، طراحی محصول در فضای دیجیتال، دست یابید. قانون قلاب با چهار اصل ساده، توضیح می‌دهد که چطور می‌توان مخاطب را به محصول وابسته کرد. چهار مرحله‌ٔ این قانون عبارت است از محرک، اقدام، پاداش متنوع، سرمایه‌گذاری. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت «آمازون» است و در سال ۲۰۱۴ نامزد دریافت جایزه‌ٔ «گودریدز» برای بهترین کتاب حوزه‌ٔ کسب‌وکار بوده است.

شنیدن کتاب صوتی قلاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ کتاب‌های حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قلاب

«مدل قلاب برای ارتباط مشکل کاربر با راه‌حل سازمان‌دهی شده که به میزان کافی برای شکل‌دهی یک عادت موثره. قلاب چارچوبی برای ساخت محصولاتیه که نیازهای کاربران رو از طریق استفاده‌ی طولانی‌مدت برطرف می‌کنه. وقتی کاربران از چرخه‌های مدل قلاب عبور می‌کنند، یاد می‌گیرند تا نیازهاشون رو از طریق محصول شکل‌دهنده‌ی عادت برطرف کنند و از حالت‌های به‌کارگیری اندک به سمت به‌کارگیری زیاد و از اولویت‌های کم به اولویت‌های زیاد حرکت می‌کنند. شما حالا به استفاده از مدل قلاب مجهز شدید. به این منظور این پنج سوال بنیادی رو برای ساخت قلاب‌های موثر از خودتون بپرسید. دقت داشته باشید در انتهای سوالات، دسته‌بندی مربوطه آورده شده.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۲۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۲۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان