دانلود کتاب صوتی معجزه ذهن‌ آگاهی (میکروبوک) با صدای مهرنام سپهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معجزه ذهن‌ آگاهی (میکروبوک) اثر تیچ نات هان

دانلود و خرید کتاب صوتی معجزه ذهن‌ آگاهی (میکروبوک)

نویسنده:تیچ نات هان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی معجزه ذهن‌ آگاهی (میکروبوک)

خلاصه‌کتاب صوتی معجزه ذهن‌ آگاهی (میکروبوک) نوشتهٔ تیچ نات هان و ترجمهٔ مهرنام سپهری و با صدای محمد نظری است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی پیش‌درآمدی برای تمرین مدیتیشن است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی معجزه ذهن‌ آگاهی (میکروبوک)

بسیاری از ما آنقدر غرق رویاپردازی دربارهٔ آینده خود، یا درگیر گذشته خود می‌شویم که اساسا در زندگی واقعی خود شکست می‌خوریم.

بنابراین با تیچ نات هان به سفر می‌رویم تا کشف کنیم که چگونه می‌توانیم از تمرین سنتی بودایی برای اصلاح این وضعیت استفاده کنیم و از امروز بهره بیشتری ببریم‌.

کتاب «معجزه ذهن‌آگاهی» نوشتهٔ تیچ نات هان به ما می‌آموزد که چگونه تمرین ذهن‌آگاهی می‌تواند زندگی ما را متحول کند و به بهبود رفاه زندگی‌مان کمک کند. در این کتاب با ذکر مثال‌هایی از فعالیت‌های روزمره زندگی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از تمام لحظات زندگی لذت برد و سپاسگزار معجزه زندگی بود.

به شکلی بی‌امان در آینده سیر می‌کنید؟

همیشه فکر و خیال این را دارید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت؟

نگران هستید که فردا چه خواهد شد؟

نمی‌توانید در لحظه زندگی کنید؟

مدام درگیر گذشته خود هستید؟

با فکر کردن به آینده تفکرتان آشفته و پریشان است؟

اگر در سوالات مطرح شده پاسختان بله است، پس این کتاب صوتی مخصوص شماست. شما با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید هر لحظه از زندگی‌تان را با تمرکز ذهن روی کاری که انجام می‌دهید، سپری کنید.

کتاب صوتی «معجزه ذهن‌آگاهی» با صدای محمد نظری تولید شده است تا تمام نکات مهم و کلیدی این کتاب را به طور خلاصه و شسته‌رفته تنها در ۲۷ دقیقه بشنوید. این کتاب را بشنوید و ذهنتان را درباره معجزه زندگی بیدار کنید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی معجزه ذهن‌ آگاهی (میکروبوک) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی معجزه ذهن‌ آگاهی (میکروبوک)

« متأسفانه، زندگی ما مملو از تعهدات است و ذهن‌آگاهی به عنوان یک واقعیت روزمره آسان نیست. به همین دلیل است که توصیه می‌کنم دست‌کم یک روز در هفته را به ذهن‌آگاهی اختصاص دهید.

اگرچه ممکن است به نظر برسد این که یک روز کامل در هفته را، به طور کامل به سلامتی خود اختصاص دهید، کمی زیاده‌روی و خودخواهانه باشد؛ اما به یاد داشته باشید که همه سزاوار چنین روزی هستند. علاوه بر این، بدون در نظر گرفتن این زمان برای خود، در نهایت زندگی خود را در گردباد استرس از دست خواهید داد.»


معرفی نویسنده
تیچ نات هان

«ذهن‌آگاهی» واژه‌ای که شاید بارها و بارها شنیده باشید ولی نمی‌دانید به چه معنایی است و اصلا به چه کارتان می‌آید. نقد را ول نکنید و نسیه را بچسبید! این جمله تمام مفهوم ذهن‌آگاهی را برای شما تداعی می‌کند. زندگی در حال و نه حسرت گذشته و نه استرس آینده. این‌ها تمام مفهومی است که ذهن‌آگاهی و تمرینات آن برای شما می‌سازد. اصلا این واژه از کجا آمده و اولین بار چه کسی به این فکر افتاد که از این راه به انسان‌ها کمک کند. برای پاسخ به این سوالات ابتدا باید بگوییم تیک نات هان یا تیچ نات هان که بود؟

نظرات کاربران

کاربر 6544663
۱۴۰۲/۱۱/۲۴

این کتاب راهکار های فوق العاده راحت و کارایی رو برای ذهن آگاهی ارائه میده و حتی اگه با مفهوم ذهن آگاهی هم آشنا باشین بازهم خوندن و شنیدن این کتاب برای لمس بهتر این مهم پیشنهاد میشه، خیلی انرژی

- بیشتر

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان