دانلود کتاب صوتی زن آلفا کیست با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زن آلفا کیست

کتاب صوتی زن آلفا کیست از نازنین آذرسا و با صدای خود اوست. در این کتاب صوتی که در نشر صوتی آذرسا تهیه شده، در ارتباط با ویژگی‌های بارز زنان آلفا صحبت شده است؛ تیپ شخصیتی که هم برای مردان و هم برای زنان جذاب است. پس اگر می‌خواهید بدانید شما یک زن آلفا هستید یا خیر و یا اینکه با این دست از زنان بیشتر آشنا شوید، حتما این کتاب شنیدنی را از دست ندهید.

درباره کتاب صوتی زن آلفا کیست

آلفا یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین تیپ‌های شخصیتی برای زنان است. کمتر چیزی به حیرت‌انگیزی و شگرفی خصوصیات زنان آلفا وجود دارد. تصویر موقر یک زن آلفا از خود و روش‌های مهربانانه اما راسخش حرکت قدرتمندانه‌ای است که می‌توان در او به تماشا نشست. درحالی‌که دیگران ممکن است در زندگی کمبود شجاعت و مدیریت داشته باشند، زن آلفا دقیقا می‌داند چه می‌خواهد، و کیست و به هیچ وجه به خاطر آن ابراز ندامت نمی‌کند. هدف از این کتاب صوتی بررسی شاخص‌های زنان آلفاست.

تیپ‌های شخصیتی

در موجوداتی که زندگی اجتماعی دارند دسته‌بندی بر اساس سلسله مراتب قدرت وجود دارد که در هرم اجتماعی به نام آلفا، بتا و اومگا تعریف می‌شود. آلفاها قدرتمندترین اعضای گروه اجتماعی هستند که در راس هرم به عنوان لیدر و سرگروه قرار می‌گیرند، هدایت و مسئولیت گروه به عهده آلفای گروه است، آلفاها بیشترین سهم از امکانات اجتماع را طلب می‌کنند و… .

این دسته‌بندی در اجتماع حیوانات نیز دیده می‌شود. بر خلاف تصور عامه آلفاهای ماده ویژگی و رفتارهای مردانه ندارند. برعکس در اوج زنانگی هستند؛ تنها تفاوتشان با سایر زنان با ظاهر زنانه در این است که برخلاف زن‌های بتا و یا حتی اومگا می‌توانند هم‌زمان با حفظ ظرافت زنانه در اوج قدرت و رهبری قرار بگیرند.

مشهورترین زنان آلفا

طبق تست‌های روان‌شناسی، هیلاری کلینتون، ملکه الیزابت اول، اوپرا وینفری و آنجلینا جولی جزو دسته زنان آلفا قرار گرفته‌اند.

جذابیت زنان آلفا برای مردان

زن‌های آلفا دارای ویژگی‌های ثابتی هستند که به‌راحتی آن‌ها را از سایر زنان متمایز می‌کند، بازیگوشی، شیطنت و قدرت زنانگی ویژگی‌هایی است که مثل آهنربا مردان را به سمت آنها جذب می‌کند و با جذابیت جادویی همیشه توجه زیادی از مردان را به خود جلب می‌کنند. اما خصوصیاتی مثل لجبازی، تکبر، اعتماد به‌نفس بالا، سرکش‌بودن و در کل ویژگی‌های که با قدرت‌طلبی مردان تداخل دارد هم عاملی برای گریزان‌بودن مردان از زنان آلفا می‌شود.

بنابراین مردان به دوراهی سختی می‌رسند. کشش دیوانه‌کننده‌ای که اجازه نمی‌دهد از زن آلفا فاصله بگیرند و همین‌طور تلاش هم زمان برای گریز. چراکه مردان در طول دورهٔ تکامل همواره برتر و مسلط بر زن بوده‌اند. بنابراین تحمل زن راهبر و باهوش از توان اکثر آنها خارج است و وقتی متوجه می‌شوند زنان آلفا مطیع نمی‌شوند، هیچ‌گاه در بند یک مرد نمی‌مانند. بسیاری از مردان در مواجهه با این تداخل درونی، با این تیپ زنان ارتباط برقرار کرده و وارد رابطه می‌شوند اما قبل از اینکه رابطه وارد مرحلهٔ جدی بشود، فاصله گرفته و به سراغ زنان بتا می‌روند.

زنان بتا

زنان بتا برخلاف زنان آلفا علاقه‌ای به قدرت و امور مدیریتی ندارند. آن‌ها مجموعهٔ کاملا کلاسیک و سنتی از زنانگی هستند، دلسوز، دلخوش به لذت‌های ساده و اغلب مخالف فمنیسم که برای عشق و عاشقی، خانه‌داری و مادر بودن ساخته شده‌اند. آنچه هر مردی برای یک خانه با آرامش به آن نیاز دارد اما ذات ماجراجو و تنوع‌طلب برخی مردان علاوه بر آرامش خانه چیزهای دیگری را نیز طلب می‌کند که هیچ‌گاه یک زن بتا با توجه به پایبندی‌اش به عرف و سنت‌ها قادر به انجام آن‌ها نیست.

زنان آلفا در رابطه

زنان آلفا زنانی هستند که شاید نتوان زیر یک سقف آنها را تحمل کرد؛ اما آنقدر فریبنده هستند که مردان به خاطر تجربهٔ بودن با آن‌ها بر سر عشق و زندگی‌شان ریسک کنند، زنان آلفا هیجان و شور و شوق را به زندگی‌های روتین و سرسنگین تزریق می‌کنند، آن‌ها به خوبی می‌دانند چه چیزی مردان را خوشحال و هیجان‌زده می‌کند. زنان آلفا هرچند همیشه در میان مردان جذاب زیادی احاطه شده‌اند اما نیازی به کمک و همراهی‌شان ندارند.

وابستگی مالی و عاطفی با مردان ایجاد نمی‌کنند، از آنها طلب عشق نمی‌کنند، اگرچه زنان به طور ذاتی از طریق شنیداری جادو شوند اما زنان آلفا در برابر تملق و تعریف‌های مردان ضعف نشان نمی‌دهند و مسخ نمی‌شوند و به همین دلیل با همان سرعتی که وارد رابطه دوستی با مردی شده‌اند هر زمان احساس بی‌حوصلگی و خستگی کنند مثل شبح غیب می‌شوند؛ گویی که هیچ زمان نبوده‌اند.

ویژگی‌های بارز زنان آلفا

سرسخت‌بودن از ویژگی‌های بارز زنان آلفا است. زندگی هر کسی ممکن است افت و خیزهایی داشته باشد زنان آلفا در موقعیت‌های سخت زندگی موانع را کنار می‌زنند و سخت تلاش می‌کنند. زن آلفا در مقابل بیماری، بی‌عدالتی، سوء استفادهٔ جنسی، فقر و یا با شکست‌های ویران‌کننده استقامت می‌کند و اگر نیاز باشد دوباره تلاش خواهد کرد. او همیشه هدفمند زندگی می‌کند و به زندگی خوش‌بین است و هرگز تسلیم نمی‌شود.

شنیدن کتاب صوتی زن آلفا کیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند دربارهٔ شخصیت زنان بیشتر بدانند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۶۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۶۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان