دانلود کتاب صوتی علم و دانش زیبایی با صدای نسترن نجاران + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی علم و دانش زیبایی اثر ستاره کاوسی

دانلود و خرید کتاب صوتی علم و دانش زیبایی

معرفی کتاب صوتی علم و دانش زیبایی

کتاب صوتی علم و دانش زیبایی نوشتهٔ ستاره کاوسی و با صدای نسترن نجاران است و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی علم و دانش زیبایی

یکی از ابتدایی‌ترین گام‌ها برای به‌دست‌آوردن تندرستی، انجام‌دادن تمامی کارهایی است که می‌تواند از مشکلات آتی جلوگیری کند. پیشگیری، تمامی جنبه‌های سلامت از جمله رژیم و پرهیزها غذایی، سلامت جسمانی، مدیریت استرس و افزایش احساس مسئولیت برای انتخاب روش‌های زندگی و تأثیرات آن بر سلامت فرد را در برمی‌گیرد.

کتاب صوتی علم و دانش زیبایی در راستای رسیدن به پوستی شفاف و سالم گردآوری شده است. 

در این کتاب اطلاعاتی کامل دربارهٔ مشکلات پوستی ناشی از افزایش سن، هورمون و چروک‌هایی که به علل مختلف پدید می‌آیند، ارائه شده است. 

شنیدن کتاب صوتی علم و دانش زیبایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند پوستی سالم و زیبا داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی علم و دانش زیبایی

«چروک‌ها تنها بر اثر قرار گرفتن در معرض تابش خورشید یا بالا رفتن سن به وجود نمی‌آیند بلکه آنها بر اثر ابراز احساسات نیز به وجود می‌آیند. متخصصان پوست این خطوط را، خطوط بیان احساسات می‌نامند که به معنای چروک‌هایی است که بر اثر منقبض کردن بینی، اخم کردن، بالا بردن ابرو، یا ابراز محبت و خندیدن به وجود می‌آیند.

« شانل »، طراح سرشناس لباس، بیان کرد که در سن ۱۸ سالگی پوست ما، پوستی است که طبیعت به ما اهدا کرده است و در سن ۴۰ سالگی، پوستی داریم که شخصیت و روند زندگی به ما اهدا کرده است. به نظر او، خطوط بیان احساسات بر اساس شخصیت شکل می‌گیرد.

اکثر ما با وجودی که به حفظ این خطوط علاقه داریم، در تلاشیم که با استفاده از طب پیشرفته امروزی، به نحوی اثر این خطوط را کمرنگ سازیم.

خطوط بیان احساسات بر اثر نوع حرکات صورت به وجود می‌آیند. برخی از این حرکت‌ها به صورت عادت از والدین‌مان به ما می‌رسد: کودکان با اشتیاق به صورت والدین خود خیره می‌شوند و سعی در تقلید حالات آنها دارند و با افزایش سن، کودکان برخی از حرکات والدین یا خواهران و برادران خود را فرا می‌گیرند که این دلیل شباهت‌های خانوادگی می‌باشد و سایر احساسات از قبیل خندیدن یا اخم کردن به نظر می‌آید که به آرایش ما متصل است.

چه خطوط بیان احساسات بر اساس تقلید حرکات صورت و چه بر اساس عوامل ژنتیکی باشند، چروک‌هایی تولید می‌کنند که بر اثر مرور زمان عمق و شکل یافته می‌شوند و هنگامی که آسیب‌های آفتاب و برخی عادات مانند سیگار به آنها افزوده می‌شوند، با افزایش سن این خطوط واضح‌تر می‌گردند. حرکت صورت ما بخشی از شخصیت متفاوت ما از سایرین است. با وجودی که تمامی افراد برخی از خطوط صورت (مانند خطوط پنجهٔ کلاغی در اطراف چشم) را دارند، نوعی که این خطوط در صورت‌شان شکل می‌گیرد کاملاً متفاوت است. زمانی که بر این خطوط کار می‌کنم، هدفم کمک به بیمار برای تشابه بیشتر به خودش می‌باشد، تنها با آرامش بیشتر و شاید کمی جوان‌تر.

زدودن تمام خطوط بیان احساسات کاری غلط است. ما همه افرادی را می‌بینیم، بخصوص در شب‌های جشن اسکار، که با بازدارنده‌های این خطوط، صورت‌شان مصنوعی و بر افروخته به نظر می‌آید که اصلاً جذاب نیست. هنگامی که از بوتکس، کلاژن و یا سایر مواد پرکنندهٔ چروک استفاده می‌کنیم هدف رفع و زدودن این خطوط از صورت نیست بلکه هدف، هموارتر کردن چروک می‌باشد. (یکی از این خطوط، خط اخم است: آرام کردن عضلات این قسمت به طوری که مانع از حرکت زیاد آنها شود اصولاً سودمند است، زیرا تمامی ما هنرپیشه نیستیم).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۱۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۱۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان