دانلود کتاب صوتی خود برتر (میکروبوک) با صدای فرنوش پیغامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خود برتر (میکروبوک) اثر مایک بایر

دانلود و خرید کتاب صوتی خود برتر (میکروبوک)

معرفی کتاب صوتی خود برتر (میکروبوک)

میکروکتاب صوتی خود برتر خلاصه‌ای از کتاب خود برتر نوشته مایک بایر است. این کتاب انگیزشی به شما کمک می‌کند بهترین خودتان باشید.

درباره میکروکتاب خود برتر

آیا فکر می‌کنید به بهترین شکل ممکن زندگی می‌کنید؟ آیا موفق و کامروا هستید یا صرفاً زنده‌اید؟ تعداد کمی از ما می‌توانیم قاطعانه به این سؤال پاسخ بدهیم. علاوه‌ بر این، صادق بودن با خود و دستیابی به اصالت و واقعیت وجودی، آسان نیست. این‌که چطور می‌توانیم در بهترین وضعیت و شرایط باشیم، مهم‎ترین موضوع مطرح در دنیا است، اما معمولاًنه پدرومادر این را به ما یاد می‌دهند نه در مدرسه.

مایک بایر در مقام مربی زندگی در این کتاب وارد عمل می‌شود. اگر دلت می‌خواهد زندگی‌ات را تغییر بدهی ولی نمی‌دانی از کجا شروع کنی، نکات این کتاب مشکلت را حل می‌کند. نتیجه‌ سال‌ها تفکر و تعمقِ مایک بایر در مورد مسائل شخصی، این راهنمای عملیِ پراز ایده‌های قابل پیگیری او برای دست‌یافتن به بهترین شرایط زندگی و حالت وجودی خودتان است که می‌توانید از همین امروز دست‌به‌کار شوید و آنها را به‌کار بگیرید تا خودتان را در مسیر فردایی بهتر قرار بدهید.

شنیدن میکروکتاب خود برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از میکروکتاب خود برتر

درهرحال این احتمال وجود دارد که تو هیچ‌وقت یاد نگرفته باشی چطوری می‌توانی خودِ برتر یا بهترین جنبهٔ وجودی‌ات را به‌نمایش بگذاری. وقتی تو به این دنیا پا گذاشتی درست مثل ورق‌کاغذی سفید بودی که پدرومادرت تو را با مشکلات و ناکامی‌ها و ناراحتی‌های روحی‌شان پر کردند. بعد، نوبت مدرسه شد. شکی نیست که آنجا خیلی چیزها یاد گرفتی، اما آیا یادت دادند چطوری با واقعیتِ وجودی‌ات ارتباط برقرار کنی؟ می‌شود گفت که این تقریباً مهم‌ترین مهارت در دنیاست، ولی در هیچ‌یک از برنامه‌های درسی گنجانده نشده. نتیجه‌اش این شده که در طول عمرمان بیشتر اوقات احساس خستگی و کسالت کنیم. این حس مبهم در درونمان هست که انگار خودِ واقعی‌مان نیستیم، اما نمی‌دانیم دراین‌باره چه کاری از دستمان برمی‌آید. پس چطوری می‌توانی خودت بشوی؟

در اینجا نحوه‌ای که نویسنده آن را تقسیم‌بندی کرده، آمده. همهٔ ما دو نوع خود یا خویشتن داریم: یکی خودِ برترِ مثبت‌گرا- یعنی آدمی که بیشتر اوقات دلت می‌خواهد باشی؛ یکی هم ضدِ خودِ منفی‌گرا که نمی‌گذارد تو آن آدم باشی. اصل کار این است که بتوانی بفهمی کدام‌یک از این خودها کنترل را در دست دارد. بهترین راه برای تشخیص این مسئله این است که هر دو شخصیت را به‌طور مفصل با ذکر جزئیات تشریح کنی و خصوصیاتی قابل تشخیص از آنها ارائه بدهی.

بیا با خودِ برتر شروع کنیم.

همهٔ جنبه‌ها و صفات مثبتت را روی تکه‌ای کاغذ بنویس؛ یعنی صفاتی را که در خودت تحسین می‌کنی ولی نمی‌توانی همیشه طبق آنها عمل کنی. صفاتی مثل «مهربان»، «منطقی» و «شجاع» را در نظر بیاور که ممکن است قبولش سخت باشد- ازاین‌گذشته، انتقاد از خود خیلی آسان‌تر از تحسینِ خود است- اما دست برندار؛ ادامه بده.

بعد، ظاهر آن ویژگی‌ها را تغییر بده. آیا خودِ برترت جنسیتی بخصوص دارد؟ آیا حیوان یا موجودی افسانه‌ای است؟ به‌عنوان مثال، خودِ برترِ نویسنده جادوگری عاقل به اسم مرلین است درحالی‌که مال یکی از مراجعانش سنجابی خوشحال به اسم رالف است.

نظرات کاربران

کاربر ۷۰۴۹۴۸۹
۱۴۰۲/۰۶/۱۶

خیلی دوستش داشتم خیلی راضی بودم

کاربر ۳۸۱۰۶۹۳مختصرو مفید ب معنی واقعی
۱۴۰۲/۰۲/۰۶

مختصر و مفید واگاهی دهنده

کاربر 4053803
۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عالی عالی 😍😍

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان