دانلود کتاب صوتی مسافرخانه سرخ با صدای ژوبین دارابیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مسافرخانه سرخ اثر انوره دوبالزاک

دانلود و خرید کتاب صوتی مسافرخانه سرخ

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مسافرخانه سرخ

اونوره دو بالزاک در سال ۱۷۹۹ در تور فرانسه به دنیا آمد. او در ابتدای راه نویسندگی مورد استقبال چندانی از سوی مخاطبان قرار نگرفت و با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو شد. بالزاک بعد از انتشار کتاب «چرم ساغری» به شهرت رسید و از آن پس کتاب‌هایش مورد استقبال قرار گرفت. آثار بالزاک آینه‌ی زندگی طبقات اجتماعی عصر اوست. او در مجموعه آثارش که خود نام «کمدی انسانی» بر آن نهاده بود افراد اجتماع زمان خود، اشراف، فرهیختگان، دهقانان و ... را در معرض دید و قضاوت مخاطبان قرار می‌داد. او در تکرار حضور شخصیت‌های داستان و گسترش روانشناسی شخصیت‌هایش بسیار توانا بود و به دلیل ویژگی‌های نوشتاری خاص خود، پیشگام و زمینه‌ساز سبک واقع‌گرایی محسوب می‌شود. داستان «مسافرخانه سرخ» درباره پسر جوانی است که در یک مهمانی اشرافی، دختر جوانی را می‌بیند، عاشق او می‌شود و پیوسته به دنبال آن است تا بیشتر با این دختر جوان آشنا شود. طی معاشرت با دختر، متوجه داستانی در گذشته‌ی خانواده دختر می‌شود که در او برای تصمیم‌گیری ایجاد تردید و دودلی می‌کند. کتاب گویای «مسافرخانه سرخ» را با همکاری انتشارات ققنوس و با صدای ژوبین دارابیان بشنوید.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۸/۱۲/۰۳

تردید، عقل، دل پسر جوانی در یک مهمانی اشرافی دختر جوانی را می‌بیند، شیفته او می‌شود و پیوسته به دنبال آن است تا بیشتر با این دختر جوان آشنا شود. در روزهایی که با دختر جوان معاشرت می‌کند متوجه داستانی در

- بیشتر
AS4438
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

فوق العاده بود، اگر سانسورنمیشد و تمام متن کتاب واضح نوشته میشد در هر حال عالی بود.

کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
۱۴۰۱/۰۷/۱۲

کتاب متوسطی هست. داستانی که گذشته و حال رو به هم گره داده و جنبه هایی از تقابل خیانت ، وجدان ، عقل و عشق درش وجود دارند.

saeid
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

سلام من کتاب مسافرخانه سرخ رو خریداری کردم ولی دانلود نشد

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۹۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۹۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان