دانلود کتاب صوتی من با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من اثر دکتر آذردخت مفیدی

دانلود و خرید کتاب صوتی من

گوینده:مریم محبوب
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی من

کتاب صوتی من در معنای روان‌شناختی اثر دکتر آذردخت مفیدی استادیار دانشگاه علوم بهزیستی است. این کتاب یک اثر عالی در زمینه روان‌شناسی است که در آن مطالب مفید و جذابی درباره عزت نفس می‌خوانید.

 درباره کتاب صوتی من در معنای روان‌شناختی

عزت نفس می‌تواند با اعتماد به نفس تفاوت‌های بسیار زیادی داشته باشد. انسان‌هایی که عزت نفس مناسبی ندارند، انسان‌هایی هستند که من قوی نداشته و خودباوری آن‌ها بسیار کم است. انسان‌هایی که عزت نفس مناسبی نداشته باشند، نمی‌توانند به اشتباهات خود اقرار کنند، در صورتی که این افراد را محکوم نموده و یا آن‌ها را متوجه اشتباه خودشان نموده، از درون به هم می‌ریزند. این موضوع می‌تواند باعث آزار و اذیت‌های بسیار زیادی برای این افراد شود.

در این کتاب آذردخت مفیدی به نکته‌های بسیار ریزی درباره عزت نفس اشاره می‌کند. مطالبی مانند این که جامعه‌ فقط در سایه افرادی با روان‌های سالم رشد می‌کند و با توجه به مشکلات روان‌شناختی زیادی که در جوامع وجود داردمی‌توان به این نتیجه رسید که افراد جامعه از لحاظ روانی با مشکلاتی مواجه می‌شوند که گاهی ممکن است خودشان هم از آن بی‌خبر باشند.

در کتاب من در معنای روان‌شناختی نویسنده روش‌هایی را برای موفقیت بیشتر ارائه می‌دهد، زیرا با مدیریت صحیح بر روان خود می‌توان موفقیت‌های بسیار زیادی به دست آورد.

شنیدن کتاب صوتی من در معنای روان‌شناختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه روان‌شناسی و پژوهشگران حوزه روان‌شناسی و جامعه‌شناسی را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره آذردخت مفیدی

آذردخت مفیدی مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه تهران گرفته و پس از آن در رشته روانپزشکی تخصص گرفته است. او دو سال به عنواد استادیار در دانشگاه علوم بهزیستی کار کرده و به مشاوره و درمان بیماران روانی پرداخته است.

از جمله کتاب‌های دکتر مفیدی می توان به کتاب‌های حکمت بالغانه زیستن، من، مطلق در ذهن ایرانی، بلوغ دوم بلوغ روانی، یک چکه خورشید اشاره کرد.




نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۹۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۹۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان