دانلود و خرید کتاب از جلو... نظام! سهیل سرگلزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از جلو... نظام! اثر سهیل سرگلزایی

کتاب از جلو... نظام!

امتیاز:
۴.۱از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از جلو... نظام!

کتاب از جلو... نظام! نوشتهٔ سهیل سرگلزایی است. انتشارات طرحواره این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی یک مجموعه داستان است که در محیط مدارس ایران می‌گذرد.

درباره کتاب از جلو... نظام!

کتاب از جلو... نظام! در محیط مدرسه می‌گذرد. نویسنده، در بخش نخست، صف صبحگاهی مدارس ایرانی را ترسیم می‌کند؛ یکی از مسئولان مدرسه از دانش‌آموزی می‌خواهد که برای خواندن قرآن آن هم با صوت اقدام کند. نویسنده گفته است که این مجموعه‌داستان را برای ادای دین به خشم‌های فروخوردهٔ خودش و خودمان در فضای دیکته‌شدهٔ دوران تحصیل نوشته است. این مجموعه را داستان‌هایی کوتاه و گاه بسیار کوتاه تشکیل داده‌اند. «دم‌باریک»، «یک دفتر و هزار جلد» و «از جلو نظام...» عنوان برخی از این بخش‌ها هستند.

خواندن کتاب از جلو... نظام! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب از جلو... نظام!

«سرش توی لاک خودش بود. برای همین کسی کاری به کارش نداشت. اگر فقط یکبار توی روی کسی ایستاده بود یا تلاش کرده بود تا نر آلفای مدرسه بشود، دیگر کسی مراعات حالش را نمی‌کرد. فقط کافی بود تا یکبار برای کسی شاخ و شانه بکشد تا زمزمه‌هایی که پشت سرش گفته می‌شدند تبدیل بشوند به فریادهایی درنده توی صورت نحیف و لاغر و پر از آکنه‌اش.»

نظرات کاربران

sbabayan
۱۴۰۳/۰۱/۲۵

این کتاب شامل داستان های کوتاه در باب دنیای نوجوانی و دهه ۶۰ و ۷۰ است که همه ما گذراندیم. خاطرات زیادی از ایران برای من زنده شد. قلم نویسنده بسیار جذاب و زیبا بود.

کاربر ۴۱۷۸۸۶۳
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

کتاب خیلی خوبی هست نویسنده به مسائل مهم اجتماعی وس ایاسی مردم دراین کشور به خوبی روایت میکنه. البته کاش این کتاب به صورت صوتی ارائه میشد.

fatemeh
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

کتاب بخش های زیسته و نازیسته ما توی دوران مدرسه رو به تصویر میکشه.... خوندنش رو پیشنهاد میکنم چون زاویه دید متفاوتی به مسائلی میده که هرکدوم به نحوی باهاش رو به رو بودیم...

مازیار
۱۴۰۱/۱۰/۰۴

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۵۴۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان