دانلود کتاب صوتی خدمتکار با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خدمتکار اثر فریدا مک فادن

دانلود و خرید کتاب صوتی خدمتکار

گوینده:مریم محبوب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۳۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خدمتکار

کتاب صوتی خدمتکار نوشتهٔ فریدا مک فادن و ترجمهٔ مریم علیزاده میلانلو است. گویندگی این رمان رازآلود آمریکایی و صوتی را مریم محبوب انجام داده و نشر کتاب کوله پشتی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خدمتکار

مجموعهٔ سه جلدی «خدمتکار»، داستانی رازآلود و مهیج از فریدا مک فادن است. جلد اول این کتاب خدمتکار، جلد دوم «راز خدمتکار» (The Housemaid's Secret) و جلد سوم آن «خدمتکار می‌بیند» (The Housemaid Is Watching) نام دارد. این مجموعه از عناوین پرفروش نیویورک تایمز، یواس‌اِی تودِی و وال استریت ژورنال بوده و همچنین در سال ۲۰۲۳ برندهٔ جایزهٔ ITW در ژانر ترسناک و هیجان‌انگیز شده است. نویسندهٔ این مجموعه، ​فریدا مک فادن یک پزشک متخصص در آسیب مغزی است که چندین رمان هیجان‌انگیز روان‌شناختی و رمان‌های طنز پزشکی نوشته است. او با استفاده از سبک خوب نوشتار و فضاسازی مؤثر، موفق می‌شود یک رمان هیجان‌انگیز روان‌شناختیِ کاملاً اعتیادآور خلق کند؛ همچنین با استفاده از دیدگاه شخص اول، شنونده را به دل داستان می‌برد و با شخصیت همدل می‌کند.

کتاب صوتی خدمتکار (The Housemaid) حاوی یک رمان مهیج و دربارهٔ دختر جوانی است که به‌عنوان خدمتکار در خانهٔ مجلل خانوادهٔ «وینچستر» استخدام می‌شود. این رمان صوتی که نامزد جایزهٔ بهترین اثر در ژانر تریلر و رازآلود به‌انتخاب وبسایت گودریدز بوده، داستانی از خانه‌ای مرموز و ترسناک و خدمتکاری است که کسی از گذشتهٔ تاریکش خبر ندارد. این اثر از صحنهٔ قتلی در یک آن خانهٔ مجلل شروع ‌می‌شود. شخصی در اتاق زیر شیروانی به قتل رسیده که هویت مشخصی ندارد. «میلی کالووی»، خدمتکار خانه درحالی‌که کنار افسر پلیس روی مبل گران‌قیمت خانه نشسته، دربارهٔ همه‌چیز اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. داستان، گریزی به سه ماه قبل می‌زند؛ زمانی که «نینا وینچستر»، خانم خانه با دختر جوان فقیری که سرووضع مناسبی ندارد در نشیمن بزرگ خانه مصاحبه می‌کند تا تصمیم بگیرد که آیا می‌تواند او را به‌عنوان خدمتکار در منزلش استخدام کند یا نه. دختر جوان «میلی کالووی» است که یک ماه گذشته را بی‌خانمان بوده و تمام این مدت را در ماشینش زندگی می‌کرده است، اما حالا با دست‌کاری رزومه‌اش ناامیدانه سعی در پیداکردن یک شغل دارد. میلی که فکر می‌کند این خانه با تمام مزایا و دستمزدش چیزی ورای شایستگی او است، امید چندانی به قبولی در این کار ندارد، ولی باز هم امیدش را از دست نمی‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی خدمتکار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خدمتکار

«وقتی برای زیرورو کردن گذشتهٔ ویلهلمینا کالووی کارآگاه خصوصی استخدام کردم، اطلاعات بسیار جالبی پیدا کردم.

گمان می‌کردم میلی به‌خاطر جرائمی مثل مواد مخدر یا شاید دزدی به زندان رفته است. اما نه. میلی کالووی به‌خاطر چیز کاملاً متفاوتی به زندان افتاده بود. او به جرم قتل در زندان بود.

او در زمان دستگیری فقط شانزده سال داشته و در هفده‌سالگی در زندان بوده است. به همین دلیل کارآگاه برای جمع‌آوری تمام اطلاعات کمی تلاش کرد. میلی در مدرسهٔ شبانه‌روزی بوده، نه در هر مدرسهٔ شبانه‌روزی‌ای، در مدرسه‌ای که مخصوص نوجوانانی با مشکلات انضباطی است.

یک شب میلی و یکی از دوستانش برای رفتن به مهمانی‌ای در خوابگاه پسران بیرون می‌زنند. درحالی‌که میلی از کنار اتاق‌خوابی می‌گذرد، صدای دوستش را می‌شنود که جیغ می‌کشد و کمک می‌خواهد. او وارد اتاق تاریک می‌شود و یکی از هم‌کلاسی‌هایش، یک بازیکن فوتبال صد کیلویی را می‌بیند که خودش را به دوستش تحمیل کرده بود.

میلی وزنهٔ کاغذ را از روی میزتحریر برمی‌دارد و با آن به سر پسر می‌کوبد. بارها می‌کوبد. پسر حتی پیش از رسیدن به بیمارستان مرده بود.»

نظرات کاربران

sheyda
۱۴۰۲/۱۰/۱۵

داستان قشنگی بود من لذت بردم راز خدمتکار هم جلد دومشه

maryamf14
۱۴۰۲/۱۲/۰۵

یکم عیر واقعی بود شخصیتا جا نیفتاده بودن و دلایل کاراشون مشخص نبود من دوس نداشتم

مملی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

داستان خوبی بود اما عالی نبود، اول داستان پرکشش شروع شد اما هرچی به ادامه رفت خسته کننده شد و از اواسط کتاب هم بیشتر داستان لو رفت. خیلی از جاهای داستان واقعا باگ داشت که هرکسی دنبال داستان های

- بیشتر
کاربر ۲۰۰۸۲۴۷
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

مناسب برای نوجوان‌ها از اواسط داستان میتوان حدس زد چه خبر است، توضیحات طولانی و پایانی غیرمعقول و باورناپذیر

کاربر ۵۲۰۹۹۸۱
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

بسیار خوب بود

کاربر 4222506
۱۴۰۳/۰۱/۳۰

خیلی جالب بود

کاربر 7570449
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

دوسش داشتم

raana
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

اگر داستان پر کشش و رمزآلود و جنایی دوست دارید، بخونیدش، اگر خیلی اهل داستان های کاراگاهی هستین شاید آخر سر براتون چند علامت سوال باقی بمونه... ولی در کل خوب و جالب بود.

بهمن عزتي
۱۴۰۲/۱۲/۲۲

عالی

ali borumand
۱۴۰۲/۱۲/۲۱

کتاب خوبی است. حتما گوش بدهید. خانم گوینده نیز کارش را با مهارت انجام داده است. دستمریزاد. داستان کشش بسیار زیادی دارد.

زمان

۱۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۶۹۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۶۹۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۹,۰۰۰
۵۵,۳۰۰
۳۰%
تومان