دانلود کتاب صوتی ده قدم تا نشاط با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده قدم تا نشاط اثر دیوید برنز

دانلود و خرید کتاب صوتی ده قدم تا نشاط

معرفی کتاب صوتی ده قدم تا نشاط

کتاب صوتی ده قدم تا نشاط نوشتهٔ دیوید برنز (روان‌پزشک و نویسندهٔ آثار پرفروش در حوزه‌های روان‌شناسی و خودیاری) و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی است. حمید یزدانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ده قدم تا نشاط

کتاب صوتی ده قدم تا نشاط درمورد فنون رهایی از افسردگی و تقویت عزت‌نفس سخن گفته است. این کتاب صوتی با اهدافی عملی و معنوی نوشته شده است. در زمینهٔ عملی می‌خواهد در زندگی خود به نشاط بیشتری برسید و می‌خواهد به احساس خلاقیت بیشتری برسید و می‌خواهد اثربخش‌تر شوید و به دیگران نزدیک‌تر. نویسندهٔ این اثر صوتی می‌خواهد خود را باور کنید و بار دیگر به این نتیجه برسید که زندگی می‌تواند جالب و هیجان‌انگیز باشد. شیوه‌های مورداستفاده در این کتاب، متکی بر شناخت‌درمانی است. شناخت در واقع معنای اندیشه را می‌رساند. شناخت‌درمانی مبتنی بر این باور است که اندیشه‌ها و نگرش‌هایتان تأثیر قدرتمندی بر روحیهٔ شما دارد. وقتی روحیه‌تان ضعیف است و احساس افسردگی می‌کنید، تقریباً همیشه پیام‌های منفی را به خود مخابره می‌کنید و نسبت به امور، نگاه بدبینانه دارید. آنچه متوجه نیستید این است که همین افکار منفی در واقع مسبب روحیهٔ بد شما است. وقتی این افکار منفی را تغییر می‌دهید، احساستان همراه با آن تغییر می‌کند. این کتاب برای چنین منظوری نوشته شده است. در کتاب صوتی ده قدم تا نشاط متوجه می‌شوید چرا به افسردگی دچار می‌شوید و می‌آموزید که در چنین شرایطی، چه راهکاری را باید پیش بگیرید. دیوید برنز در این کتاب، ابزارهای قدرتمندِ شناخت‌درمانی را به شما معرفی کرده است؛ اینکه چگونه افکار غیرمنطقیِ خود را شناسایی کرده و طی ۱۰ مرحلهٔ ساده و با به‌کارگیریِ روش‌هایی که بر عقل مبتنی است، گفت‌وگوی درونی خود را تغییر دهید تا بتوانید احساس بهتری به خود داشته باشید، به فردی شادتر و با عزت‌نفس بیشتر تبدیل شوید و در نهایت از دام افسردگی رهایی یابید. آیا ممکن است؟ این کتاب را بشنوید تا بدانید.

شنیدن کتاب صوتی ده قدم تا نشاط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ده قدم تا نشاط

«هم‌اکنون می‌خواهم سه آزمون ارزیابی خود را تکمیل کنید. این سه آزمون عبارتند از: «برگه سنجش افسردگی برنز»، «برگه تشخیص اضطراب برنز» و «پرسشنامه رضایت از رابطه با دیگران». «برگه سنجش افسردگی برنز»، احساس اندوه، یأس، نومیدی و خودکم‌بینی اشخاص را اندازه می‌گیرد. «برگه تشخیصِ اضطراب برنز»، احساسِ نگرانی و عصبیت را اندازه‌گیری می‌کند. «پرسشنامه رضایت از رابطه با دیگران»، میزانِ احساس نزدیک‌بودن شما به دیگران را مشخص می‌سازد. دستورالعمل محاسبه امتیازات آزمونها به شما کمک می‌کند تا امتیازات خود را تفسیر نمایید.

هرگاه از مرحله‌ای به مرحله بعدی می‌روید از شما می‌خواهم که این سه آزمون را تکمیل کنید. این‌گونه فرصتی فراهم می‌آید تا سیر پیشرفت خود را اندازه بگیرید. وقتِ چندانی نمی‌گیرد. وقتی به این آزمونها عادت کنید می‌توانید هرکدام را در مدت چند دقیقه تکمیل نمایید. باید دست‌کم هفته‌ای یک بار آزمونها را تکمیل کنید، اما اگر می‌خواهید با سرعت بیشتری حرکت کنید می‌توانید تعداد آزمونها را افزایش دهید.»

معرفی نویسنده
دیوید برنز

دیوید برنز نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی و استاد بالینی روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه استنفورد است. او همچنین به عنوان محقق مدعو در دانشکده‌ی پزشکی هاروارد و سرپرست بخش روانپزشکی در مرکز پزشکی پرسبیتریان/ دانشگاه پنسیلوانیا در فیلادلفیا خدمت کرده است. فعالیت‌های او به طور عمده در توسعه‌ی شناخت‌درمانی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۴۸۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۴۸۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۲,۶۰۰
تومان