دانلود کتاب صوتی ماریا کانسپسیون با صدای شهین نجف‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماریا کانسپسیون اثر کاترین آن پورتر

دانلود و خرید کتاب صوتی ماریا کانسپسیون

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ماریا کانسپسیون

کتاب صوتی ماریا کانسپسیون نوشتهٔ کاترین آن پورتر و ترجمهٔ زهره ملایی نظام آبادی است. شهین نجف‌ زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است؛ کتابی از مجموعهٔ «سوپرانو»حاوی یک داستان کوتاه خارجی.

درباره کتاب صوتی ماریا کانسپسیون

کتاب صوتی ماریا کانسپسیون دربردارندهٔ داستانی کوتاه نوشته‌ٔ کاترین آن پورتر است. این اثر برای اولین بار در سال ۱۹۲۲ منتشر شد. نویسنده در این داستان زندگی، به‌ویژه زندگی زنان را در جامعه‌ای که توسط ارزش‌های سنتی و پیچیدگی‌های فرهنگی تعریف می‌شود، بررسی کرده است. نام شخصیت اصلی این داستان کوتاه «ماریا کانسپسیون» است؛ زنی مکزیکی که در جامعه‌ای سنتی زندگی می‌کند و با قدرت و استقلال با مشکلات و چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود. داستان حول محور تلاش‌های او برای حفظ کنترل زندگی‌اش در مواجهه با خیانت همسرش و همچنین بازگشت به زندگی عادی پس‌از وقوع یک قتل، می‌چرخد. نویسنده در این داستان صوتی به بی‌عدالتی‌های زندگی زنان در جامعهٔ مردسالار اشاره کرده و به نقد آن‌ها پرداخته است.

دربارهد مجموعه سوپرانو

زنان نیمی از جمعیت جهانرا تشکیل می‌دهند و بسته به اینکه فرهنگ زمانه در چه اوضاعی به سر ببرد، احساس خوشبختی‌شان کم یا زیاد می‌شود. هر زن داستان‌هایی ناگفته در دل دارند که اگر عیان شود، چه خنده‌ها و گریه‌ها و فریادها و آوازها که شنیده نخواهد شد. نوین کتاب در قالب مجموعه‌ای به نام «روایت آواهای سوپرانو» صدای جمعی از زنان تاریخ ایران و جهان را منتشر کرده است. دبیری این مجموعه بر عهدهٔ «حسین مسعودی آشتیانی» است.

شنیدن کتاب صوتی ماریا کانسپسیون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های خارجی و علاقه‌مندان به قالب داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کاترین آن پورتر

کاترین آن پورتر یکی از نویسندگان برجسته‌ آمریکایی قرن بیستم بود. او با سبک نویسندگی خاص خود که ترکیبی از رئالیسم و روان‌شناسی بود، داستان‌های کوتاهی را به رشتهٔ تحریر درآورد که در آن‌ها به بررسی موضوعات پیچیده‌ٔ انسانی و اجتماعی پرداخته است. پورتر در طول زندگی‌ خود، با استفاده از تجربه‌های شخصی خود و مشاهده‌ٔ دقیق جامعه، داستان‌هایی نوشت که با نگاهی عمیق به طبیعت انسان و روابط اجتماعی، توانست به یکی از نویسندگان تأثیرگذار زمان خود تبدیل شود. گفته شده است که یکی از نقاط قوت او توانایی در خلق شخصیت‌های پیچیده و به‌یادماندنی بوده است؛ شخصیت‌هایی که در مواجهه با بحران‌های عاطفی و اخلاقی قرار می‌گیرند. «ماریا کانسپسیون» یکی از داستان‌های کوتاه این نویسنده است.

بخشی از کتاب صوتی ماریا کانسپسیون

« «ماریا کانسپسیون مرغ را از کَله‌اش گرفت، بی‌حرف و در چشم بر هم زدنی چاقو را زیر گلویش گذاشت. کله‌اش را به همان راحتی که سر چغندر را پیچاند، چرخاند. گیونز گفت: «جل الخالق دختر! خوب دلِ این کار را داری.» و در حالی که بهش زل زده بود گفت: «من که نمی‌توانم. مورمورم می‌شود.» ماریا کانسپسیون همانطور که دل‌ و روده‌ی مرغ را درمی‌آورد توضیح داد که: «من بچه‌ گوادلاجاها‌ی مکزیک هستم و اهل حرف زدن نیستم.» »

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان