دانلود کتاب صوتی بعد دیگر وجود با صدای پژمان رمضانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بعد دیگر وجود اثر خوزه  سیلوا

دانلود و خرید کتاب صوتی بعد دیگر وجود

نویسنده:خوزه سیلوا
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بعد دیگر وجود

کتاب صوتی بعد دیگر وجود نوشتهٔ خوزه سیلوا و ترجمهٔ مجید پزشکی است. پژمان رمضانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بعد دیگر وجود

کتاب صوتی بعد دیگر وجود حاوی برنامهٔ معروف ۴۸ ساعته‌ای است که اساس یک سیستم کنترل ذهن را تشکیل می‌دهد. این برنامه استرس را کاهش، خلاقیت را افزایش، تمرکز را توسعه و تاریخچهٔ موارد متعددی از فارغ‌التحصیلانش را ارائه می‌دهد. شما با شنیدن این اثر صوتی در می‌یابید که چگونه از مدیتیشن و تجسم برای تغییر زندگی خود استفاده کنید. کتاب «روش کنترل ذهن» خوزه سیلوا برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۸ میلادی منتشر شد و به میلیون‌ها نفر کمک کرد تا زندگی بهتر، شادتر و موفق‌تری داشته باشند. کتاب حاضر هم راهنمای قابل‌دسترسی بر اساس دورهٔ فوق‌العاده‌ای است که خوزه سیلوا در دههٔ ۱۹۶۰ میلادی آغاز کرد. با کمک این اثر صوتی از مدیتیشن و تجسم برای کمک به کاهش استرس، غلبه بر عادات بد و ناامنی عاطفی، افزایش خلاقیت، توسعهٔ تمرکز، مهار رؤیاهای خود و عمیق‌ترکردن روابطتان استفاده کنید.

شنیدن کتاب صوتی بعد دیگر وجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره خوزه سیلوا

خوزه سیلوا (José Silva) در سال ۱۹۱۴ در لارودی تکزاس به دنیا آمد. او ثابت کرده است که با به‌کارگیری روش او مغز وارد مرحلهٔ آلفا می‌شود و سمت راست مغز که غریزی و شهودی و خلاق است به کار می‌افتد. او که یک مسیحی مؤمن و معتقد است، در طی مطالعات خود به این نتیجه رسیده است که قدرت خارج‌کردن هیاهوی مسائل دنیای خارج و پرداختن به درون همان است که عیسی مسیح (ع) گفت که «بهشت در درون ما است». خوزه سیلوا به این نتیجه رسیده است که جهان هستی به‌وسیلهٔ یک نیروی متفکر و آگاه ساخته شده و به‌همین‌دلیل کسانی که در دانش متافیزیک کار می‌کنند، در می‌یابند که روز‌به‌روز فاصلهٔ بین علم و مذهب کوتاه‌تر می‌شود. او معتقد است که قدرت عیسی مسیح در استفاده از نوعی انرژی بوده است که با آن می‌توانسته دردها و بیماری‌ها را از بین ببرد. اساس کار خوزه سیلوا را نیز انتقال انرژی دانسته‌اند. این کار را می‌توان هم بر بالین بیمار و هم از راه دور انجام داد. او می‌گوید که می‌توان از انرژی روحی برای تغییر ماده استفاده کرد. آنچه که مهم است آن‌ است که هرگز نمی‌توان از این انرژی برای مقاصد منفی استفاده کرد؛ زیرا چنین کاری برخلاف قوانین حاکم بر طبیعت است. «کنترل ذهن» و «دستان شفابخش» و «بعد دیگر وجود» از کتاب‌های خوزه سیلوا هستند.

معرفی نویسنده
خوزه سیلوا

خوزه سیلوا نویسنده و روانشناس مطرح آمریکایی است. این روان‌شناس خودآموخته، نویسنده‌ی کتاب‌ روش سیلوا است که هدف آن، کمک به افراد برای افزایش بهره‌ی هوشی، توسعه‌ی مهارت‌های روانی و همچنین ایجاد توانایی برای درمان خود و دیگران از راه دور، با استفاده از نیروهایی است که کماکان برای علم ناشناخته محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

soul
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

سلام ودرود به عزیزان تهیه کننده این کتابخانه که واقعا برای من رضایتبخش ه و سلام و درود به دوستان کتابخوان این کتاب از نظر من بسیار الهام بخش ه و گویندگی عالی و موسیقی زیبا یه بار گوش کردم

- بیشتر

زمان

۹ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۸۰۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۸۰۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان