دانلود کتاب صوتی تام پین با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تام پین اثر هاوارد فاست

دانلود و خرید کتاب صوتی تام پین

نویسنده:هاوارد فاست
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تام پین

کتاب صوتی تام پین نوشتهٔ هاوارد فاست و ترجمهٔ حسن کامشاد است. میلاد فتوحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی رمانی تاریخی.

درباره کتاب صوتی تام پین

کتاب صوتی تام پین دربردارندهٔ یکی از پرفروش‌ترین آثار تاریخ آمریکا نوشتهٔ هاوارد فاست است. هاوارد فاست در این رمان تاریخی تصویری واضح از یک شور انقلابی غیرقابل وصف را به خواننده منتقل کرده است. «تام پین»، شخصیت اصلی این رمان تاریخی مردی پرشور و بی‌باک، سخاوتمند، با خلق‌وخویی نه‌چندان بود که انقلابی بودن را نوعی سبک زندگی و حرفه می‌دید. فاست در این رمان صوتی به واقعیت‌ها و مستنداتی که از زندگی تام پین را روایت کرده است. آمریکایی‌ها علاقهٔ بسیاری به این رمان دارند| چراکه این رمان تاریخی هم به روزهای انقلاب و استقلال آن‌ها پرداخته و هم از ارزش‌هایی مثل روراستی و پایمردی بر آنچه درست اسن، سخن گفته است؛ موضوعاتی که به نظرشان در عصر حاضر معنای خود را از دست داده و دیگر مثل روزهای انقلاب، به‌ویژه از سوی سیاست‌مداران مهم تلقی نمی‌شود. 

شنیدن کتاب صوتی تام پین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی آمریکا و علاقه‌مندان به رمان‌های تاریخی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره هاوارد فاست

هاوارد فاست زادهٔ ۱۹۱۴ و یکی از پرکارترین نویسندگان آمریکایی قرن بیستم بود. او بیش از ۸۰ اثر داستانی، غیرداستانی، شعر و فیلم‌نامه را به رشتهٔ تحریر درآورده است. هاوارد فاست در شهر نیویورک رشد کرد و اولین رمان خود را پس‌از پایان دبیرستان در سال ۱۹۳۳ منتشر کرد. او در سال ۱۹۵۰ برخلاف دستورهای قانونی فهرستی از همکاران احتمالی کمونیست را به کنگرهٔ ایالات متحده ارائه نکرد و به همین خاطر به سه ماه زندان محکوم شد. فاست در دوران حبس خود یکی از معروف‌ترین رمان‌های خود به نام «اسپارتاکوس» (۱۹۵۱) را نوشت. او همواره در آثارش تعهد خود را به دفاع از عدالت اجتماعی حفظ کرده است. فاست در سال ۲۰۰۴ از دنیا رفت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۰۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۰۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۳۰,۰۰۰
۱۳۸,۰۰۰
۴۰%
تومان