دانلود کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش ted + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED اثر کریس اندرسون

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

معرفی کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED اثری از کریس اندرسون است که درباره‌ اصول و تکنیک‌های یک ارائه موفق به روش تد (TED) صحبت می‌کند. این کتاب که یکی از پرفروش‌های نیویورک تایمز است با زبان ساده و کاربردی، راهکارهایی را معرفی می‌کند که برای تمام علاقه‌مندان به سخنرانی، سخنوری و فن بیان مفید و موثر است. نسخه صوتی این اثر را با ترجمه مژگان جمالی و صدای گرم و دلنشین میلاد فتوحی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED همانطور که از نامش هم پیداست، قرار است به ما کمک کند تا متنی موثر برای سخنرانی خود در تد آماده کنیم و آن را به نحوی تاثیرگذار بیان کنیم. اما بهتر است ابتدا اهمیت این موضوع را روشن کنیم.

هنر سخنرانی، هنری است که از گذشته‌های دور در میان مردم اقوام و جوامع رواج داشته است. مردم با یادگیری زبان و برای اینکه بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، آموخته‌اند از کلمات استفاده کنند. گاه آن‌هایی که رهبران گروه‌ها بودند، مانند رهبران اجتماعی، دینی و... و کسانی که بیش از دیگران می‌اندیشیند، مانند فیلسوفان از هنر سخنرانی و سخنوری استفاده کردند تا پیام‌هایشان را به دیگران منتقل کنند.

هنر سخنرانی و بهره گرفتن از مهارت‌های فن بیان به قدری میان مردم محبوب است که امروز هم از آن به عنوان روشی موثر و تاثیرگذار استفاده می‌کنند و به وسیله‌ آن اهداف و اندیشه‌هایشان را با دیگران درمیان می‌گذارند. از میان نویسندگان، بسیاری از آن‌ها به اهمیت و ارزش سخنرانی پی بردند و برخی از آنان، همانند دیل کارنگی، کتاب‌هایی را نیز در این زمینه تالیف کردند.

اما جامعه‌ امروز، به سرعت پیشرفت می‌کند و شکل سخنرانی‌ها را نیز به فراخور نیازش تغییر می‌دهد. مثلا برگزاری سخنرانی‌های به شیوه‌ی تد، یک نمونه از خلاقیت‌هایی است که در این زمینه صورت گرفته است.

تد، سازمانی غیرانتفاعی است که سخنرانی‌هایی از سراسر جهان را به رایگان با دیگران به اشتراک می‌گذارد. این سازمان در تلاش است تا ایده‌هایی را انتشار دهد که ارزش انتشار دارند. کلمه‌ی تد (TED) مخفف Technology, Entertainment, Design است؛ تکنولوژی، سرگرمی و طراحی. ما با سخنرانی کردن در تد می‌توانیم صحبت، پیام و اندیشه خود را به سرعت به مردم در سراسر جهان برسانیم. اما چطور می‌توانیم یک سخنرانی تاثیرگذار در تد ترتیب دهیم؟

کریس اندرسون، که مجموعه سخنرانی‌های موفقی را در تد داشته است، در کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED مخاطبان را با مجموعه اصولی آشنا می‌کند که در تاثیرگذار شدن سخنرانی آنان نقش دارد. در واقع اگر شما بتوانید کلمات درستی را انتخاب کنید و آن‌ها را در جایی صحیح قرار دهید، کارتان می‌تواند بسیار تاثیرگذارتر از هر نوشته‌ای باشد.

کریس اندرسون با نوشتن کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED از ابتدای مسیر همراه شما است. او با کمک تجربیات و نیز راهکارهای عملی‌اش به شما کمک می‌کند تا متنی با کیفیت بالا برای سخنرانی خود بنویسید و آن را به شکلی که تاثیرگذار و الهام‌بخش باشد، با مردم درمیان بگذارید.

چرا باید کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED را بشنویم؟

با شنیدن و به کار بستن راهنمایی‌های کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED قرار نیست فقط بتوانیم متن سخنرانی برای تد آماده کنیم. بلکه می‌توانیم مهارت‌های خودمان را در ارائه‌ مطالب، سخنرانی برای جمع‌های کوچک، گفتگو و مذاکره‌های تاثیرگذار در کسب‌وکار و ... نیز بهبود ببخشیم. در واقع این کتاب صوتی مانند راهنمایی است که ما را به دنیای بزرگ‌تری هدایت می‌کند. دنیایی که در آن ایده‌های عالی، انتشار داده می‌شوند و افراد می‌توانند اندیشه‌هایشان را به شکلی الهام‌بخش با مردم سراسر جهان درمیان بگذارند.

شنیدن کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که علاقه دارند در صحبت‌های روزمره، گفتگوها و مذاکرات کاری، سخنرانی و الهام بخشیدن به دیگران، تاثیرگذار باشند. اگر دوست دارید مهارت‌های فن بیان خودتان را افزایش دهید، این کتاب صوتی قطعا به کارتان می‌آید.

درباره کریس اندرسون

کریس اندرسون (Chris Anderson) تاجر و بیزنس‌من آمریکایی بریتانیایی، در سال ۱۹۵۷ در پاکستان به دنیا آمد. پدر و مادر او بریتانیایی بودند. پدرش که جراح بود، بیمارستانی را در پاکستان اداره می‌کرد. کریس فرزند میانی خانواده است و دو خواهر دارد. او برای تحصیل به دانشگاه آکسفورد رفت. ابتدا در رشته فیزیک شروع به تحصیل کرد اما کمی بعد رشته‌اش را به فلسفه و اقتصاد تغییر داد. در سال ۱۹۷۸ از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

کریس اندرسون را به عنوان رئیس تد می‌شناسند. او کارش را با روزنامه‌نگاری آغاز کرد. او دو نشریه کامپیوتری را می‌گرداند و انتشارات آینده (Future Publishing) را نیز تاسیس کرد. در سال ۱۹۹۴ اندرسون به ایالات متحده مهاجرت کرد. در آنجا شرکتی غیرانتفاعی به نام بنیاد نهال (The Sapling Foundation) را راه‌اندازی کرد. تد نیز زیرمجموعه‌ای از همین شرکت است. در واقع اندرسون برای اینکه بتواند تمام وقت با تد کار کند، کارش را در شرکت Future رها کرد.

کریس اندرسون در سال ۲۰۱۲ موفق شد تا جایزه دستاورد ادیسون (Edison Achievement Award) را به دلیل تعهدش به نوآوری در زندگی حرفه‌ای از آن خود کند. این جایزه به تمام افراد و نهادهایی اهدا می‌شود که در زمینه کاری خود، از توسعه محصولات و خدمات گرفته تا انجام فعالیت‌های مربوط به امور انسانی، نوآوری از خود نشان دهند.

درباره میلاد فتوحی

میلاد فتوحی، در تیر سال ۱۳۶۶ در سنندج به دنیا آمد. او پس از مدتی همراه با خانواده به اصفهان رفت و در آنجا بزرگ شد و مدرسه رفت. در دانشگاه در رشته مهندسی عمران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرد. کار در زمینه‌ گویندگی را با یک کار تبلیغاتی آغاز کرد. پس از مدتی در کلاس‌های گویندگی استادانی مانند صدرالدین شجره و... شرکت کرد و در سال ۱۳۹۰ موفق شد تا وارد کار دوبله شود.

میلاد فتوحی در سال ۱۳۹۵ به تهران کوچ کرد و کارش را با دوبله و نیز گویندگی کتاب‌های صوتی ادامه داد. کتاب‌های بسیاری با صدای میلاد فتوحی در طاقچه موجود است و شما می‌توانید آن‌ها را دریافت کرده و گوش کنید.

او با شرکت در جشنواره‌هایی مانند جشنواره سراسری رادیو جوان در سال ۱۳۹۳ توانست رتبه اول را در گویندگی به دست بیاورد. در سال ۱۳۹۴ در جشنواره کتاب صوتی اصفهان شرکت کرد و مقام سوم را کسب کرد. او همچنین موفق شد تا در سال ۱۳۹۵ نامش را وارد فهرست گویندگان برتر دوبلاژ ایران کند.

نظرات کاربران

smrbbh
۱۴۰۰/۰۸/۳۰

فقط خواستم بگم قیمت بیارید پایین🙂

محمدعلی عباسزاده
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

قیمت خرید ماهانه بالاست یکم کم کنید

essi
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

قیمت و کم کنید بیشتر بتونیم استفاده کنیم،لطفا

khammar
۱۴۰۱/۰۴/۲۱

کتاب خوبی هست اما قیمتش بالاست

کاربر ۴۸۱۲۵۷۳
۱۴۰۱/۰۵/۰۱

چرا انقدر قیمت کتاباتون بالاس؟!

کاربر ۳۷۵۲۱۹۲
۱۴۰۱/۰۶/۱۴

قیمت رو کاهش بدین لطفا

sama
۱۴۰۱/۰۵/۰۲

توی اطلاعات کتاب نوشته امکان انتقال وجود داره. یعنی مس تونیم دانلود کنیم و به فلش انتقال بدیم؟ چطور باید این کارو انجام بدیم؟ من وقتی دانلود میکنم توی موبایلم نیست

نرگس
۱۴۰۱/۰۷/۱۲

قیمتش خیییییلی بالاست

فرهاد داودی
۱۴۰۱/۰۷/۲۲

کتابی فوق العاده که مطمئنا در مکالمات روزانه هم تاثیرگذار خواهد بود و اینکه شما را وسوسه میکند که خیلی از موارد اجرا شده کنفرانس تِد را مشاهده بفرمایید، تنها ابهام موجود در کتاب در بخش ۱۸ کتاب در مورد

- بیشتر
امیر
۱۴۰۱/۱۰/۲۶

یکم قیمت بالاس نمیشه خرید

زمان

۱۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۵۰,۴۰۰
۳۰%
تومان