دانلود کتاب صوتی هوش هیجانی با صدای نسترن نجاران + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هوش هیجانی اثر دیوید کلارک

دانلود و خرید کتاب صوتی هوش هیجانی

معرفی کتاب صوتی هوش هیجانی

کتاب صوتی هوش هیجانی نوشتهٔ دیوید کلارک است که با ترجمهٔ ایوب احمدیان و هادی نقدی و با صدای نسترن نجاران منتشر شده است. این کتاب صوتی ۲۱ راهنمایی گام به گام روزانه برای تسلط در مهارت‌های اجتماعی، بهبود روابط و تقویت هوش هیجانی است.

درباره کتاب صوتی هوش هیجانی

هوش متغیری است که انسان‌ها از توصیف شدن با آن احساس قدرت و برتری داشته‌اند و راه‌های مختلفی را برای باهوش شدن خود و فرزندان آزموده‌اند. باهوش بودن به عنوان یک صفت مثبت، تضمین کننده‌ی موفقیت و خوشبختی آدمی به حساب آمده است. در طول تاریخ تعلیم و تربیت و تاریخچه‌ی روان‌شناسی شاهد تلاش‌های بسیاری برای دستکاری هوش از طرق مختلف بوده‌ایم تا با ارتقای آن، شانس موفقیت انسان افزایش جدی پیدا کند. این تلاش‌ها در عصر جدید با تلاش‌های فرانسیس گالتون جهت تعیین ملاک‌های تشخیص هوش و اصلاح نژاد بشر و موضوع تئوری تکامل داروین و اصل تنازع بقا تاکنون نیز مورد بحث بوده است. داروین ازدواج افراد باهوش را راهی برای شانس داشتن فرزندانی باهوش مورد تأکید قرار می‌داد. هوش هیجانی از دهه ی ۹۰ تاکنون محور تحقیقات متعددی در ابعاد مختلف زندگی بشر بوده است. اکثر این تحقیقات بر اهمیت هوش هیجانی در موفقیت و رضایت انسان از زندگی صحه گذاشته‌اند. حال با توجه به اهمیت هوش هیجانی به عنوان یک فاکتور مهم در جهت کسب موفقیت همه جانبه در زندگی، پرسش اساسی که به ذهن خطور می‌کند این است که آیا می‌شود هوش را افزایش داد؟

این کتاب صوتی سعی دارد این موضوع را با نگاهی علمی و روان‌شناختی بررسی کند.

شنیدن کتاب صوتی هوش هیجانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روان‌شناسی و دانشجویان این رشته پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید کلارک

دیوید میلار کلارک (متولد ۲۰ آگوست ۱۹۵۴) روان‌شناس انگلیسی است. کلارک در دارلینگتون متولد شد و در دانشگاه آکسفورد روان‌شناسی تجربی تحصیل کرد. وی به عنوان روان‌شناس بالینی در انستیتوی روان‌پزشکی آموزش دید. او سپس برای تدریس در دانشگاه آکسفورد بازگشت و در آنجا استاد شد، سپس به IOP بازگشت و در آنجا در سال ۲۰۰۰ رئیس روان‌شناسی شد و مرکز اختلالات اضطرابی و ضربه را در IOP و بیمارستان Maudsley مرتبط با روان‌شناسان روان‌شناسی آکسفورد تاسیس کرد. او از سال ۲۰۱۱ استاد روان‌شناسی در دانشگاه آکسفورد است و همچنین مشاور بالینی ملی در بخش بهداشت است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان