دانلود کتاب صوتی چگونه از قدرت کلاممان به نفع خود استفاده کنیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه از قدرت کلاممان به نفع خود استفاده کنیم اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه از قدرت کلاممان به نفع خود استفاده کنیم

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه از قدرت کلاممان به نفع خود استفاده کنیم

کتاب صوتی «چگونه از قدرت کلاممان در زندگی به نفع خود استفاده کنیم؟» اثر جول اوستین به مسئله‌ی قدرت کلام و توانایی سخنرانی می‌پردازد، چیزی که اکثر افراد به آن توجه نمی‌کنند و از آن بر علیه خود استفاده می‌کنند.

هرگاه حرفی می‌زنیم و واژه‌ای بر زبان می‌آوریم در واقع داریم به آن اجازه می‌دهیم که در زندگی ما اتفاق بیفتد. اگر می‌خواهید بدانید که پنج سال دیگر کجا و در چه حال خواهید بود، به حرف‌هایی که امروز در مورد خود می‌زنید دقت بیشتری داشته باشید.

افکار منفی مثل «من جذاب نیستم، من قوی نیستم، من هیچ‌وقت نمی‌توانم پدر یا مادر خوبی باشم، من هیچ‌وقت موفق نخواهم شد، من هیچ‌وقت نمی‌توانم به آنچه می‌خواهم برسم» مدام به سراغ ما می‌آیند اما در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه با قدرت کلام خود بر این افکار منفی غلبه کنید.

یاد می‌گیرید که کلماتتان را در همان مسیری بیان کنید که دوست دارید زندگیتان در آن مسیر به پیش برود. هر نوع افکاری چه خوب یا بد به ذهن ما ناخواسته خطور می‌کنند اما ما در این کتاب متوجه می‌شویم که تنها همین که این افکار وارد سر ما می‌شوند در زندگی ما به وجود نمی‌آیند، بلکه وقتی که آن‌ها را به زبان می‌آوریم در زندگی ما شکل واقعی پیدا کند.

مثلا اگر دوستی از شما پرسید چه خبر؟ شما نباید از نگرانی‌ها و مشکلاتتان با او صحبت کنید و به آن‌ها جان دهید. یاد می‌گیریم که شرایط فعلی خود را توصیف نکنیم بلکه شرایطی که خواهان آن هستیم را توصیف کنیم و بر زبان بیاوریم.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۳/۲۰

خیلی عالی بود، بیشتر جنبه انگیزشی داشت، صدای گوینده هم خوب بود، و در کل به گونه ای بود که گوینده می تواند با کتاب ارتباط برقرار کند. ( البته من از کتابراه گوش دادم)

Golam
۱۳۹۷/۰۹/۲۸

شما همان میوه ای را برداشت می کنید که دانه اش را از قبل کاشته ای .نمونه را گوش کردم. کتاب با جملات ساده و قابل درک برای مخاطب هست

سمانه
۱۳۹۷/۰۹/۱۷

عالی و سپاس

صباغ
۱۴۰۱/۰۷/۱۱

کتاب خیلی خوبیه اما متاسفانه بیانش اصلاً متناسب نیست

ممل
۱۳۹۷/۰۸/۲۸

بسیار مثبت و مفید تمرین کنیم و این کتاب کمک میکنه بهتر و هدفمند مثبت نگر باشیم ارزش شنیدن رو داره

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۵۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۵۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان