دانلود کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم اثر جان مکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم

معرفی کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم

کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم نوشتهٔ جان مکسول و ترجمهٔ تیم ترجمه رادیو مثبت است. حجت یوسفی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. نویسنده در این کتاب صوتی ویژگی‌های افراد بانفوذ و تأثیرگذار را مطرح کرده و به شنوندگان کمک می‌کند روی دیگران تأثیر‌ بگذارند.

درباره کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم

کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم، کوشیده است تا ترفندهای کاربردی‌ای را ارائه کند تا به مخاطبان یاد دهند که چطور فرد تأثیرگذاری باشد. بر اساس حکایت‌ها و روایت‌هایی که جان مکسول تعریف کرده، وقتی یک نفر بتواند روی زندگی شخص یا اشخاص دیگر تأثیر بگذارد، زندگی‌اش تغییر می‌کند و زندگی دیگران را هم تغییر می‌دهد. نویسندهٔ این کتاب صوتی سعی کرده ترفندهایی را به مخاطبانش یاد بدهند که به‌وسیلهٔ آن‌ها هم زندگی خودشان را تغییر دهند و هم زندگی دیگران را؛ پس اگر به‌دنبال این هستید که انسان تأثیرگذاری باشید، توصیه می‌شود که این کتاب گویا را بشنوید.

افراد با نفوذ، چه‌طور افرادی هستند؟ آن‌ها می‌توانند با دیگران ارتباط مفید و مؤثر برقرار کنند. فرد بانفوذ و تأثیرگذار اختیار و ارادهٔ دیگران را از آن‌ها نمی‌گیرد، بلکه تلاش می‌کند به آن‌ها یادآوری کند که اختیار و اراده دارند. فرد بانفوذ و تأثیرگذار کسی نیست که احساسات دیگران را مسخره کند، بلکه او به احساسات بقیه اهمیت می‌دهد و اصطلاحاً آن‌ها را به‌خوبی درک می‌کند. او کمال آرامش، توجه و صبر و حوصله به حرف‌های اطرافیانش گوش می‌دهد. یک فرد تأثیرگذار و بانفوذ غرور بی‌جا ندارد و اعتمادبه‌نفس بقیه را نابود نمی‌کند، بلکه سعی می‌کند اعتمادبه‌نفس ازبین‌رفته در وجود اطرافیانش را زنده کند.

شنیدن کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان مکسول

جان سی. مکسول در ۲۰ فوریهٔ ۱۹۴۷ در میشیگان در ایالت‌متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. جان مکسول به‌مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت‌کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در ردهٔ پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به «مدیریت نگرش»، «رهبری»، «صفت‌های بایستهٔ یک رهبر»، «هفده اصل کار تیمی»، «به خود جرئت رؤیاپردازی بدهید و سپس رؤیایتان را تحقق بخشید»، «قوانین طلایی کار تیمی»، «آنچه همهٔ رهبران باید بدانند»، «در اندیشهٔ تحول»، «مدیریت ارتباطات» و «پرورش کارکنان» اشاره کرد؛ او همچنین کار تأسیس مؤسسهٔ EQUIP و شرکت جان مکسول را بر عهده داشته است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۵۶۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۵۶۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان