دانلود کتاب صوتی سرزمین آلوچه‌های نارس با صدای معصومه عزیزمحمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرزمین آلوچه‌های نارس اثر هرتا مولر

دانلود و خرید کتاب صوتی سرزمین آلوچه‌های نارس

معرفی کتاب صوتی سرزمین آلوچه‌های نارس

رمان «سرزمین آلوچه‌های نارس» نوشته «هرتا مولر» نویسنده آلمانی-رومانیایی برنده جایزه نوبل ۲۰۰۹ است. هرتا مولر، شاعر، نویسنده و مقاله‌نویس مشهور تاکنون برنده جوایز معتبر ادبی ازجمله جایزه فرانتنس کافکا و نوبل شده است. رمان‌های «هرتا مولر» در لیست پرفروش‌‌ترین‌های دنیا قرار دارند. داستان «سرزمین آلوچه‌های نارس»، در زمان حکومت دیکتاتوری چائوشسکو در رومانی اتفاق می‌افتد. در زمانی که جو خفقان رومانی به اوج خود رسیده است. بوی فقر، رنج، فساد و مرگ در جای جای این سرزمین به مشام می‌رسد و حق انتخاب و آزادی مردم به حداقل رسیده است. هرتا مولر، در این اثر، روایت زندگی چهار جوان روستایی از اقلیت‌های آلمانی ساکن رومانی را به تصویر می‌کشد که از آزادی و وطن تهی شده‌اند. آنها به امید شرایط بهتر به سوی شهر حرکت می‌کنند اما امیدشان خیلی زود رو به خاموشی می‌رود چون شهر هم درست مثل روستا پر از رد پای ظالم و ستم و حکومت دیکتاتوری است. برشی از رمان : «آلوسق‌زن‌ها دهقانانی بودند که دیدن آلوچه آن‌ها را از خود بی‌خود می‌کرد. بر خلاف مقررات شروع به خوردن می‌کردند. به دوران کودکی بازگشته بودند، آن زمان که از درختان ده آلوچه می‌کندند و فرار می‌کردند. می‌خوردند نه از آن‌رو که گرسنه بودند، که مشتاق طعم ترش فقری بودند که بر زندگی کودکی‌شان سایه افکنده بود، به یاد پدر سختگیری که در برابرش سرها خمیده می‌شد و چشم‌ها به زیر می‌افتاد.»

نظرات کاربران

کاربر 4488960
۱۴۰۲/۱۲/۰۷

داستان در رومانی کمونیستی اتفاق میفته توصیف ها به گونه ای ست که خواننده رو با داستان همراه می‌کنه. جملات به یاد ماندنی بسیاری داره. خوانش خوب و بی نقصی داره. من قصد داره دوباره کتاب رو گوش کنم.

zeinab ghazizadeh
۱۴۰۲/۱۱/۱۷

دوستش نداشتم، داستان خیلی کند پیش می‌رفت و بیشتر حول یک سری استعارات می‌چرخید... روایتش هم معمولی رو به ضعیف بود، می‌تونست خیلی بهتر باشه

زمان

۷ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۴۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۴۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان