دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هيل

دانلود و خرید کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده:ناپلئون هيل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

خلاصه‌کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید نوشتهٔ ناپلئون هیل و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است. بهترین راهکارها برای ثروتمندشدن در این کتاب ارائه شده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید، اثری سازنده از ناپلئون هیل، راهنمای ضروری برای پیوستن به صف موفق‌ترین افراد دنیاست. امروزه رازهای به‌‌هم‌‌زدن ثروت برای هیل به اندازه‌ٔ همان موقع نیرومندند و می‌توانند زندگی را برای همیشه تغییر دهند.

پس از مصاحبه با بیش از پانصد تن از زنان و مردان دوران خویش، ناپلئون هیل راز انباشتن ثروت کلان ‌را بر اساس این نظریه فاش کرد که اگر ما بتوانیم یاد بگیریم مانند ثروتمندان بیندیشیم می‌توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم. او فقط فرمول سیزده مرحله‌ای ساده‌ای تهیه کرد تا به شما کمک کند که اهداف خویش را مشخص کنید، راز موفقیت حقیقی و دیرپا را کشف کنید، هر آنچه در زندگی می‌خواهید را به‌ دست بیاورید و به صف افراد فوق‌العاده موفق بپیوندید.

هنگامی که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به چاپ رسید، به‌ عنوان یکی از کتاب‌های الهام‌بخش مهم زمان خود اعلام شد. بیش از چندین میلیون نسخه از این کتاب به فروش رفته است. این کتاب به نقشه‌ٔ راه برای میلیون‌ها نفر تبدیل شد تا از فقر دوران رکود اقتصادی بگریزند و برای خود، خانواده‌ها، و در موارد بی‌شماری، کارمندان خود رفاه فراهم کنند.

چیزی که شما را پولدار می‌کند اشتیاق و میل شدید پولدار شدن و تفکر دائمی به آن، سپس برنامه‌ریزی راه و روشی برای پولدار شدن و درنهایت پیگیری این برنامه با حداکثر پشتکار است.

هیل معتقد است در دنیا به میزان فراوانی ثروت و موفقیت وجود دارد و ما با به کار بستن یک سری قوانین مشخص در را به روی آن‌ها می‌گشاییم. یکی از قوانینی که در این کتاب می‌آموزیم این است که ما باید به همه کمک کنیم زیرا هر کاری که ما در این دنیا برای دیگران انجام دهیم بازخوردش به خود ما خواهد رسید پس اگر ما مشکلات دیگران را حل کنیم قطعا مشکلات خودمان نیز حل خواهد شد.

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید، نه‌تنها راه‌هایی برای رسیدن به ثروت و موفقیت دارد بلکه راه‌های آن برای رسیدن به هر موفقیت دیگری در زندگی کارگشا است.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌های موفقیت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

«ضمیر ناخودآگاه ما، محرک‌های حسی، احساسات و افکار را دریافت و ذخیره می‌کند. هرچه تابه‌حال تجربه کرده‌ایم، چه مثبت و چه منفی، در ضمیر ناخودآگاه‌مان حفظ شده است. اما تنها وظیفه آن دخیره اطلاعات نیست!‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

ضمیر ناخودآگاه، همواره بر اعمال ما مؤثر است و میتواند آن‌ها را به سمت و سویی مثبت و سازنده سوق دهد و به ما قدرت و پشتکار عطا کند. در مقابل، این امکان را نیز دارد که با تاثیری منفی خود، ما را به سمت اندوه و بدبینی بکشاند.‬‬‬‬‬‬

اگر از ضمیر ناخودآگاه خود انتظار راهنمایی و کمک سازنده داریم، باید آن را با چیزهای مثبتی تغذیه کنیم؛ در مقابل، اگر به احساساتی منفی نظیر خشم، تنفر، انتقام یا بدبینی اجازه دهیم تا وجودمان را پر کنند؛ آنگاه، خروجی نتیجه مثبتی نخواهد بود.

درنتیجه، اگر بتوانید در زندگی روزمره، ارتباط خود را با اشخاص بدبین و منفی‌باف قطع کنید و به حرف‌های ناامیدانه آن‌ها توجهی نشان ندهید، قدم بزرگی در راستای کسب موفقیت برداشته‌اید.‬‬‬‬‬‬

در مقابل، باید تمام تلاش خود را به‌کار ببندید تا عواطف مثبتی چون عشق و اشتیاق را در خود افزایش دهید. بدین ترتیب در طولانی مدت موفق به توسعه ذهنیت مثبت خود خواهید شد.»

نظرات کاربران

کاربر 6013507
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

سلام چرا دوتا کتاب با متن های کاملا متفاوت اما اسم های یکسان هستش کدومش نسخه اصلیه؟

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۶۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۶۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان