دانلود کتاب صوتی سوال های درست با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوال های درست اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی سوال های درست

نویسنده:دبی فورد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سوال های درست

کتاب صوتی سوال های درست نوشته دبی فورد است و با ترجمه الهام شریف و صدای حمیده کریمی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. این کتاب ده پرسش ضروری که راهگشای شما به سوی زندگی بی‌نظیرتان خواهد شد را به‌شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب سوال های درست

توانایی ما در انتخاب، حاکی از حقوق و آزادی‌های ویژه‌ای است. اگر قدرت انتخاب داشته باشیم می‌توانیم درباره بدن، سلامتی، روابط، امور مالی، شغل، زندگی اجتماعی و اعتقادات خود تصمیم بگیریم. انتخاب‌ها به ما این قدرت را می‌دهند که میان شکست و موفقیت، خوب و بد، رنج و لذت یکی را برگزینیم.

مهم‌ترین گزینه‌ای که این کتاب برآن تاکید می‌کند انتخاب است. با یک انتخاب صحیح آینده‌تان را می‌سازید. هر روزه همه ما دست به هزاران انتخاب می‌زنیم که زندگی‌مان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بعضی از این انتخاب‌ها ساده و بعضی از آن‌ها دشوار هستند. برخی ما را مستقیم به هدف می‌رسانند، درحالی‌که بعضی دیگر ما را با شکست مواجه خواهند کرد. بعضی از آن‌ها به‌شدت مهم و بعضی دیگر به‌طور کلی بی‌اهمیت به نظر می‌رسند؛ اما آنچه همه ما باید بدانیم این است که هر انتخابی می‌کنیم، فرقی ندارد کوچک یا بزرگ، آسان یا سخت، فردی یا گروهی مسیر زندگی ما را تغییر خواهد داد.

اگر می‌خواهید به اهداف خود دست یابید و زندگی رؤیایی‌تان را خلق کنید، باید دست به انتخاب‌های جدیدی بزنید که شما را به‌سوی فعالیت‌های جدیدی هدایت کنند. این کتاب نقشه راهنمای شما در این مسیر است. 

شنیدن کتاب سوال های درست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب سوال های درست

هر انتخابی که در زندگی می‌کنیم، ما را به یکی از دو جهت خواهد برد. یا رهنمون ما به‌سوی آینده‌ای الهام‌بخش خواهد شد و یا ما را دوباره در دام گذشته اسیر خواهد کرد. هنگامی‌که ما در جهت عمیق‌ترین خواسته‌های وجودمان حرکت می‌کنیم، نیروی کائنات را پشت خود احساس می‌کنیم و از زندگی خود الهام می‌گیریم. شور زندگی صبح‌ها ما را از خواب بیدار می‌کند و انگیزه و انرژی لازم برای حرکت به ما می‌دهد.

تفاوتی ندارد چه هدفی داشته باشیم، چه بخواهیم یک میلیون دلار پول دربیاوریم، چه بخواهیم به کودکان همسایه عشق بورزیم یا قانونی جدید به دنیا معرفی کنیم و چه بخواهیم معلم مدرسه شویم، آن هدف ما را هدایت خواهد کرد. هنگامی‌که در راستای هدف خود گام برمی‌داریم، لذت و هیجانی بی‌شائبه ما را در مسیر زندگی به جلو می‌برد.

انتخاب‌هایی که در راستای آرزوهای ماست به ما حس خودباوری و عزت نفس می‌دهد. هنگامی‌که می‌بینیم در جهت آنچه از زندگی می‌خواهیم پیشرفت می‌کنیم در خود احساس قدرت، امید و اعتماد می‌کنیم. انتخاب‌هایی که ما را به پیش سوق می‌دهند، شهامت و جسارت تجلی بخشیدن به اهداف و آرزوهایمان را به ما می‌بخشند.

از طرف دیگر انتخاب‌هایی هستند که ما را در گذشته نگه می‌دارند. نیاز ما به حفظ شرایط، امنیت و پیش‌بینی امور ما را از قدم گذاشتن بیرون از حقیقتی که می‌شناسیم، بازمی‌دارند. با هراس از آنچه ممکن است خارج از حیطه امن دنیای آشنای خود با آن روبه‌رو شویم، خود را در بند گذشته نگه می‌داریم، حتی اگر دیگر ما را خشنود نکند. اعتقاد داریم با چسبیدن به آنچه می‌شناسیم، در امان خواهیم بود و وحشت داریم که فراموش کردن گذشته ما را به خطر بیندازد. به‌عبارتی جهنمی که می‌شناسیم، بهتر از جهنمی است که نمی‌شناسیم.

ترس ما از تغییر و خطر کردن سبب می‌شود که باور کنیم آرزوهایمان غیرواقعی و دست‌نیافتنی هستند. ترس‌های ما این باور را القا می‌کنند که باید با آنچه داریم، شاد باشیم. حال آن‌که وقتی از باورهای خود دست می‌کشیم، وقتی از آرزوهای خود دست می‌کشیم، بخشی از وجود ما آغاز به مردن می‌کند. با محروم کردن خود از رؤیاهایمان و از به یاد آوردن آنچه به‌راستی می‌خواهیم، به‌آرامی ارتباط خود با برترین تجلی وجودمان را از دست می‌دهیم. اغلب احساس می‌کنیم پیش از آن سعی کرده‌ایم و شکست خورده‌ایم، بنابراین از تلاش مجدد سر باز می‌زنیم. ترس به همه رخنه سرایت می‌کند، زندگی‌مان را مختل می‌کند و ما را از حرکت باز می‌دارد.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۷۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۷۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان