دانلود کتاب صوتی چهار قدرت مهم زنان با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار قدرت مهم زنان اثر کارول اس پیرسون

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار قدرت مهم زنان

معرفی کتاب صوتی چهار قدرت مهم زنان

کتاب صوتی چهار قدرت مهم زنان نوشتهٔ کارول اس پیرسون و ترجمهٔ ساره سرگلزایی است. مریم محبوب گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چهار قدرت مهم زنان

کتاب صوتی چهار قدرت مهم زنان، از این قدرت‌ها برای کسب موفقیت و آرامش در دنیای امروز سخن گفته است. فشارهای شغلی و خانوادگی عصر جدید، زنان را با چالش‌های جدی روبه‌رو کرده است. کتاب صوتی حاضر به‌دور از هر گونه شعار و با بهره‌گیری از راهبردهای قدرتمند زنان، به آن‌ها این امکان را داده است تا کامیابی، موفقیت و شادمانی را نصیب خود کنند. کارول اس پیرسون، کارشناس نامدار جهانی در حوزهٔ روان‌شناسی درونی است. او هدایتگری دگرگون‌کننده است. دوره‌ها، کارگاه‌ها و مشاوره‌های این نویسنده، همواره در خدمت یاری‌رساندن به افراد برای رسیدن به مرحله‌ای ژرف‌تر در آگاهی بوده است. نتایج پژوهش‌های او، افراد، گروه‌ها و سازمان‌ها را قادر کرده است موفق‌تر باشند و نیز برای کارمندان تجربۀ احساسی عمیق‌تر از شادی و رضایت درونی را در شغلشان به ارمغان آورده است.

این کتاب که حکمت باستانی را برای مخاطبان مدرن روشن کرده، راهبردهای معنادار و مؤثری را برای پاسخ به دعوت قهرمانی در زندگی خود ارائه کرده است. خدایان المپ منقرض شده‌اند و معبد‌های آنان نابود شده، اما این خدایان و ایزدبانوان همچنان با ما هستند و کسانی که می‌دانند چگونه آن‌ها را شناسایی کنند، می‌توانند حضورشان را تشخیص دهند. ما هنوز هم ردپای آن‌ها را در ادبیات، فیلم‌های مشهور و رفتارهای انسانی مشاهده می‌کنیم. اگر بتوانید حضور آن‌ها را در وجود خود و پیرامون خود شناسایی کنید، می‌توانید شادتر شوید، احساس خوشبختی بیشتری کنید و در عملکرد خود ترس کمتر و شهامت بیشتری داشته باشید. کتاب صوتی حاضر به شما برای رسیدن به این هدف کمک می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی چهار قدرت مهم زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چهار قدرت مهم زنان

سال­ها پیش در دوردست­ها، جزیره­ای بود که مردمان متمدنی داشت. در آن جزیره، هنر و زیبایی مقدم بر هر چیز دیگری بود، ادب و صلح و صفا بر آن حکمرانی می­کرد و زنان و مردان با هم برابر بودند. اما سال­ها بعد، مردمان سرزمینی در نزدیکی این جزیره - که در آن مردسالاری و جنگ و خشونت رواج داشت - با قایق­هایشان از دریا گذشتند و به این سرزمین یورش آوردند. در میان غنایمی که آن­ها با خود به خانه بردند، ایزدان و ایزدبانوان جزیره نیز بودند. این ایزدان و ایزدبانوان، خاطرات و دانسته­های مربوط به جایی که از آن آمده بودند را حفظ کردند و در آرزوی بازگشت به آن بودند، با این حال به مرور زمان خاطرات آن­ها از آن جزیره و زندگی در آنجا کم­رنگ و کم­رنگ­تر شد. سرانجام خاطره­ای که از آن جزیره داشتند تا حد زیادی محو شد و ایزدان تبدیل به همانی شدند که فرمانروایان جدید از آن­ها می­خواستند؛ گویی دست­نوشتۀ روی نسخه­ای خطی به مرور زمان پاک شود و روی آن دست­نوشته­های جدیدی نگاشته شود. سال­ها بعد، یکی از این ایزدبانوان در دشتی سبز و زیبا زندگی تجمل­آمیزی را در پیش گرفت. موهایش مانند کلالۀ ذرت، طلایی بود و با نسیم گرم و ملایم، این سو و آن سو می­رفت. چشم­هایش به رنگ دریاچه­ای زلال و آبی بود. با وجودی که اندام فریبنده­ای داشت اما گویی زمینی نبود، حس قدرت و اعتماد را القا می­کرد. نام او دیمیتر بود؛ این نام ریشه­ای یونانی داشت و به معنای «مادر» بود. او تجسم شور و عشق و مراقبتی مادرانه بود؛ همان طور که نامش نیز تداعی­گر آن بود. زئوس - خدای خدایان - از بلندای تخت پادشاهی خود بر روی کوه المپ، دیمیتر را دید. زئوس عضلاتی همچون گاو نر و شهامتی همچون یک سلحشور داشت. از فرق سر تا نوک پای او زره­پوش بود، در خدایان دیگر احترام و در مردمان، رعب و ترس بر می­انگیخت؛ مردمان المپ می­دانستند که باید زئوس را پرستش و در پیشگاه او قربانی کنند و در غیر این صورت متحمل عواقب آن گردند. زئوس که خدای آسمان بود، رعد و برق را به وجود می­آورد و بادهایی چنان قدرتمند ایجاد می­کرد که ابرهای معدودی می­توانستند در برابر آن تاب بیاورند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان