دانلود کتاب صوتی افسانه کاریزما با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی افسانه کاریزما اثر اولیویا فاکس کابان

دانلود و خرید کتاب صوتی افسانه کاریزما

معرفی کتاب صوتی افسانه کاریزما

کتاب صوتی افسانه کاریزما نوشتهٔ اولیویا فاکس کابان و ترجمهٔ سعید یاراحمدی است. متین بختی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب علم و هنر جذب دیگران.

درباره کتاب صوتی افسانه کاریزما

کتاب صوتی افسانه کاریزما مجموعه‌ای از ترفندها را در بر گرفته است که باعث می‌شود دارای شخصیتی کاریزماتیک شویم و بتوانیم بیشتر بر روی اطرافیانمان اثر بگذاریم. این کتاب صوتی راه‌های تأثیرگذاری روی دیگران را برایمان شرح داده است تا با ساختن شخصیتی دارای کاریزما بتوانیم چه در روابط عاطفی و چه در روابط کاری و اجتماعی، عملکرد بهتری داشته باشیم. گفته شده است که افراد کاریزماتیک جذابیت شخصی دارند، مورد علاقه‌اند، می‌توانند در مذاکرات به موفقیت بیشتری دست یابند و راحت‌تر می‌توانند دیگران را به دیدگاه خود جلب کنند. مردم از فرد کاریزماتیک بهتر پیروی می‌کنند و دیدگاه او را می‌پذیرند. کاریزما می‌تواند یاد گرفته شود و در صورت لزوم فعال یا غیرفعال شود؛ اگرچه برای فعال‌شدن به اراده‌ای نیاز دارد که ممکن است به‌ویژه برای افراد درون‌گرا دشوار باشد.

شنیدن کتاب صوتی افسانه کاریزما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب علم و هنر جذب دیگران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی افسانه کاریزما

«خب چطور بود؟ آیا با وجود اینکه تمام تلاشتان را برای حفظ حضور به‌کار بستید، باز هم تمرکزتان را از دست دادید؟ همان‌طور که احتمالاً متوجه شدید، حفظ حضور کامل همیشه کار آسانی نیست. دو دلیل اصلی برای این موضوع وجود دارد:

نخست اینکه مغز ما طوری طراحی شده که به محرک‌های جدید، اعم از سمعی، بصری یا بوها توجه کند. ماهیت ما انسان‌ها به گونه‌ای است که خیلی زود حواسمان پرت می‌شود و هر محرک جدیدی توجهمان را جلب می‌کند؛ این ویژگی در برخی شرایط مهم و در برخی دیگر ممکن است تهدیدکننده باشد. این گرایش، کلید بقای اجدادمان بوده است. تصور کنید مردان دو قبیله در پی شکار در دشت، به دنبال نشانه‌هایی از بز کوهی در افق هستند که‌ می‌تواند غذای خانوادۀ آنها را تأمین کند. چیزی از دور سوسو می‌زند. در نهایت، پیروز میدان کسی است که توجهش به‌سرعت به شکار معطوف می‌شود.

دلیل دوم این است که جامعۀ ما مشوق حواس‌پرتی است. حواس‌پرتی ما ناشی از‌ تأثیر مداوم محرک‌هایی است که دریافت می‌کنیم. در چنین شرایطی مجبور هستیم واکنش نشان دهیم و نمی‌توانیم حضور ذهن کامل داشته باشیم. این فرایند همواره ما را از حضور ذهن کامل بازمی‌دارد و نمی‌گذارد توجه کاملمان را به امر موردنظر معطوف ‌کنیم؛ درحقیقت، ما همواره تا حدی حواس‌پرت هستیم؛ بنابراین، اگر بیشتر اوقات نمی‌توانید حضور ذهن کاملی داشته باشید، خودتان را شماتت نکنید؛ زیرا این موضوع کاملاً طبیعی است. حفظ حضور ذهن تقریباً برای همۀ ما سخت و دشوار است. تحقیقی که روی ۲۲۵۰ نفر توسط دانیل گیلبرت ‌روان‌شناس دانشگاه هاروارد، انجام شد، نشان داد که تقریباً نیمی از زمان این افراد به «سرگردانی ذهن» می‌گذرد؛ ​​حتی اساتید مدیتیشن نیز ممکن است در حین تمرین، دچار سرگردانی ذهن شوند؛ در واقع، این موضوع دستمایۀ طنز قرار گرفته است.»

دینداری در فضای مجازی
حسن نمازی
آموزش بازاریابی و فروش تلفنی
مهیار سیاهوشی
آراء وحدت رویه تنقیح شده حقوق کیفری؛ جلد اول
محمدمهدی تاتاری
جایگاه نظام برنامه ریزی شهری در انقلاب صنعتی چهارم
سامان بیات ترک
راهکارهای تقویت عزت نفس در کودکان
اعظم دلدار
غزل ناخدا؛ شعر و صدای محمدعلی سپانلو
محمدعلی سپانلو
نور در جیزه
صدف مرزبان دشتی احمدی
داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی کابوس های شبانه
آلوین شوارتز
شرح قانون اساسی؛ فصل ششم، قوه مقننه (جلد دوم)
محمدرضا اصغری
سیب های سرخ سزان و مولانا
پدرام حکیم زاده
خروج از تنگنا
محمد خباز
مدرسه ی دکتر گرامر‌
هنگامه بهادری
همسفر پنهان
سعید شیرزادخانی
رسیدگی به جنایت تجاوز در حقوق بین ‌الملل
شهروز دربندی
ترانه ای به رنگ آه
لیلا رضاوند زایری
رابطه سبک ‌های فرزند پروری با عزت ‌نفس و اعتماد به ‌نفس پسران ۶ - ۱۰ ساله دارای اختلال یادگیری خاص
سیما مجدی
چابکی در مدیریت هیجانات
سوزان دیوید
راهنمای جامع توسعه
‌یامینی ج. سینگ
ش‍اه‌ ذوال‍ق‍رن‍ی‍ن‌ و خ‍اطرات‌ م‍ل‍ی‍ج‍ک‌
بهرام افراسیابی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۶۳۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۶۳۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹۸,۰۰۰
تومان