دانلود کتاب صوتی قانون شفا با صدای غزاله پورمحمد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون شفا اثر کاترین پاندر

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون شفا

انتشارات:رمانو
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قانون شفا

کتاب صوتی قانون شفا نوشتهٔ کاترین پاندر و ترجمهٔ مهراب حسنوند است. غزاله پورمحمد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی قانون شفا

کتاب صوتی قانون شفا گفته است که یکی از بزرگ‌ترین اسراری که می‌توانید بیاموزید این است که شما شفادهنده‌اید. دربارۀ شفای معنوی ناشی از به‌کارگرفتن شیوه‌های متفاوت یادشده در کتاب‌های آسمانی شنیده‌ایم؛ شیوه‌هایی نظیر دعا یا سایر آیین‌های مقدس. دربارۀ داروهای معجزه‌آسا و پیشرفت‌های قابل‌توجه علمی و جهش‌های عظیم در زمینهٔ سلامت ذهن می‌شنویم که بر درمان‌ها تأثیر می‌گذارد. با وجود روشن‌بینی در عصر حاضر، بیشتر مردم همچنان می‌پندارند که سلامتشان متکی به یک منشأ بیرون از خودشان است؛ متکی به استادی معنوی یا پزشکی متخصص، ولی هر گونه درمان به‌منظور فعال‌ساختن سلامت از درون خود آن‌ها است. بیماران فقط نیاز دارند که آن نظم درون را در اندیشه‌ها و عواطف و جسم و زندگیشان برقرار سازند. سلامت یعنی احساس تمامیت و قدرت در همهٔ زمینه‌های وجود؛ جان و روح و جسم و سایر امور زندگی. سلامت یعنی امور مالی سالم، روابط سالم با دیگران و فهم و ادراک سالم معنوی. کتاب صوتی «قانون شفا» به قلم کاترین پاندر در این مورد بیشتر توضیح داده است.

کاترین پاندر (Catherine Ponder) یکی از مهم‌ترین نویسندگان «اندیشهٔ جدید» (New Thought) در آمریکا به شمار رفته است؛ جنبشی مذهبی که در اوایل قرن نوزدهم با آثار «فینیاس کوییمبی» محبوبیت یافت و با ترکیب حکمت شرقی و فلسفهٔ غربی، به ظرفیت‌ها و پتانسیل پنهان مغز و ذهن انسان توجه ویژه‌ای می‌کند. بسیاری از کتاب‌ها و آثاری که از این جنبش بهره می‌برد، روش‌های رسیدن به ثروت و موفقیت را به مخاطب ارائه داده است. آثار اولیهٔ کاترین پاندر نیز چنین مضمونی را دنبال می‌کرد، اما او که از کودکی دچار مشکلات متعدد جسمی و روانی بود، در کتاب قانون شفا (The Dynamic Laws of Healing) به مبحث سلامتی پرداخته و نشان داده است که اصلی‌ترین عواملی که سلامتی ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، عادات فکری اشتباه، تنفرهای عمیق، رنج‌های پنهانی و قضاوت‌های شدیدی است که بسیاری از ما در طول روز تجربه می‌کنیم.

شنیدن کتاب صوتی قانون شفا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کاترین پاندر

کاترین پاندر (Catherine Ponder) در ۱۴ فوریهٔ ۱۹۲۷ در هارتسویل، کارولینای جنوبی، به دنیا آمد. او بنیان‌گذار کلیسای یونیتی ( «یکپارچه») در سرتاسر جهان، وابسته به کلیسای وحدت، کشیش و نویسندۀ کتاب‌های معنوی مختلفی است. آنچه موجب ایجاد تغییرات گسترده در زندگی کاترین بوده، مرگ همسرش است. او در بسیاری از شهرهای بزرگ آمریکا و همچنین در شهرهای کوچک‌تر سخنرانی کرده است و گفت‌وشنودهایی در تلویزیون، رادیو و همچنین مصاحبه‌های متعددی با رسانه‌های نوشتاری داشته است. برخی کتاب‌های کاترین پاندر عبارتند از: از دولت عشق، قانون شفا، نیروی سعادت‌بخش عشق و قانون توانگری. او بیش از ۱۲ کتاب نوشته است. کاترین پاندر یکی از مهم‌ترین نویسندگان «اندیشهٔ جدید» (New Thought) در آمریکا به شمار رفته است؛ جنبشی مذهبی که در اوایل قرن نوزدهم با آثار «فینیاس کوییمبی» محبوبیت یافت و با ترکیب حکمت شرقی و فلسفهٔ غربی، به ظرفیت‌ها و پتانسیل پنهان مغز و ذهن انسان توجه ویژه‌ای می‌کند. بسیاری از کتاب‌ها و آثاری که از این جنبش بهره می‌برد، روش‌های رسیدن به ثروت و موفقیت را به مخاطب ارائه داده است. آثار اولیهٔ کاترین پاندر نیز چنین مضمونی را دنبال می‌کرد.

بخشی از کتاب صوتی قانون شفا

«یک پزشک حاذق، معتقد است که طی 25 قرن گذشته بیشترین پیشرفت‌ها در زمینه‌ی پزشکی در 25 سال اخیر صورت گرفته‌اند. او پیش‌بینی می‌کند که میانگین سنی، که اکنون 70 سال است طی دو نسل آینده دو برابر خواهد شد و دیگر هیچ بیماری لاعلاجی وجود نخواهد داشت. امروزه همه‌ی مهندسان، پزشکان هسته‌ای و سایر دانشمندان محقق و متخصص در زمینه‌ی پزشکی، برای تحقق همین پیش‌بینی در تلاش‌اند. اما شما هم می‌توانید کمک‌های بسیار زیادی در راستای تحقق همین واقعیت انجام دهید. شما می‌توانین قانون شگفت‌انگیز شفا را بیدار کنید. فلاسفه‌ی باستان، قرن‌ها پیش به این قانون اشاره کردند. این قانون که امروزه برای بسیاری از مردم ناشناخته و شگفت‌انگیز باقی مانده، همان قانون بخشش است. طبق این قانون معنوی و ذهنی تغییرناپذیر، هر زمان که مشکل سلامتی به وجود آید، یعنی مشکلی در بخشش وجود داشته است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۷۸۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۷۸۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان