دانلود و خرید کتاب علم و دانش زیبایی ستاره کاوسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب علم و دانش زیبایی اثر ستاره کاوسی

کتاب علم و دانش زیبایی

نویسنده:ستاره کاوسی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب علم و دانش زیبایی

کتاب علم و دانش زیبایی نوشتهٔ ستاره کاوسی است. این کتاب در انتشارات اندیشه‌ عالم منتشر شده است.

درباره کتاب علم و دانش زیبایی

در سال‌های اخیر انسان‌ها با رشد آلودگی هوا و تغییر تغذیه به‌سمت مواد غذایی ناسالم سلامت پوست خود را به خطر انداخته‌اند و انسان همیشه به دنبال سلامت و زیبایی است. کتاب علم و دانش زیبایی به‌سلامت پوست و زیبایی می‌پردازد.

در این کتاب اطلاعاتی کامل دربارهٔ مشکلات پوستی ناشی از افزایش سن، هورمون و چروک‌هایی که به علل مختلف پدید می‌آیند، ارائه شده است. 

خواندن کتاب علم و دانش زیبایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به مراقبت از سلامت و زیبایی خود اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب علم و دانش زیبایی

«نوع پوست هر فرد بر اساس مقدار چربی که می‌سازد، تعیین می‌شود. ژن‌ها، رژیم غذایی، میزان فشار عصبی، داروهای مصرفی و حتی رژیم مراقبتی از پوست و محصولات آرایشی‌ای که هر فرد برای خود انتخاب می‌کند، بر نوع پوست وی اثر می‌گذارد. میزان چربی‌ای که پوست هر فرد به طور طبیعی تولید می‌کند، در صد چربی محصولات آرایشی مناسب برای آن فرد را تعیین می‌کند.

شناختن نوع پوست‌تان به شما کمک خواهد کرد که التهاب، حساسیت و اکنه‌های مرتبط با مواد آرایشی را کمینه می‌کنند. پس قبل از هر کار نوع پوست خود را مشخص کنید. بدین طریق محصولات مناسب برای مصرف را انتخاب کنید. صورت خود را با صابون‌های فاقد مواد نرم‌کننده بشویید و با ملایمت خشک کنید. چند تکه rice paper یا دستمال پاک‌کننده لنز را بر نقاط مختلف پوست خود فشار دهید. اگر پوست شما چرب است، کاغذ چسبیده و چربی‌ها را جذب‌کرده در نتیجه پوست‌تان حالت براق حاصل از چربی را از دست خواهد داد. در صورتی که دستمال به صورت‌تان نچسبید و هیچ چربی را جذب نکرد، پوست‌تان خشک است. در صورتی که به ناحیه t صورت‌تان (پیشانی، بینی و چانه) چسبید ولی بر گونه‌ها نچسبید، پوست‌تان معمولی است. اکثر زنان (حدود ۷۰ در صد)، پوست نرمال دارند.

شما می‌توانید روی تغییر نوع پوست خود در دوره‌های مختلف زندگی‌تان حساب کنید. پس نوع پوست خود را مرتباً بررسی کنید، و در شرایط آب و هوایی گوناگون و فصول مختلف، مختصر رژیم متفاوتی را برای پوست خود رعایت کنید (برای مثال اکثر زنان در تابستان به مرطوب‌کننده کم‌تری نیاز دارند زیرا که غدد چربی ساز آنها فعال‌تر است).

انواع پوست از نظر میزان چربی تولیدشده توسط پوست شما

۱. پوست چرب:

شفاف، دارای منافذ بزرگ، مستعد جوش‌های سر سیاه و لکه‌دار شدن و کشیدگی.

۲. ترکیبی/ معمولی:

دارای منافذ متوسط، نرم و حتی بافت‌دار، گردش خون خوب، رنگ سالم، تمایل به خشکی روی گونه‌ها و گاه در منطقه معروف به T(نوک بینی تا رستنگاه مو در پیشانی)، چرب.

۳. حساس:

نازک، شکننده، منافذ متوسط، مستعد برای قرمز شدن، تمایل شدید به ترکیدگی مویرگ‌ها، معمولاً آلرژیک و مستعد جوش‌زدن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۳۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان