دانلود کتاب صوتی زندگی حضورمندانه با صدای فرح رادنژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی حضورمندانه اثر برنه براون

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی حضورمندانه

معرفی کتاب صوتی زندگی حضورمندانه

در کتاب زندگی حضورمندانه اثر برنه براون خواهید شنید که چگونه و در چه شرایطی کاستی‌ها و نقص‌های ما به موهبت‌های زندگی ما تبدیل می‌شوند.

 درباره کتاب صوتی زندگی حضورمندانه

زندگی حضورمندانه از  درگیر شدن با زندگی خود از جایگاه ارزشمندی سخن می‌گوید و منظور از آن هم پروراندن شجاعت، همدردی و ارتباط است تا اینکه صبح وقتی از خواب برمی‌خیزیم با خود فکر کنیم:

مهم نیست چه کارهایی انجام داده‌ام و چقدر از کارهایم باقی مانده است، من همین گونه کافی هستم و شب که به رختخواب می‌رویم فکر کنیم آری، من کامل نیستم و آسیب پذیرم و گاه می‌ترسم اما این نقص‌ها در این حقیقت که شجاعم و سزاوار احساس عشق و احساس تعلق، تغییری ایجاد نمی‌کنند.

زندگی حضورمندانه انتخابی یک بار و برای همیشه نیست بلکه یک فرایند است؛ به باور نویشنه سفری برای تمام عمر است. هدف براون  این است که آگاهی و وضوح را به ترکیب انتخاب هایی که به حضورمندی منجر می‌شوند بیافزاید و چیزی را به اشتراک بگذارد که از کسانی آموخته که خود را وقف زیستن و عشق ورزیدن با تمام وجود کرده‌اند.

 در فصل اول ، با آموخته های براون درباره شجاعت، همدردی و ارتباط و اینکه چرا اینها ابزارهای راستین ایجاد ارزشمندی اند آشنا می‌شوید.

وقتی در مورد ابزارهای مورد نیاز برای سفر به اطلاعات روشنی دست یافتید به قلب موضوع می روید: عشق، احساس تعلق و ارزشمندی. براون به برخی از سخت ترین پرسش‌هایی که در مسیر کاری‌اش با آن روبه رو شده، پاسخ می‌دهد:  عشق چیست؟ آیا می شود کسی را دوست داشت و به او خیانت کرد؟ چرا نیاز همیشگی ما به همرنگ بودن تعلق واقعی را خدشه‌دار می‌کند؟ آیا می‌توانیم کسانی که در زندگی‌مان هستند، مثل شریک زندگی و فرزندان را بیش از خود دوست بداریم؟ ارزشمندی را چگونه تعریف می‌کنیم؟ چرا کارمان به آنجا می‌کشد که اغلب به جای باور داشتن به ارزشمندی‌مان تقلا می‌کنیم تا خود را ارزشمند نشان دهیم؟

در هر سفر ماجراجویانه موانعی وجود دارد و سفر حضورمندی هم از این قاعده مستثنی نیست. در فصل سوم بزرگترین موانع موجود در راه زیستن و عشق ورزیدن حضورمندانه را بررسی می‌کنید و می بینید که چگونه می‌توانید راهبردهای موثری برای عبور از موانع ایجاد کنید و تاب‌آوری را پرورش دهید.

سپس ۱۰ نشانی ( guideposts ) را کاوش می‌کنید که در مسیر سفر حضورمندی قرار دارند و به عنوان کنش‌هایی روزانه مسیر سفر را برای شما معلوم می‌کنند. به هر ره نشان فصلی اختصاص داده شده است و هر فصل متشکل از داستان‌ها، تعاریف، نقل قول‌ها و ایده‌هایی است برای آنکه روش زندگی و مهرورزی‌تان را آگاهانه و الهام بخش انتخاب کنید .

 شنیدن کتاب زندگی حضورمندانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب صوتی زندگی حضورمندانه

پیش از آغاز هر سفری، از جمله این سفر، مهم است که درباره چیزهایی که باید همراه خود ببریم حرف بزنیم: چگونه «کامل نبودن» را می پذیریم؟ چگونه ویژگی هایی را که به آنها نیاز داریم در خود می پرورانیم و چیزهایی که ما را عقب می کشند، رها می کنیم؟ پاسخ تمام این پرسش ها شجاعت، همدردی و ارتباط است؛ ابزارهایی که برای پیدا کردن راه خود در طول سفر به آنها نیازمندیم.

اگر با خود می اندیشید: "بسیار خوب! برای مبارزه با کامل گرایی فقط باید ابرقهرمان باشم"، درکتان می کنم چون « شجاعت، همدردی و ارتباط » ایده آل هایی بزرگ و دست نیافتنی به نظر می رسند. اما در واقعیت، آنها کنش هایی روزانه اند که وقتی به میزان کافی تمرین شوند به موهبت هایی باورنکردنی در زندگی ما تبدیل می شوند و خبر خوب اینکه آنچه ما را وامی دارد از این ابزارهای شگفتی آور در زندگی خود استفاده کنیم، آسیب پذیری هایمان است. چون ما انسانیم و به شکل زیبایی ناکامل، باید هر روز این ابزارها را به کار گیریم. در این صورت است که شجاعت، همدردی و ارتباط تبدیل به موهبت می شوند: موهبت های کامل نبودن.


نظرات کاربران

Faze Gian
۱۴۰۰/۰۶/۱۱

چقدر بد خوانش می کند... هرکسی می تواند روخوانی کند که گوینده نیست..

کاربر 1557822
۱۴۰۲/۰۸/۲۰

سلام و وقت به خیر. قطعا هرکسی اجازه دارد مسیر های نو را شروع کند ولی کاش زمانی وارد مارکت شود که واقعا حرفی برای گفتن دارد. فقط میتونم بگم گویندگی کتاب یک فاجعه ی مجسم است. صرفا هرکسی که

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۵۸۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۵۸۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان