دانلود کتاب صوتی رز با صدای مهتاب احمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رز اثر گی  دو موپاسان

دانلود و خرید کتاب صوتی رز

معرفی کتاب صوتی رز

کتاب صوتی رز داستانی از گی دو موپاسان ترجمهٔ زهره ملایی نظام آبادی با صدای مهتاب احمدی است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رز

شبی رؤیایی را تصور کنید. شبی که با وجود همه زیبایی و شکوهش باز هم انگار چیزی کم است. شاید چیزی از جنس عشق، رؤیا و اعتماد. داستان کوتاه صوتی «رز»، نوشته گی‌ دو موپاسان، با صدای مهتاب احمدی همراه می‌شود و شما را با جهان فکری زنانی آشنا می‌کنند که داستان عاشقانشان را برای یکدیگر روایت می‌کنند؛ عاشقانی که هر کدام ویژگی و منش خاص خودشان را دارند. شما در این داستان قصه گفت‌وگوی دو زن اشراف‌زاده را می‌شنوید که از خاطرات و احساساتشان برای یکدیگر می‌گویند و جهان فکری‌شان را با هم به اشتراک می‌گذارند. توصیفات دقیق و جزئیات داستان «رز» تصاویر داستان را در ذهنتان هک می‌کند. روایتی ظریف و جذاب که با پایان‌بندی غیرمنتظره‌اش شما را تا ثانیه‌ آخر میخکوب داستان می‌کند.

در قسمتی از داستان کوتاه «رز» با صدای مهتاب احمدی می‌شنوید:

«مارگو خنده زورکی‌ای کرد و آرام گفت: «مطمئن باش خیلی جذابه که یه نوکر عاشقت بشه. تا حالا دو سه باری برای من پیش اومده. یه جوری آدم رو دید می‌زنن که از خنده روده‌بر می‌شی. طبیعتا هرچی عاشق‌تر باشن، باید جدی‌تر باهاشون برخورد کنی و آخرشم یه روز به یه بهونه‌ای اخراجشون می‌کنی، چون اگه کسی بویی ببره، مضحکه خاص و عام می‌شی.»

سیمونه که زل زده بود به روبه‌رو و گوش می‌داد، گفت: «من که خوشم نمیاد نوکرم بهم توجه کنه. حالا بگو ببینم چطور فهمیدی که دوستت دارن؟»

«خب مثل بقیه مردا، وقتی عاشق می‌شن احمق می‌شن.»

گی دو موپاسان، نویسنده داستان کوتاه «رز» از بزرگ‌ترین داستان‌نویسان قرن نوزدهم ادبیات فرانسه است. داستان‌های کوتاه او به لحاظ ویژگی‌های نگارشی از گنجینه‌های ادبیِ جهان به شمار می‌روند. او حیاتی پر از اندوه و دشواری داشت و زندگیِ غم‌انگیزی را گذراند اما بر خلاف بسیاری از نویسندگانِ پرآوازه، در طول حیاتش این فرصت را داشت تا دیده شدن آثارش و استقبال عموم مردم از آن‌ها را ببیند. دورانِ پربار نویسندگیِ او مصادف بود با اوج رئالیسم و ناتورالیسم و به همین دلیل است که ردپای این دو سبک را می‌توان در اغلب آثار او از جمله داستان‌های کوتاهش مشاهده کرد.

شنیدنِ کتاب صوتی «رز»، از مجموعه «روایت آواهای سوپرانو» را به تمامی علاقه‌مندانِ داستان کوتاه به‌ویژه داستان‌های فرانسوی و طرفدارانِ آثار گی دو موپاسان پیشنهاد می‌کنیم.

زنان، این نیمی از جمعیت جهان، که بسته به اینکه فرهنگ زمانه در چه اوضاعی به سر ببرد، احساس خوشبختی‌شان کم یا زیاد می‌شود، هر یک داستان‌هایی ناگفته در دل دارند که اگر عیان شود، چه خنده‌ها و گریه‌ها و فریادها و آوازها که شنیده نخواهد شد؛ نوین کتاب در قالب مجموعه‌ای به نام «روایت آواهای سوپرانو» صدای لطیف و گاه حزن‌انگیز و گاه سرخوشانه جمعی از زنان تاریخ ایران و جهان را منتشر کرده است که داستان پیش رو، یکی از آنهاست.

داستان «رز» بخشی از مجموعه داستان‌های زنانه «روایت آواهای سوپرانو» است که هر یک به شکلی به موضوع زنان می‌پردازند. دبیری این مجموعه بر عهده حسین مسعودی آشتیانی است.

شنیدن کتاب صوتی رز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 7816946
۱۴۰۲/۱۱/۱۸

خوب

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان