دانلود کتاب صوتی ماتریکس الهی با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماتریکس الهی اثر گرگ برادن

دانلود و خرید کتاب صوتی ماتریکس الهی

نویسنده:گرگ برادن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ماتریکس الهی

کتاب صوتی «ماتریکس الهی» نوشتهٔ گرگ برادن با ترجمهٔ فاطمه اعلمی و گویندگی حمیده کریمی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. ماتریکس الهی پاسخی علمی به وجود قانون جذب است و اصول مطرح شده را با فیزیک کوانتوم بررسی می‌کند.

درباره کتاب صوتی ماتریکس الهی

گرگ برادن در این کتاب ذهن و افکار ما را بزرگ‌ترین ابزاری می‌داند که در اختیارمان قرار گرفته است. کتاب‌هایی همچون «ماتریکس الهی» سعی در اثبات این موضوع دارند که چطور جهت‌دادن به افکارمان در یک مسیر خاص، به ما کمک می‌کند آنچه را که می‌خواهیم به دست آوریم. گرگ برادن نویسندهٔ پرفروش نیویورک‌تایمز، مهمان شناخته‌شدهٔ کنفرانس‌های بین‌المللی و رسانه‌های ویژه به بررسی نقش معنویت در تکنولوژی می‌پردازد و میان دانش گذشته و علم امروز ارتباط برقرار می‌کند. این کتاب تلاش دارد توضیح دهد که چگونه وقتی عواطف مختلف را در بدنمان تجربه می‌کنیم، تغییراتی شیمیایی (مانند تغییر pH و هورمون‌ها) در ما به وجود می‌آید که این تغییرات، احساساتِ ما را منعکس می‌کنند. گذشته از این، همان عواطفی که چنین قدرتی را در درون جسممان به ما می‌بخشند، نیرویشان را به بیرون از بدن ما و به درون دنیای کوانتومی نیز منتقل می‌کنند. عناوین بخش‌های مختلف کتاب ماتریکس الهی به این شرح است:

معرفی کتاب / مقدمه

بخش اول: کشف ماتریکس الهی

فصل اول: سؤال: در میان فضا چیست؟ ماتریکس الهی

فصل دوم: الگوشکنی: آزمایش‌هایی که همه چیز را تغییر می‌دهد

بخش دوم: پلی میان واقعیت و خیال

فصل سوم: آیا ما نظاره گرانی غیر فعالیم یا آفرینندگانی پرتوان

فصل چهارم: زمانی وصل بودن، یعنی همیشه وصل ماندن

فصل پنجم: هنگامی که اینجا، آنجاست و آن‌وقت، اکنون است

بخش سوم: پیام‌هایی از ماتریکس الهی

فصل ششم: کائنات با ما سخن می‌گوید

فصل هفتم: نگاهی به آینهٔ رابطه‌ها

فصل هشتم: بازنویسی کد واقعیت

کتاب صوتی ماتریکس الهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی ماتریکس الهی

«بر طبق « سین سین مینگ » زمانی که آرامش تائو را با قضاوتهایمان بر هم می زنیم، هماهنگی آن از ما می گریزد. وقتی این اتفاق اجتنابناپذیر می افتد و ما خود را در دام احساس خشم و جدایی می یابیم، این متن راه حلی برای بهبود این وضع ارائه می دهد: « برای آنکه به آرامش و هماهنگی با این حقیقت برسید فقط بگویید: "هیچ دویی نیست "هیچ چیز از هم جدا نیست، هیچ چیز بیرون نیست »

هر چند قبول دارم تشبیه تفکرات ما به اختلال و به هم خوردگی هایی در ماتریکس می تواند برخی از جنبه های شاعرانه زندگی را از آن بگیرد، اما می تواند به خوبی دنیایمان را مجسم کند. برای مثال اگر خواهان روابط جدید، مناسب و مثبتی هستیم و می خواهیم رابطه عاطفی سالمی را به زندگی خود بیاوریم یا راه حلی صلح طلبانه برای خاورمیانه بیابیم، باید یک به هم ریختگی و حرکتی نو که منعکس کننده خواسته ما باشد را در این گستره ایجاد کنیم. باید یک « چین خوردگی » تازه در آن چیزی ایجاد کنیم که فضا، زمان، کالبد و زندگی ما از آن ساخته شده است.

این رابطه ما با ماتریکس الهی است. ما از قدرت تصور کردن، رویابینی و حس کردن امکان های زندگی از درون خود ماتریکس برخورداریم که می تواند آنچه را ایجاد کرده ایم به ما بازگرداند. هم سنتهای کهن و هم دانش مدرن عملکرد این آینه کیهانی را شرح داده اند. به طور مسلم وقتی این مطالعات بتوانند برخی از رازهای جهان را افشا کنند پس می توانند برای سوالات عمیق ما درباره وجود خودمان نیز پاسخی داشته باشند.»

نظرات کاربران

کاربر ۴۷۹۱۲۲۳
۱۴۰۱/۱۲/۰۲

نمیتوانم تایم دلخواه خود را انتخاب کنم نقطه ضعف است .

باران بهاری
۱۴۰۲/۰۳/۰۴

خیلی کتاب خوبی بود به کلی از سؤالات من در مورد هستی و انسان پاسخ داد، واقعا همه باید برای یه دفعه هم شده این کتاب رو بخونن

کاربر 6964072
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

بعد از خواندن این کتاب به افراد زیادی پیشنهاد خواندن آنرا دادم . خواندن این کتاب ذهن خواننده را سرشار از آگاهی و زیبایی میکند . خوانش و ترجمه بسیار خوب. با سپاس از فیدیبو.

زمان

۹ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۵۰۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۵۰۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان