دانلود کتاب صوتی فریای هفت‌ جزیره با صدای مهران نوروزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فریای هفت‌ جزیره اثر جوزف کنراد

دانلود و خرید کتاب صوتی فریای هفت‌ جزیره

معرفی کتاب صوتی فریای هفت‌ جزیره

کتاب صوتی فریای هفت‌جزیره نوشتۀ جوزف کنراد با ترجمۀ فرزانه دوستی و گویندگی مهران نوروزی در انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر منتشر شده است. فریای هفت ‌جزیره برآمده از ماجرایی بود که ملوانی اهل جنوب شرق آسیا در یکی از بی‌شمار سفرهای دریایی‌ جوزف کنراد، برایش تعریف کرده بود.

درباره کتاب فریای هفت‌جزیره

این کتاب از معدود روایت‌های عاشقانۀ جوزف کنراد و تقریباً تنها اثر او است که شخصیت اصلی‌اش یک زن است.

فریای هفت‌جزیره داستان دختر جوان، باهوش و پیانونوازی به نام فریاست که می‌خواهد اختیار زندگی و جهانش را در دست بگیرد. او که در یک مثلث عشقی گرفتار شده، برخلافِ زن‌هایی که نمی‌توانند کار‌هایشان را سبک‌وسنگین کنند، سعی می‌کند رابطه‌اش را به گونه‌ای با پدر ترسو، جاسپر سبک‌سر و هیمسکرک دژبان بد ذات تنظیم کند؛ تا خطر‌ی متوجه هیچ‌کدام نباشد اما در آخر آیا موفق می‌شود؟

رابرت لیند، جامعه‌شناس در متنی بر این اثر نوشته که خیلی‌وقت‌ها شخصیت‌های کنراد کم‌وبیش شبیه قربانیان هستند. موقع خواندن «فریای هفت جزیره» آدم چنین حسی دارد. این داستان، داستان شگفت‌انگیز و بی‌رحمانۀ یک انتقام است.

کتاب فریای هفت‌جزیره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه و آثار کنراد پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب فریای هفت‌جزیره

نلسون پیر را یادت هست! راستش هیچ‌کدام از هم‌دوره‌ای‌های

من روزهای جنب‌وجوشش را ندیده بودند، چون تا دورهٔ ما به سن بازنشستگی رسیده بود، بخشی از یک جزیرهٔ کوچکِ سلطانی از مجمع‌الجزایری موسوم به هفت جزیره را در حوالی شمالِ بانکا خریده یا رهن کرده بود. به‌نظر من معاملهٔ مشروعی می‌آمد، اما شک ندارم اگر اصالت انگلیسی داشت هلندی‌ها بی‌بروبرگرد بهانه‌ای برای اخراجش پیدا می‌کردند. اینجا بود که تلفظِ اصلی اسمش به نفعش تمام شد. گذاشتند در مقام یک هلندی بی‌ادعا و درست‌کردار آنجا بماند و او، که تمام پولش را روی زمین سرمایه‌گذاری کرده بود، مراقب بود تا ذره‌ای به کسی توهین نکند و دقیقاً از روی همین حزم بود که روی خوش به جاسپر آلن نشان نمی‌داد. اما این بماند برای بعد. بله، عمارت ییلاقی بزرگ و مهمان‌پذیر نلسون پیر که عمود بر شیب زمین فراز آمده بود در خاطر می‌ماند، همین‌طور قامت تنومندش در آن پیراهن و شلوارِ سفید همیشگی (عادت داشت به هر بهانهٔ کوچکی کت پشم آلپاکایش را از تن دربیاورد)، چشم‌های گرد آبی و سبیل تُنک سفید شنی‌رنگش که مثل تیغ‌های جوجه‌تیغی عصبانی بیرون زده بود و میل همیشگی‌اش به نشستن‌های ناگهانی و باد زدنِ خودش با کلاهش. به‌هرحال، نمی‌شود کتمان کرد که در واقع این دخترش بود که در خاطر می‌ماند؛ آن موقع با او زندگی می‌کرد و می‌شود گفت بانوی جزیره‌ها بود.

نظرات کاربران

ARASH
۱۴۰۱/۰۴/۳۰

یا این گردونه رو حذف کنید یا دستکاریش نکنید. دارین به شعور مخاطب توهین می کنید

sAmAnE
۱۴۰۱/۰۳/۲۶

انتظار بیشتری از کتاب داشتم.

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان