دانلود کتاب صوتی پول پر برکت با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پول پر برکت اثر هالی الکساندر

دانلود و خرید کتاب صوتی پول پر برکت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پول پر برکت

کتاب صوتی «پول پر برکت» نوشته‌ٔ هالی الکساندر با ترجمهٔ سیما فرجی و گویندگی حمیده کریمی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. پول پر برکت نشان می دهد که چطور ممکن است ساختار زندگی دستیابی به آنچه که می‌خواهیم ساده‌تر و در دسترس‌تر از آنچه به‌نظر می‌آید باشد.

درباره کتاب پول پر برکت

این کتاب در حقیقت سه جلد یک مجموعه را که دربارهٔ مراحل رسیدن به فراوانی طراحی شده در خود جای داده  و در سه‌ بخش مقدماتی، پیشرفته و تسلط‌یابی نوشته شده است. با خواندن مرحله‌به‌مرحله‌ٔ این کتاب و به‌کارگیری راهکارهای هر بخش بی‌تردید می‌توانیم جریان برکت و ثروت را به زندگی‌مان وارد کنیم. 

کتاب پول پر برکت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب پول پر برکت

اگر همیشه مشکلی مالی دارید؛ ذره‌ای از بازتاب آن ممکن است به این صورت پدیدار شود: درحالی‌که گاهی پولی بیش از دیگران به‌دست می‌آورید؛ به شیوه‌ای ناخودآگاه همیشه به نقطه‌ی تنظیمتان بازمی‌گردید. از سوی دیگر، وقتی در کل پولی نداشته باشید؛ مضطرب می‌شوید و کارهایی را برای به دست آوردن پولی بیشتر یا هزینه کردن پولی کم‌تر یا هر دو انجام می‌دهید. وقتی پولی بیشتر از نقطه‌ی تنظیمتان دارید؛ ممکن است گرایش یابید کم‌تر به‌صورت ارادی و هدفمند عمل کنید. در این صورت، شاید به خریدهای غیرضروری‌تان ادامه دهید تا پولتان به نقطه‌ی تنظیمتان برسد. این چرخه در تمام طول زندگی‌تان ادامه خواهد یافت؛ مگر این‌که در این زمینه به آگاهی برسید و بکوشید تغییراتی سازنده به‌وجود آورید.

نظرات کاربران

کاربر بهناز
۱۴۰۱/۰۵/۱۲

کاربردی و موثر

زمان

۹ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۵۵۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۵۵۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان