دانلود کتاب صوتی مهارت‌های زندگی با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهارت‌های زندگی اثر فیلیپ مک‌گراو (دکتر فیل)

دانلود و خرید کتاب صوتی مهارت‌های زندگی

معرفی کتاب صوتی مهارت‌های زندگی

کتاب صوتی مهارت‌های زندگی، اثر دکتر فیلیپ مک‌گرا، مشهور به دکتر فیل، روش برخورد موثر با مسائل زندگی است. این اثر را مهدی قراچه‌داغی به فارسی ترجمه کرده است.

نسخه صوتی کتاب مهارت‌های زندگی را با صدای حافظ کاظم‌زاده در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی مهارت‌های زندگی

دکتر فیل در کتاب مهارت‌های زندگی، روشی برای برخورد موثر با مسائل زندگی ارائه می‌دهد. به طور کلی مهارت‌های زندگی شامل موارد زیر می‌شوند: تصمیم گیری و حل مسئله،تفکر خلاقانه و تفکر نقادانه، مهارت ارتباطی و مهارت مدیریت رابطه، خودآگاهی و همدلی، مدیریت احساسات و هیجانات و مدیریت استرس. اما برای کسب این مهارت‌ها لازم است ابتدا با تعریف دقیق هرکدام آشنا شویم و با انجام تمرین‌های مختلف مرتبط، به مرور توانایی‌مان را افزایش دهیم.

کتاب صوتی مهارت‌های زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب مهارت‌های زندگی برای همه افرادی است که دوست دارند، روش برخورد موثر با مسائل زندگی را بیاموزند. 

درباره‌ی دکتر فیل

فیلیپ کالوین مک‌گرا که به نام دکتر فیل شناخته می‌شود، متولد ۱ سپتامر ۱۹۵۰ ست. او نویسنده، روانشناس، و میزبان یکی از مشهورترین و پربیننده‌ترین نمایش‌های تلویزیونی در امریکا به نام دکتر فیل است. در ابتدا فیلیپ مک‌گرا، چندین بار به عنوان مهمان در برنامه اپرا وینفری حاضر شد. و به سوالات بینندگان پاسخ داد. پس از اینکه در این برنامه به شهرت رسید، اپرا تصمیم گرفت یک برنامه مستقل در اختیار او قرار دهد. مک‌گراو در برنامه دکتر فیل که هر روز بعدازظهر پخش میشد به سوالات روانشناسی و خانوادگی مردم مانند رابطه بین افراد، تربیت کودکان، کاهش وزن، و مسائل جنسی پاسخ می‌دهد. 

مهدی قراچه‌داغی

مهدی قراچه‌داغی، متولد سال ۱۳۲۶ در کاشان است. قراچه‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. وی از سال ۱۳۵۱ ترجمه کتاب را آغاز کرده‌است و تا زمان نگارش این مقاله، ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است، که از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده‌است.

بخشی از کتاب صوتی مهارت‌های زندگی

هرکاری که انجام دهید با تعامل میان شما و دیگران ارتباط دارد. در خرید قرص نان، در همکاری با دیگران، در زندگی خانوادگی، در رابطه با هم‌اتاقی و خلاصه در هر موقعیت و شرایطی با دیگران سر وکار دارید. می‌توان به مثال‌های متنوعی اشاره کرد. اگر در حرفه‌ی کامپیوتر تقاضای کار داده‌اید، امکان استخدام شدن شما در صورتی به مراتب بیشتر می‌شود که طرز کار با کامپیوتر را بدانید. با این‌حال موفقیت شما در صورتی است که مسئول استخدامی را مجاب کنید که واجد شرایط هستید. اگر به اعماق جنگل رفته‌اید و راه خروج را می‌شناسید، مشکلی بروز نمی‌کند. اگر به اتفاق دوستانتان به جنگل رفته‌اید و تنها شما راه خروج از جنگل را می‌دانید، در موقعیت مساعد دوبرابر قرار دارید، این علم و اطلاع شما را در موقعیت برتر قرار می‌دهد. همه شما را دنبال می‌کنند و به حرفتان گوش می‌دهند. آرامش ذهن دارید و از اعتماد به نفس برخوردارید. نه به این دلیل که جذاب و پولدار و باشخصیت هستید، بلکه به این دلیل که علم و اطلاع دارید. چه درست گفته‌اند که دانش قدرت است...

نظرات کاربران

نرگس
۱۳۹۹/۰۶/۲۳

حسی خوبی داشتم

هدیه
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

کی این کتاب رایگان میشه

زمان

۹ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۵۴۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۵۴۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان