دانلود کتاب صوتی وقتی خدا وارد شود معجزه می شود با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وقتی خدا وارد شود معجزه می شود اثر نیل دونالد والش

دانلود و خرید کتاب صوتی وقتی خدا وارد شود معجزه می شود

معرفی کتاب صوتی وقتی خدا وارد شود معجزه می شود

کتاب صوتی وقتی خدا وارد شود معجزه می شود نوشتهٔ نیل دونالد والش و ترجمهٔ زهره زاهدی است. فرهاد اتقیایی و شهره روحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر جیحون آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی می‌کوشد با یادآوری برخی نکات در زندگی ما تغییرات مثبتی پدید آورد.

درباره کتاب صوتی وقتی خدا وارد شود معجزه می شود

کتاب صوتی وقتی خدا وارد شود معجزه می شود با این هدف نوشته شده است که هر شنونده‌ای كه كلمات این اثر صوتی را می‌شنود، نسبت به شگفتی هر سال، هر ماه، هر هفته، هر روز، هر ساعت، هر دقیقه و هر ثانیه زندگی خود هشیار باشد؛ چراکه هر كدام از آنها بخشی از موهبتی بی‌مانند هستند. نویسندهٔ این کتاب باور دارد که هر نفسی كه انسان فرو می‌دهد، عشقی است كه خداوند به ما هدیه کرده است.

نیل دونالد والش معتقد است که خداوند به‌شكل بسیار واقعی، مستقیم و قابل‌رؤیتی در زندگی ما مداخله می‌كند. لحظاتی هستند كه رویدادی كوچک یا بزرگ اتفاق می‌افتد و مسیر زندگی را تغییر می‌دهد. این کتاب دربارهٔ این مداخله‌های مهم است. 

شنیدن کتاب صوتی وقتی خدا وارد شود معجزه می شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که از تغییردادن زندگی خود ترسی ندارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره زهره زاهدی

زهره زاهدی در سال ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. وی مترجم و نویسنده است.

زاهدی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ بانک‌داری از دانشگاه آمريكایی بيروت بوده است. او کتاب‌های مختلفی را در حوزه های روان‌شناسی عمومی، رمان، زندگی فلاسفه و... ترجمه و منتشر كرده؛ کتاب‌هایی همچون «استادان بسيار زندگی‌های بسيار»، «برای یک روز ديگر»، «تنها عشق حقيقت دارد»، «چگونه از فرزند خود یک نابغه بسازيم»، «چهار توافق»، «چيزی بيشتر از زندگی»، «شواهدی برای زندگی پس از مرگ»، کتاب مشهور «غرق در نور» نوشتهٔ بتی جی ایدی، «معجزه وجود دارد»، «قلب بخشنده»، «وقتی خدا وارد شود معجزه می شود» و... .

بخش‌هایی از کتاب صوتی وقتی خدا وارد شود معجزه می شود

«من و پسر ۱۱ساله‌ام در راه رفتن به اردویی در جنوب ایالت، برای قایق‌سواری در رودخانه‌ی هادسون بودیم. در طول دو ساعت مسافرتمان با اتوموبیل، مطابق معمول داشتیم به كتاب صوتی گفتگو با خدا گوش می‌كردیم.

در آن بعدازظهر گرم آفتابی در ماه اوت (مرداد) متوجه شدیم كه در طول سفرمان تعداد بسیار زیادی پروانه‌های ملكه را در حال پرواز دیدیم. در حالی كه خود را پر از نور و عشق احساس می‌كردیم و با رخوت مشغول قایق‌سواری بودیم، من در ذهنم حضرت عیسی (ع) را دیدم كه با دست‌های گشوده در یك كشتزار ایستاده بود و پروانه زیادی را به سوی خود می‌خواند. آنها اطاعت امر كردند و جمع شدند، نارنجی، سیاه و زیبا فرود آمدند و شانه‌ها، دست‌ها و سر او را پوشاندند. تصویر بسیار زیبایی بود و دلم را آرام كرد.

در آن لحظه در حالی كه خودم را با خدا یكی احساس می‌كردم، در خیال مجسم كردم كه خودم هم دارم پروانه‌ها را به همان شیوه به سمت خودم صدا می‌كنم. این در ذهن من لحظه‌ی بسیار زیبایی بود. دلم می‌خواست ادامه پیدا كند. دلم می‌خواست هرگز تمام نشود.

سپس تردیدهای انسانی‌به ذهنم نفوذ كردند. فكر كردم، شاید دارم این چیزها را از خودم درمی‌آورم. همه‌ی این احساسات و مشاهدات، ساخته و پرداخته‌ی تخیلات خودم هستند. احساس بیهودگی كردم. آرزو كردم كاش راهی وجود داشت كه می‌توانستم «بدانم» خدا واقعیت دارد و من جزئی از او هستم.

در آن لحظه از خدا تقاضا كردم در آن سفر به من علامتی نشان دهد و خودش را به شكل ملموسی به من آشكار كند. دلم نمی‌خواست مدت بیشتری منتظر بمانم. دلم می‌خواست در همان سفر اتفاق بیفتد، همان جا، همان موقع. حتی در موقع دعا كردن از عبارت «همین حالا» استفاده كردم. گفتم: «می‌خواهم كه همین حالا علامتی دریافت كنم».

آن شب ما در آن جزیره اردو زدیم. صبح روز بعد آفتاب زیبایی بالای رودخانه طلوع كرد. در حالی كه بیدار می‌شدم، برق شعاع آفتاب روی آب منعكس شد و به چشم‌های من تابید. در حالی كه پشت میز پیك‌نیك نشسته بودم و امواج ساحل را تماشا می‌كردم، یك پروانه‌ی بزرگ ملكه از وسط زمین و آسمان پیدایش شد، به‌سرعت پائین آمد و در مقابل صورت من بال‌زنان به رقص درآمد. در حالی كه خشكم زده بود، یك بار دور چادری كه پسرم هنوز در آن در خواب بود، پرواز كرد.

من فوراً گفتم: «آه تو چقدر خوشگلی. بیا پیشم!» دستم را دراز كردم و در حالی‌كه بهت‌زده تماشایش می‌كردم، پروانه روی دستم نشست!»

نظرات کاربران

Flora
۱۴۰۲/۰۵/۲۵

گویندگی بسیار زلال و شگفت انگیز است 🎶✨🥰 چینش موسیقی به صورت فایل های جداگانه میان فصول برای من بسیار جذاب بود . و از نظر محتوا به نظر شخصی خودم و بر اساس زندگی زیسته ، کسی که به معجزه خداوند

- بیشتر
s.latifi
۱۴۰۱/۰۴/۲۶

بسیار شیرین و امید بخش بود حتما بچشیدش!

زمان

۷ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۰۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۰۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان