دانلود کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش با صدای غزاله پورمحمد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش اثر نینا سنکویچ

دانلود و خرید کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش

نویسنده:نینا سنکویچ
انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش

کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش نوشتهٔ نینا سنکویچ و ترجمهٔ فروزنده دولت یاری است. غزاله پورمحمد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی درمورد کتاب‌خواندن است.

درباره کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش

کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش در سال ۲۰۱۱ منتشر و در همین سال از طرف سایت گودریدز (Goodreads) نامزد بهترین کتاب خاطرات و اتوبیوگرافی شده است. نینا سنکویچ در این کتاب صوتی، خاطراتی از دوران کتاب‌خوانی ممتد خودش را به ثبت رسانده که نخستین کارکرد ادبیات را به ما یادآوری می‌کند؛ التیام، پرورش و اتصال به واقعی‌ترین نسخه از خودمان. او به‌مدت یک سال، هر روز یک کتاب را به‌طور کامل می‌خواند و نقدی از آن را در وب‌سایت خود منتشر می‌کرد. او این کار را در حالی انجام می‌داد که مشغول بزرگ‌کردن ۴ فرزندش بود. احساسات نینا سنکویچ با از دست‌دادن خواهرش، جریحه‌دار شد. پس از مرگ خواهرش، خود را در غم و اندوه فراوان دید و از فعالیتی به فعالیت دیگر دوید تا ذهنش را مشغول نگه دارد. با نزدیک‌شدن به چهل‌وششمین سالگرد تولدش، تصمیم گرفت برای ارتباط مجدد با خواهرش، سفری را آغاز کند. او تصمیم گرفت هر روز از یک سال را صرف لذت‌بردن از خواندن یک کتاب کند. نینا سنکویچ در نهایت خاطرات این یک سال را به کتاب صوتی «تولستوی و مبل بنفش» تبدیل کرده است. وقایع‌نگاری او شرحی بر از دست‌دادن، امید و رستگاری است. این نویسنده در نهایت به خواندن به‌عنوان درمان روی آورد و در طول این سفر، قدرت کتاب‌ها را برای کمک به ما برای احیای زندگیمان یادآوری کرد. کتاب «تولستوی و مبل بنفش» توسط بسیاری از منتقدان به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۱ شناخته شده‌ است.

نینا سنکویچ در کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش، کتاب‌های محبوب و گاه غافلگیرکنندهٔ خود را به رویدادهای اصلی زندگی خود پیوند می‌زند. او روند مطالعهٔ یک کتاب در هر روز یک سال را به اشتراک می‌گذارد؛ بااین‌حال این کتاب به هیچ‌عنوان مجموعه‌ای از نقد کتاب‌های مختلف نیست؛ بلکه سفری شخصی است که قدرت دگرگون‌کنندهٔ ادبیات را بازگو می‌کند. این کتاب صوتی شامل خاطراتی است که در آن کتاب‌ها شخصیت‌هایی جان‌دار هستند و قادرند زندگی یک فرد را به‌کلی متحول کنند. «تولستوی و مبل بنفش» علاوه‌بر بهبود ارتباط خواننده با ادبیات، می‌تواند مسیری را برای کنارآمدن با غم و اندوهی که مدت‌ها است در زندگی یک فرد جا خوش کرده، به او نشان دهد. کتاب صوتی حاضر نخستین‌بار با عنوان «تولستوی و مبل بنفش: سال کتاب‌خوانی جادویی من» با ترجمهٔ «لیلا کرد» توسط «کتاب کوله‌پشتی» و در سال ۱۳۹۷ منتشر شده است.

شنیدن کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ناداستان و قالب خودزندگی‌نامه و خاطرات پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش

«جک هنوز به هتل بازنگشته بود. به خودم گفتم: «چه عالی! هنوز زود است که برای مراسم شام آماده شوم، پس تا وقت دارم به مطالعهٔ کتاب ادامه می‌دهم.» برای رفع خستگی مقداری پنیر را با دقت بریدم و روی نان گذاشتم، سپس لیوانی را از نوشیدنی پر کردم. در حالی که انگشتانم را دور لیوان نوشیدنی حلقه کرده بودم به مطالعهٔ کتاب ادامه دادم. وَن هلسینگ به دنبال کنت دراکولا بود و هر لحظه به این اشراف‌زادهٔ خون‌آشام نزدیک‌تر می‌شد.

زمانی که جک از بادسواری بازگشت، من روی کتاب خوابم برده بود، نوشیدنی را تا ته نوشیده بودم و بیشتر پنیر را خورده بودم. حتی زمانی که کنارم روی کاناپه نشست، متوجه نشدم. حدود ساعت ده‌ونیم که از خواب بیدار شدم، او گوشهٔ دیگر کاناپه به خواب رفته بود، خروپف می‌کرد و بوی تند نمک دریا و عرق می‌داد. میزِ رزروشده در رستوران را از دست دادیم. به‌زحمت خود را بالا کشیدم و صاف نشستم، یک لیوان نوشیدنی دیگر برای خودم ریختم و مشغول مطالعهٔ کتاب دراکولا شدم.»

نظرات کاربران

فاضلی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

بسیار عالی

کاربر 7657884
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

کارکرد عالی مطالعه ی هدفمند برای تاب آوری در برابر مشکلات زندگی

09132950049
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

بدیهیات رو گفته. چیز جدیدی به اطلاعات من اضافه نکرد.

زمان

۹ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۷۶۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۷۶۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان