دانلود کتاب صوتی نیروی قصد با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیروی قصد اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی نیروی قصد

نویسنده:وین دایر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نیروی قصد

خلاصه‌کتاب صوتی نیروی قصد نوشتهٔ وین دایر و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما می‌گوید با تغییر نگرشتان می‌توانید همهٔ زندگی‌تان را تغییر دهید.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی نیروی قصد

چگونه از انرژی‌های مثبت جهان به نفع خود استفاده کنید؟

در جهان نیرویی نامرئی به نام «قصد» وجود دارد که تمامی عناصر هستی و موجودات عالم را همچون حلقه‌های یک زنجیر با یکدیگر مرتبط نگه می‌دارد. غیر از انسان، تمامی موجودات با نیروی قصد در ارتباط هستند؛ اما انسان به ‌خاطر ۶ ویژگی منحصر به فردی که دارد، گاهی اوقات اتصال خود را با سرمنشأ این نیرو قطع می‌کند. افرادی که به این نیرو متصل هستند، در مسیر اهداف خود بدون توقف حرکت کرده و هیچ چیزی باعث انصراف آن‌ها از رسیدن به اهدافشان نمی‌شود. در مقابل، افرادی که زندگی متوسطی را پشت سر می‌گذارند قادر به اتصال به این نیروی قدرتمند و کیهانی نیستند.

اما نیروی قصد چیست؟ «قصد» نیرویی قدرتمند در عالم هستی است که با کمک آن می‌توانید هر هدفی را که در سر دارید، به سرانجام برسانید.

اغلب کسانی که در لحظاتی خاص با الهاماتی عجیب روبه‌رو می‌شوند، با این نیرو آشنا هستند. بسیاری از محققانی که در مورد نیروی قصد تحقیق کرده‌اند، بر این باور هستند که ویژگی‌هایی مانند خلاقیت و هوشمندیِ انسان نه‌تنها مربوط به کارکرد مغز نیست، بلکه برگرفته از اتصال به یک نیروی متعالی است. نیروی قصد در رویش یک بذر، در دل یک کوه و حتی در ذرات کوچک باران نیز وجود دارد. اگر بذر یک گیاه را در دست بگیرید، شاید در همان لحظه نتوانید درختی عظیم را در قالب او ببینید؛ اما مطمئن هستید که همان بذر کوچک هدفی جز باروری و تبدیل شدن به درخت ندارد. این همان نیروی قصد است که در تمامی اجزاء هستی وجود دارد. در نیروی قصد هیچگونه خطایی نخواهید دید؛ مثلاً بذر درخت سیب هرگز تبدیل به درخت گلابی یا هلو نخواهد شد.

همان نیرویی که بدون آگاهی شما باعث رشد ناخن‌ها و یا پیری و مرگ می‌شود. در واقع «قصد» تنها تصمیم ‌گیرنده‌ای است که در همه ‌جا وجود دارد و مکانی نیست که از آن خالی باشد. با این ‌حال بسیاری از ما اتصال خود را با نیروی قصد از دست داده‌ایم و زندگی‌مان سرشار از کمبودها و نقایصی شده است که ما را ناتوان و مأیوس کرده‌اند. نکته اینجاست که آنچه باعث جدایی شما از این نیروی مرموز و قدرتمند می‌شود، فقط باور خودتان است. به عبارت دیگر، تنها راهی که می‌توان جریان این نیرو را متوقف کرد، باور به این موضوع است که شما جدا، تنها و مستقل از جهان پیرامون خود هستید.

با این ‌حال می‌توان مجدداً نیروی قصد را فعال کرد تا به کمک آن در تمامی جنبه‌های زندگی‌تان به درستی هدایت شوید. موضوع این خلاصه کتاب صوتی نیز در مورد برقراری مجدد اتصال با نیروی قصد است تا از این طریق بتوانید به همه‌ چیزهایی که دوست دارید، دست پیدا کنید. قبل از هر چیز باید بدانید که چرا و چگونه اتصال خود را با این نیروی بیکران از دست داده‌اید و چگونه می‌توانید آن را مجدداً فعال کنید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی نیروی قصد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند از انرژی‌های مثبت جهان به نفع خود استفاده کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی نیروی قصد

«موضوعاتی مانند قضاوت، خشم، تنفر، ترس و تعصباتِ بیجا هیچ جایگاهی در ذات نیروی قصد ندارند. نیروی قصد سرشار از عشقی خالص و بی چشمداشت است که در جوهر خود به دنبال شکوفایی و رشد مخلوقاتش است. عشق‌ورزی تنها مربوط به انسان‌ها نمی‌شود؛ بلکه دامنه این عشق در هر کاری که انجام می‌دهید، بسط پیدا می‌کند. برای مثال اگر مشغول انجام کاری هستید که علاقه‌ای به آن ندارید، از نیروی قصد جدا مانده‌اید. اگر دائماً خود را درگیر کارهایی می‌کنید که علاقه‌ای نسبت به آن ندارید، طبیعی است که کارهایی مشابه را به سمت خودتان جذب خواهید کرد. فراموش نکنید که عشق، قوی‌ترین و ناشناخته‌ترین انرژی موجود در جهان است.

***

بسیاری از ما نسبت به کارهایی که انجام می‌دهیم، بیش از اندازه مغرور می‌شویم و تعصب خاصی نسبت به آن داریم. دست از تعصب بردارید؛ چون کاری که شما انجام می‌دهید با کمک نیرویی است که هدفی جز خلق و عشق‌ورزی ندارد. شما بدون کمک آن نیروی عظیم حتی قدرت جابجایی یک تکه سنگ کوچک را نیز نخواهید داشت.

به دنبال احترام و تأیید دیگران نباشید.

این یک حقیقت است که اطرافیان شما نظرات و تفکرات متفاوتی در مورد شخصیتتان دارند. اگر در یک لحظهٔ واحد با بیست نفر صحبت کنید، تک تک آن‌ها نظر متفاوتی در مورد شما خواهند داشت؛ بنابراین هویت خود را بر اساس تأیید و یا احترام دیگران بنا نکنید. اجازه دهید دیگران هر طور که دوست دارند در مورد شما قضاوت کنند، زیرا این موضوع هیچ اهمیتی ندارد. اگر هدفی را انتخاب کرده‌اید، آن را برای نیت و مفهوم والایی که در ذهنتان دارید، دنبال کنید؛ نه برای جلب احترام و تأیید دیگران.»

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

روئین تن
۱۴۰۲/۰۳/۱۱

نمیدونستم راجع به خزعبلات قانون جذبه وگرنه دانلود نمیکردم!

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۴۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۴۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان