دانلود کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ اثر بریجت لمار

دانلود و خرید کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟

نویسنده:بریجت لمار
گوینده:اعظم حبیبی
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟

کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ نوشتهٔ بریجت لمار و ترجمهٔ آرزو خلجی مقیم و با صدای اعظم حبیبی است و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که در زمان ملاقات با یک فرد غریبه دستپاچه می‌شوید و برای برقراری ارتباط اعتماد به نفس کافی ندارید و می‌ترسید؟

همه‌ٔ این اتفاقات طبیعی است و بیشتر آن‌ها ریشه در اتفاقات و تجربه‌های کودکی ما دارد. کتاب صوتی «چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار بکنیم و دوست بشیم؟» به ما مهارت‌هایی را یاد می‌دهد که بتوانیم با این احساسات مقابله کنیم. نویسنده‌ در این کتاب به مسائل متفاوتی می‌پردازد، از زبان بدن گرفته تا روش‌هایی برای شروع مکالمه. او در این کتاب اصول شنیدن حرف‌های طرف مقابل را یاد می‌دهد؛ اصولی ساده و در عین حال بسیار مفید، کاربردی و تاثیرگذار.

علاوه بر این، با شنیدن این کتاب یاد می‌گیریم که چه کارهایی باعث می‌شود به ترس و هراسمان از حرف زدن در جمع غلبه کنیم. به گفته‌ٔ «بریجت لمار» شرکت در گروه‌های شبکه‌ای، سفر رفتن، حضور در نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها، عضویت در شبکه‌های اجتماعی، کارهای داوطلبانه و ورزش‌کردن از کارهایی است که به شما کمک می‌کند کمتر از صحبت‌کردن در جمع وحشت داشته باشید.

کتاب صوتی «چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار بکنیم و دوست بشیم؟» مهارت‌های لازم برای ملاقات با افراد جدید را به ما یاد می‌دهد. برای اینکه بتوانیم با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنیم، لازم نیست حتما یک روان‌شناس حرفه‌ای یا سخنران انگیزشی باشیم.

همانطور که از اسمش پیداست، این کتاب به شنوندگانش یاد می‌دهد که چطور در گفت‌وگوهایشان با ترس، کمرویی و حس طردشدن مقابله کنند. در واقع این کتاب برای افراد کم‌رو، خجالتی و درونگرایی نوشته شده است که به دنبال داشتن ارتباطی بهتر و مؤثرتر با انسان‌های دور و اطرافشان هستند.

«بریجت لمار» نویسنده‌ٔ این کتاب فرمول‌های ساده و در عین حال کاربردی‌ای را ارائه می‌کند که به ما کمک می‌کند بدون استرس با غریبه‌ها گپ بزنیم و ارتباط برقرار کنیم. ما فقط باید مهارت‌های مورد نیاز آن را یاد بگیریم.

شنیدن کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر در هنگام صحبت با فردی، خجالت‌زده و مضطرب می‌شوید این کتاب صوتی را حتما بشنوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۲۴۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۲۴۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان