دانلود کتاب صوتی کی میگه نمی تونی؟ می تونی! با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کی میگه نمی تونی؟ می تونی! اثر دانیل چيدياك

دانلود و خرید کتاب صوتی کی میگه نمی تونی؟ می تونی!

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی کی میگه نمی تونی؟ می تونی!

کتاب صوتی کی میگه نمی تونی؟ می تونی! نوشتهٔ دانیل چیدیاک و ترجمهٔ مریم تقدیسی و با صدای فرزانه فائزی است و انتشارات بذر خرد آن را منتشرکرده است. با شنیدن این کتاب صوتی افکارت به باورهایت تبدیل می‌شوند و باورهایت به اعمالت.

درباره کتاب صوتی کی میگه نمی تونی؟ می تونی!

سؤالات می‌توانند زندگی‌تان را متحول سازند.

۱. چه انگیزه یا نیرویی هر روز شما را به حرکت درمی‌آورد و مبنای تصمیم‌گیری‌تان چیست؟

۲. امروز چه کاری انجام می‌دهید که با دیروز متفاوت است و درنهایت فردایتان را شکل می‌دهد؟

۳.امروز چه تصمیم زندگی‌سازی می‌توانید بگیرید که در مقابلش متعهد شوید و از طریق آن به نتایجی برسید که همیشه آرزویش را داشتید؟

۴.حداقل کاری که در حال حاضر برای ایجاد تغییر در زندگی‌تان می‌توانید انجام دهید چیست، تغییری که می‌تواند مانع عمری درد و رنج شده و شادی و لذت بی‌پایانی را به زندگی‌تان به ارمغان بیاورد؟

اگر نشانه‌ای از پاسخ در ذهنتان پیدا نمی‌کنید بیشتر فکر کنید تا در مورد برخی از آن‌ها به پاسخ برسید. فکرتان را روی موضوعی خاص متمرکز کنید. در مورد اولین سؤال برای مثال می‌توانید فکر کنید: می‌خواهید بهترین زندگی را برای فرزندتان مهیا کنید، می‌خواهید بهترین انسانی باشید که می‌توانید باشید، می‌خواهید کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید، به دیگران کمک کنید، احساس موفقیت کنید، احساس سلامت کنید و تناسب اندام داشته باشید، به فلان افتخار دست پیدا کنید، و بسیاری موارد دیگر. این احساسات می‌توانند نیروی محرک شما باشند، چون احساس پیش از عمل ایجاد می‌شود. اگر به آن احساسات رجوع کنید متوجه می‌شوید که احساسات بسیاری در وجودتان هستند که می‌توانند مبنای تصمیم‌گیری‌تان را تشکیل دهند.

و سؤال پنجم که مبنای راه‌حل‌های بزرگ را تشکیل می‌دهد:

۵. چطور می‌توانم ...

- سالم و خوش‌اندام باشم؟

- فرد رؤیاهایم را به سمت خودم جذب کنم؟

- شور و هیجان در زندگی‌ام ایجاد کنم؟

- احساسات مختلفی را تجربه کنم؟

- خودم را وادار کنم تا برای رسیدن به هدفم قدم بردارم؟

- فلان ماشین را بخرم؟

- کنترل زندگی‌ام را به دست بگیرم؟

سؤالِ «چطور می‌توانم ...» گزینه‌هایی را که پیش رو دارید گسترش می‌دهد. از همه چیز الهام می‌گیرید، حتی از کارهایی که روزمره و یکنواخت به نظر می‌رسند، مثل پیاده‌روی، خرید، یا رانندگی و رفتن به سمت محل کار. این کارها را همیشه انجام می‌دادید، ولی اکنون ذهنتان به آن‌ها توجه می‌کند. شما قاب تصویر را بزرگ‌تر می‌کنید و این افزایش فضا باعث می‌شود تصاویر بیشتری در آن جای بگیرند. شاید راه‌حل‌هایی که به ذهنتان خطور می‌کنند در همان لحظه کامل به نظر نرسند، ولی هر چه بیشتر این سؤال را از خودتان بکنید راه‌حل‌های بیشتر و کامل‌تری به ذهنتان می‌رسند.

همه‌ٔ افراد موفق زندگی‌شان را وقف یافتن راه‌حل می‌کنند. همین یک سؤال باعث می‌شود پاسخ‌هایی به ذهنتان برسد که در زندگی‌تان تغییر مثبت ایجاد کنند و پس به جای اینکه سؤال کنید: «چرا من نمی‌توانم ...؟» سؤالی که دائم بر ناتوانی شما برای خلق زندگی دلخواهتان تأکید می‌کند، سؤال کنید: «چطور می‌توانم ...؟» این سؤال شما را به سمت پاسخ‌هایی هدایت می‌کند که می‌توانند به شما انگیزه‌ٔ حرکت بدهند.

کتاب صوتی کی میگه نمی تونی؟ می تونی! به کمک همین پرسش‌ها و پاسخ‌ها می‌خواهد شما تغییرات بزرگی در زندگی‌تان به وجود آورید.

این کتاب صوتی به شما می‌گوید که مسئول همه‌ٔ زمینه‌های زندگی‌تان هستید. دیگر نمی‌خواهید کمتر از لیاقتتان زندگی کنید. آن‌قدر تجربه داشته‌اید که یک روی زندگی را بشناسید و حالا نوبت شماست که بدرخشید. به خودتان تعهد دهید کیفیت زندگی‌تان را دگرگون کنید. تحت هر شرایطی به اجرای اقدامات این کتاب صوتی که قرار است برای همیشه زندگی‌تان را تغییر دهند پایبند خواهید بود. 

این کتاب صوتی سرگرم‌کننده و در عین حال دوطرفه و فاقد هرگونه فریب‌کاری است. کتابی واقعی، صادقانه و صریح. این کتاب صوتی ظرفیت برملاساختن بهترین خصوصیات شما را دارد. خصوصیاتی که همیشه درونتان بوده است.

شنیدن کتاب صوتی کی میگه نمی تونی؟ می تونی! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب صوتی کی میگه نمی تونی؟ می تونی!

«اجازه ندهید مردم با منفی‌گرایی‌هایشان شما را هم آلوده کنند. با نشان دادن عشقتان به زندگی اوضاع را تحت کنترل خودتان بگیرید.

اجازه ندهید روزنامه‌ها، تلویزیون، اعضای خانواده، دوستان، همکاران یا هر کس دیگری مسیر روحیه‌بخش زندگی‌تان را تغییر دهند. در غیر این صورت، در مقابل زندگی‌ای گردن خم می‌کنید که از حد لیاقتتان پایین‌تر است، و تنها چیزی که عایدتان می‌شود بدبختی است. احتمالاً برخی دوستان یا اعضای خانواده از شما سؤال می‌کنند چرا عوض شده‌اید. صادق باشید و حقیقت وجودتان را احساس کنید. برخی از آن‌ها نمی‌توانند با تغییرات شما کنار بیایند، چون نمی‌خواهند در نظر شما بی‌اهمیت جلوه کنند یا این‌که احساس می‌کنند دارند شما را از دست می‌دهند؛ ولی شما باید استقامت به خرج دهید: با این کار بیشتر از زمانی که در مقابل احساساتی که زندگی‌شان را نابود می‌کند بازخورد نشان می‌دهید و دوستی‌تان را به آن‌ها ثابت می‌کنید. گذشته از آن، از نابودی زندگی‌تان هم در این مسیر جلوگیری می‌کنید. نکته‌ی جالب این است که این روش درنهایت روی اطرافیانتان هم تأثیر می‌گذارد و رفتارتان به آن‌ها سرایت می‌کند. مردم به شما متوسل می‌شوند و سؤال می‌کنند چطور این کار را انجام می‌دهید.

نمی‌توانم به شما بگویم تا به حال چند نفر به این خاطر که زندگی‌ام را بیشتر از آن‌ها دوست داشته‌ام با من سرِ ناسازگاری گذاشته‌اند. به من گفته‌اند آدم متظاهری بوده‌ام، زندگی ارزش کنار گذاشتن دوستان را ندارد و از این قبیل شکایات. اظهار نظرهای آن‌ها به من نشان داد که به شدت نسبت به زندگی خودشان ناآگاهانه رفتار می‌کنند. و جالب این‌که اکثر این افراد جزو کسانی بودند که راه زندگی‌شان را پیدا نکرده بودند و هیچ وقت باور نداشتند که می‌توانند کار بزرگی در زندگی انجام دهند. آگاهی از تأثیری که این موضوع روی زندگی‌شان داشت باعث می‌شد درکشان کنم. ماه‌ها می‌گذشت و همان افراد همچنان به دنبال راهنمایی بودند. به آن‌ها کمک کردم؟ البته که این کار را کردم، چون در غیر این صورت درواقع من هم باید تسلیم طرز فکر آن‌ها می‌شدم. همه‌ی ما می‌دانیم که حالمان همیشه نمی‌تواند خوب باشد، ولی با تمرین آن حداقل احساسی را که می‌خواهیم داشته باشیم می‌شناسیم. و این شناخت به شما کمک می‌کند راه‌هایی برای دستیابی به آن به ذهنتان خطور کند.

نکته‌ی مهم: همیشه خودتان باشید و آن انسان نابی را که در عمق وجودتان می‌شناسید بروز دهید. درضمن، زندگی یک سفر است و همه‌ی ما در این سفر مرتکب اشتباه می‌شویم. مهم‌ترین مسئله این است که به خاطر داشته باشید افسار احساساتتان همیشه در دست شماست. از موهبت‌هایی که به شما داده شده است استفاده کنید: احساساتتان را آگاهانه خلق کنید.

برای تولید آن انرژی عظیم، روی خوبی‌های زندگی، مثل فهرست شکرگزاری‌ها، خواسته‌ها، و زیبایی‌های اطرافتان تمرکز کنید. تلفن یا لپ‌تاپتان را زمین بگذارید و بروید بیرون و هوای تازه تنفس کنید. چند دقیقه به پرندگان یا آسمان نگاه کنید. آگاهانه در آن تأمل کنید و روی زیبایی‌های دنیای باشکوهی که در آن زندگی می‌کنیم تمرکز کنید. چنان مسحور خواسته‌هایمان هستیم که داشته‌هایمان را فراموش می‌کنیم. آنچه اکثر مردم نمی‌دانند این است که همین داشته‌هاست که ما را به خواسته‌ها می‌رسانند.

«زندگی سرشار از زیبایی است. به آن‌ها توجه کنید. به زنبورهای عسل، به کودکان، به چهره‌های خندان توجه کنید. باران را بو بکشید و باد را احساس کنید. از حداکثر امکانات زندگی‌تان استفاده کنید و برای رؤیاهایتان بجنگید.»

_ اشلی اسمیت

این را هم بدانید که کار نیکو کردن از پُر کردن است. برای این‌که زندگی را دوست داشته باشیم باید آن را مثل هر کار دیگری که می‌خواهیم در آن استاد شویم تمرین کنیم. وقتی با تجربه‌ای دلسردکننده رو به رو می‌شوید، فوراً به دنبال راه جایگزین باشید. حس کنجکاوی و عزم راسخ همیشه به شما کمک می‌کنند راهی برای حل مشکلات پیدا کنید.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۳۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۳۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۷,۵۰۰
تومان