دانلود کتاب صوتی قبول مسئولیت با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قبول مسئولیت اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی قبول مسئولیت

معرفی کتاب صوتی قبول مسئولیت

کتاب صوتی «قبول مسئولیت» از آنتونی رابینز با ترجمهٔ مریم تقدیسی و سعید مینویی و گویندگی دادبه دادمهر در نشر پندار تابان چاپ شده است. این کتاب به ما می‌آموزد که پذیرفتن یا نپذیرفتن مسئولیت بر عهده‌ٔ ماست اما اگر آن را پذیرفتیم در برابر آن مسئولیم و از طرفی، برخلاف تصور رایج مسئولیت‌پذیری همیشه هم خوب نیست.

درباره کتاب صوتی قبول مسئولیت

درباره‌ٔ مسئولیت‌پذیری تعاریف زیادی گفته‌اند؛ اما یکی از بهترین تعاریف این است که مسئولیت‌پذیری یعنی قابلیت پذیرش، پاسخ‌گویی و به‌عهده‌گرفتن کاری که از کسی درخواست می‌شود و شخص حق دارد که آن را بپذیرد یا رد کند. کتاب صوتی قبول مسئولیت به ما یاد می‌دهد و کمک می‌کند تا بیشتر از قبل مسئولیت کارهایمان را بر عهده بگیریم و اگر مسئولیتی خارج از توان ماست به‌راحتی آن را رد کنیم.

عناوین مباحثی که در این کتاب صوتی می‌شنویم به ترتیب زیر است:

قبول مسئولیت

چطور احساس درهم‌شکستگی را عوض کنیم.

چیزی به نام شکست وجود ندارد.

انرژی بی‌انتهای شما گیرندهٔ تصمیم‌هاست.

اعتقادات خود را محکم کنید و به آن میدان دهید.

چیزی را به دست می‌آورید که در انتظارش هستید.

سؤال‌ها خود جواب هستند.

به درون‌تان خوش آمدید.

واژۀ‌نامه موفقیت

اگر در بن‌بست قرار گرفته‌اید از آن خارج شوید.

حاضر، آماده، هدف

به دنیای عشق و محبت خوش آمدید.

کتاب قبول مسئولیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ٔ زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

بخشی از کتاب قبول مسئولیت

...مرد جوان گفت من فقط مأمور پخش موادی هستم که دوستی به من داده است. سپس نامه‌ای به زن داد که روی آن نوشته شده بود این نامه از  یک دوست است. عید شکرگزاری شما مبارک باشد. بدانید که شما را دوست دارند و لیاقت آن هدایا را دارید روزی هم که در شرایط مناسبی بودید خواهش می‌کنم شما هم برای دیگران همین کار را بکنید...

...وقتی از منزل آن زن دور می شد و از شیشهٔ اتومبیل به صورت‌های خندان آن خانواده که برای بدرقه‌اش به دم در آمده بودند، نگاه می‌کرد به یاد روزی افتاد که در کودکی چنین اتفاقی برای خودش افتاده بود.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱۳۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱۳۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان