دانلود کتاب صوتی شفای رابطه دختر با مادر با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شفای رابطه دختر با مادر اثر اولین سیلتن بازوف

دانلود و خرید کتاب صوتی شفای رابطه دختر با مادر

معرفی کتاب صوتی شفای رابطه دختر با مادر

کتاب صوتی شفای رابطه دختر با مادر نوشتهٔ اولین سیلتن بازوف با ترجمهٔ سارا کهربایی و با صدای مریم محبوب در بنیاد فرهنگ زندگی به چاپ رسیده است. اولین بازوف، روان‌شناس بالینی و استادیار گروه روان‌شناسی مشاوره در دانشگاه کلرادو در بولدر و یکی از اعضای انجمن روان‌شناسان آمریکا، در کتاب شفای رابطه دختر با مادر به ما نشان می‌دهد که چگونه زنان بالغ می‌توانند چالش‌های رابطه‌ٔ خود و مادرشان را حل‌وفصل کنند. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب «مادران و دختران: عشق ورزیدن و رها کردن» اشاره کرد.

درباره کتاب صوتی شفای رابطه دختر با مادر

ناکارآمدیِ اولین رابطه‌ای که کودک با اطرافیانش شکل می‌دهد، بعدها تاثیر به‌سزایی بر کیفیت زندگی او خواهد گذاشت. اولین رابطهٔ هر کودکی معمولاً با مادرش است و در واقع بسیاری از مسائل بزرگسالی، از مشکلات ارتباطی گرفته تا افسردگی و اضطراب، ریشه در کیفیت پایین رابطه‌ٔ ما با مادرمان در سال‌های ابتدایی تولد دارد.

کتاب صوتی شفای رابطه دختر با مادر کمک می‌کند به زنان بالای ۳۰ سال که رابطه‌شان را با مادرشان التیام بخشند و سپس خود را پیدا کنند.

این کتاب صوتی از فصل‌ها و بخش‌های زیر تشکیل شده است:

بخش اول: زخم‌ها

فصل ۱: مادر به دختر: تحریف‌ها، عدم‌تأیید، بی‌توجهی

فصل ۲: مادران به‌عنوان الگو

فصل ۳: جای خالی مراقبت مادرانه: دختر بی‌پناه

فصل ۴: آسیب عشق تملکی

بخش دوم: حقایق جدید

فصل ۵: بازخوانی سرزمین اوز

بخش سوم: شفادهنده‌ها

فصل ۶: رابطه‌های اصلاحی

فصل ۷: مادر طبیعت، مادری شفادهنده

فصل ۸: دگرگونی‌های خلاقانه: قلم و قلمو

بخش چهارم: آشتی

فصل ۹: کفش‌های نقره‌ای

شنیدن کتاب شفای رابطه دختر با مادر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دختران بالغ کمک می‌کند بتوانند در روابط بین خود و مادرانشان بازنگری کنند و نقاط مبهم و تیرهٔ این روابط را شفاف و روشن کنند.

بخشی از کتاب صوتی شفای رابطه دختر با مادر

«بیشتر مادران قصه‌های پریان بد ذات به‌خاطر عمل پلیدشان با مجازات سختی مواجه می‌شوند. پرنده‌ها چشمان مادرخوانده زبان‌دراز سیندرلا را درآوردند. مادرخوانده حسود و جانی سفیدبرفی، آن‌قدر با کفش‌هایی که از داغی سرخ شدند رقصید که جان داد. اما به‌طرز عجیبی، هیچ مشکلی برای جادوگر رخ نداد. روان‌شناس کودک، برونو بتلهیم، توضیح می‌دهد که راپونزل، که به نوعی نماینده همه دختران است نسبت به جادوگر ترحمی عمیق دارد. با وجود افراط مادر، راپونزل باور دارد که پیرزن واقعاً به او اهمیت می‌دهد و اعمال او هر قدر هم احمقانه و خودخواهانه، از عشق فراوانش ناشی می‌شود نه از شرارت او.

این حقیقت دارد که به هر حال مادر حسود که حمایت و احساس مالکیتی افراطی دارد، فداکار است و این موضوع، جدا شدن دخترها از وی را سخت می‌کند. برای مثال هیلدگارت نمی‌توانست حس مالکیت مادر خود را محکوم کند. با اینکه مادر جوانی‌اش را خراب کرده بود اما می‌دانست حس مالکیت مادرش نتیجه زخم‌های عمیق اوست. مطالبه زندگی خود و به مبارزه طلبیدن مادر که حکم همه چیز او را داشت، بارهایی بود که نمی‌توانست با آنها زندگی کند. ترجیح داد بمیرد تا اینکه طوری زندگی کند که مسبب درد و ناامیدی کسی که بیشتر از همه دوستش دارد شود. به‌علاوه هیلدگارت به دلیل یکی شدن با مادر خویش به‌طور وسیعی بی‌اعتمادی اساسی او نسبت به زندگی را، درونی کرده بود. چون فشارها و تحریکات درونی برای خودکفایی و جدا شدن از مادری حمایت‌گر، برای وی تهدیدآمیز بود، مردن را ایمن‌تر از تنها روبه‌رو شدن با خطرات جهان دانست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۴۰۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۴۰۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان