دانلود کتاب صوتی عادت های اتمی با صدای سید محمدحسین حسینیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت های اتمی اثر جیمز کلیر

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت های اتمی

معرفی کتاب صوتی عادت های اتمی

کتاب صوتی عادت های اتمی نوشتهٔ جیمز کلیر و ترجمهٔ فروزنده دولت یاری است. سیدمحمدحسین حسینیان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات باران خرد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی عادت های اتمی

کتاب صوتی عادت های اتمی حاوی راهنمایی کاربردی درباره‌ٔ نحوه‌ٔ تغییر تدریجی عادت‌‌های روزمره است. جیمز کلیر در این کتاب پرفروش، با ترسیم قوانین کلی درباره‌ٔ عادت‌‌ها، راهکارهایی را برای سازمان‌‌دهی عادت‌‌های خوب در مقابل عادت‌‌های بد ارائه کرده است. ویژگی این کتاب آموزشی و انگیزشی، تأکید بر تغییر تدریجی و مستمر عادت‌‌های انسانی است. این نویسنده توضیح داده است که فرد برای تغییر عادت‌‌هایش نیاز به تمرکز بر روی فرایند آن دارد. بحث دیگری که این کتاب صوتی به آن توجه کرده، این است که انسان برای تغییر عادت‌‌هایش نیازمند تغییر هویت خود است. نویسنده به مخاطبش گوشزد کرده که تغییر هویت از «من می‌‌خواهم» به «من هستم» آغاز می‌‌شود. جیمز کلیر، نشانه و میل شدید به چیزی، واکنش و پاداش را چهار قانون تغییر رفتار فرد دانسته است. کتاب صوتی «عادت‌‌های اتمی»، تغییر رفتار را مستلزم یادگیری و رعایت این چهار قانون می‌‌داند. اصرار نویسنده بر روی این چهار قانون، به این دلیل است که به اعتقاد او عادت‌‌های خوب فرد، با تمرین مداوم چهار قانون تغییر رفتار، ملکه‌ٔ ذهن خواهند شد. گفته شده است که با این نکاتی که جیمز کلیر در کتاب «عادت‌‌های اتمی» آورده، فرد به مرور زمان و به‌صورت بسیار تدریجی، مسیر موفقیت در زندگی را طی خواهد کرد؛ زیرا همواره سد راه موفقیت، عادت‌‌های بدی است که آدم از آن‌‌ها اجتناب نمی‌‌کند و شاید به خاطر همین نکته است که این کتاب پس از چاپ، استقبال قابل‌توجهی را از جانب علاقه‌‌مندان و مخاطبان این حوزه به خود دیده است.

پس اگر در تغییر عادت‌هایتان مشکل دارید، مشکل نه از شما بلکه از سیستم شما است. شناخت عادت‌ها به انسان کمک کند ضعف‌هایش را بهتر بشناسد و آن‌ها را رفع کند، اما این کافی نیست. انسان با کمک تغییر عادت‌های بد و ایجاد عادات خوب می‌تواند کیفیت زندگی‌اش را بهبود ببخشد. کتاب صوتی «عادت‌های اتمی» با سبکی جالب و روان می‌آموزد که چگونه با شناخت عادت‌های کوچک و مدیریت آن‌ها، هر روز یک‌درصد بهتر شویم. روزی یک‌درصد بهترشدن، معادل سالی ۳۷ برابر بهترشدن است. به‌گفتهٔ جیمز کلیر، همین رفتارها و عادت‌های کوچک است که تعیین می‌کند ۵‌ سال بعد کجا هستیم و چقدر موفق شده‌ایم یا شکست خورده‌ایم.

شنیدن کتاب صوتی عادت های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز کلیر

جیمز کلیر (James Clear) نویسنده و عکاسی آمریکایی است که آثارش از پرفروش‌ترین‌ها بوده است. او در دوران نویسندگی خود بیشتر بر مسئلهٔ «عادت» متمرکز بوده‌ است. فعالیت‌های کلیر بیشتر در حوزۀ ایجاد نگرش مناسب برای پذیرش اثر عادات کوچک بوده است. او ازطریق خبرنامه‌ٔ ایمیلی قدرتمندی، ارتباطی با طرفدارانش در کل دنیا برقرار کرده و محتواهای ارزشمندی را با آن‌ها به اشتراک گذاشته است؛ همچنین از طریق وب‌سایتش به‌نشانی jamesclear.com (که ماهانه چند میلیون بازدید دارد)، با همراهانش در ارتباط است. یکی از کتاب‌های مشهور او «عادت‌های اتمی» نام دارد.

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

زیر خاکی؛ جلد سوم
سعید گل محمدی
ریاضی با موشی، آلبرت جمع می بندد
النور می
تحلیل جریان ترافیک با استفاده از روش های فراابتکاری
شهریار افندی زاده
عشق و ترس
شکریه اعتمادی
نگره ای بر ریگستان
حسین جواهری
بانو و سه شنبه عزیز
شمیم عزیزی
بازرسی، تعمیر و تقویت سازه ها در مناطق جنوبی ایران
عبدالکریم عباسی دزفولی
پیشرفت هایی در سنجش از دور زیست محیطی (جلد دوم)
کیهائو ونگ
داستان نویس این کتاب شما هستید!
امیرحسین میرزائیان
برنامه پدر‌ مادری مثبت عقلانی
ریموند دی جوزپه
متافیزیک و گمانه سازی جهان های برون علم
کانتن میاسو
آموزش عکاسی با دوربین
نگار حیدری
روز جغد/ یک داستان ساده
لئوناردو شاشا
مهره‌ی سوخته
زینب حسینی (فاخته)
دنیا، سلام؛ دایناسورها
جیل مک دونالد
سارا (جلد دوم)
جری هیکس
ذهن کامل نو
دنیل اچ. پینک
فرانکنشتاین
مری شلی
قبل از این که قهوه ات سرد شود (جلد دوم)
توشیکازو کاواگوچی
قبل از این که قهوه ات سرد شود (جلد سوم)
توشیکازو کاواگوچی
سرگذشت ندیمه
مارگارت اتوود
قبل از این که قهوه ات سرد شود (جلد اول)
توشیکازو کاواگوچی
رئیس جمهور گمشده
بیل کلینتون
صورتت را بشور دختر جان!
ریچل هالیس
سه شنبه ها با موری
ميچ آلبوم
طاعون
آلبر کامو
عقاید یک دلقک
هاینریش بل
آس و پاس در پاریس و لندن
جورج اورول
قمارباز
فئودور داستایفسکی
زبان پنهان قلب
بری گلدشتاین
خودت را به فنا نده
گری جان بیشاپ
ژرفنا
جورج اورول
راز داوینچی
دن براون
اتهام
بندی .
ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم
تینا سیلیگ
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۴۴۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۴۴۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان