دانلود کتاب صوتی ملکه هورتنس با صدای مریم مقدم‌ فیروزان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ملکه هورتنس اثر گی  دو موپاسان

دانلود و خرید کتاب صوتی ملکه هورتنس

معرفی کتاب صوتی ملکه هورتنس

کتاب صوتی ملکه هورتنس داستانی نوشتهٔ گی دو موپاسان و ترجمهٔ ثریا همتی و با صدای مریم مقدم‌ فیروزان است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ملکه هورتنس

داستان صوتی کوتاه «ملکه هورتنس» درباره‌ٔ زنی است با وضع مالی بسیار خوب که تمام عمرش را به‌تنهایی زندگی کرده و مانند ملکه‌ای بوده که قصر و قلمروی خودش را داشته. ماجرای داستان درباره‌ آخرین روز عمر اوست. چنین زنی چطور قرار است آخرین روز زندگی‌اش را بگذراند؟ آن ثانیه‌های آخر برای چنین زنی چطور خواهد گذشت؟ کسی او را دوست‌ دارد؟ کسی برای از دست دادنش غمگین است؟ هذیان‌های او قبل از مرگ چه بود؟ او دوست داشته چه کسانی را برای آخرین‌بار ببیند؟

داستان صوتی «ملکه هورتنس» می‌تواند دید ما را به آنچه انتظارش را از آدم‌های سخت زندگی داریم، تغییر دهد. این داستان را با صدای مریم مقدم‌فیروزان می‌شنوید.

«راستش را بخواهید، او واقعا پیر بود. از آن پیردخترهای بدقواره‌ای که صدای خشن داشتند و ورود به اعماق روحشان کار آسانی نبود. اصلاً نمی‌توانست در برابر مخالفت، مشاجره، تعلل، سهل‌انگاری، تنبلی یا حتی درماندگی تاب بیاورد. هرگز دیده نشده بود که از چیزی شکایت کند، از چیزی پشیمان شود یا به کسی حسادت کند. به سرنوشت اعتقاد داشت. همیشه می‌گفت: «هرکس سهم خودش را دارد.» به کلیسا نمی‌رفت، به کشیش نیاز نداشت، خیلی کم به خدا ایمان داشت و تمام مسائل دینی را ابزار سوگواری می‌نامید.»

آنری رنه آلبر گی دو موپاسان، پنج آگوست ۱۸۵۰، در شمال فرانسه به ‌دنیا آمد. او یکی از بزرگ‌ترین داستان‌نویسان قرن نوزدهم است. وی، در طول زندگی کوتاهش، سیصد داستان‌کوتاه، شش رمان و سه سفرنامه نوشته است. او را یکی از پدران داستان‌ کوتاه مدرن می‌دانند. نقطه ‌اوج آثار موپاسان داستان‌‌ کوتاه‌های اوست که برخی از شاهکارهای ادبیات داستانی جهان به شمار می‌روند. او تحت تأثیر ویکتور هوگو، اشعاری عاشقانه نیز سروده است. موپاسان در زمان حیاتش با لوئی بویه و گوستاو فلوبر آشنا شد و همراه آن‌ها به بررسی آثار بالزاک پرداخت. پس از این پرداختن‌های جدی به ادبیات بود که او نوشتن را به صورت حرفه‌ای و مستمر آغاز کرد. داستان صوتی «ملکه هورتنس» را به قلم این نویسنده می‌شوید.

زنان، این نیمی از جمعیت جهان، که بسته به اینکه فرهنگ زمانه در چه اوضاعی به سر ببرد، احساس خوشبختی‌شان کم یا زیاد می‌شود، هر یک داستان‌هایی ناگفته در دل دارند که اگر عیان شود، چه خنده‌ها و گریه‌ها و فریادها و آوازها که شنیده نخواهد شد؛ نوین کتاب در قالب مجموعه‌ای به نام «روایت آواهای سوپرانو» صدای لطیف و گاه حزن‌انگیز و گاه سرخوشانه جمعی از زنان تاریخ ایران و جهان را منتشر کرده است که داستان پیش رو، یکی از آنهاست.

داستان «ملکه هورتنس» بخشی از مجموعه داستان‌های زنانه «روایت آواهای سوپرانو» است که هر یک به شکلی به موضوع زنان می‌پردازند و دبیری این مجموعه بر عهده حسین مسعودی آشتیانی است.

شنیدن کتاب صوتی ملکه هورتنس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان کوتاه خارجی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۱۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۱۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان