دانلود کتاب صوتی الیور تویست با صدای مهدی مجنونی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی الیور تویست اثر چارلز دیکنز

دانلود و خرید کتاب صوتی الیور تویست

معرفی کتاب صوتی الیور تویست

کتاب صوتی الیور تویست (کتاب‌های درگوشی) اثر چارلز دیکنز است که با ترجمه محسن فرزاد و صدای مهدی مجنونی رادیو گوشه با همکاری آی قصه منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای از رمان مشهور الیور تویست است. 

درباره کتاب الیور تویست (کتاب‌های درگوشی)

الیور تویست پسر یتیمی است که در یک یتیم‌خانه زندگی می‌کند. مسئولان یتیم‌خانه او را به یک پیرمرد تابوت‌ساز می‌فروشند. الیور از آنجا فرار می‌کند و به لندن برود. در راه او با پسربچه‌ دیگری همراه می‌شود که برای یک پیرمرد یهودی به نام آقای فاگین کار می‌کند. او، الیور را نزد همان فاگین می‌برد تا به او هم آموزش دزدی بدهند. الیور در یک ماجرا که در آن نقشی نداشته دستگیر می‌شود، صاحب خانه‌ای که از او دزدی شده است از الیور خوشش می‌آید و او را به فرزندی می‌پذیر اما دزدان به دنبال الیور هستند و او را می‌دزدند همین اتفاق ماجراهای بعدی را پیش می‌آورد.

شنیدن کتاب الیور تویست (کتاب‌های درگوشی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره چارلز دیکنز

چارلز دیکنز در ۷ فوریه ۱۸۱۲ میلادی در لندپورت انگلیس به دنیا آمد. او دومین پسر جان دیکنز، کارمند اداره کارپردازی نیروی دریایی بود. پدرش اهل الابالی گری و وامداری بود و کار را به جایی رساند که او را به زندان مارشال سی انداختند. به همین دلیل دیکنز ۱۲ ِ ساله را برای تأمین معاش خانه به کارخانه واکس سازی وارن فرستادند. او تا آزادی پدرش از زندان هم چنان مجبور به کار بود تا بالاخره بعد از مراجعت پدر توانست به مدرسه بازگردد. دیکنز بعد از پایان دوره مدرسه در دفتر وکالتی مشغول به کار شد و پس از بررسی زندگی شلوغ و متنوع لندن، بر آن شد تا روزنامه نگار شود. در این دوره، در شیوه‌ای سخت از خالص نویسی، توانایی خود را نشان داد و در مارس ۱۸۳۲ میلادی درحالی که جوانی حدوداً ۲۰ ساله بود، خبرنگار امور عمومی و پارلمانی شد. دیکنز در سال ۱۸۲۹ میلادی دلداده دختری به نام ماریا بیدنل شد، اما والدین ماریا او را از لحاظ اجتماعی در سطحی نازل‌تر از خود یافتند. این دل باختگی و برخوردی دیگر با او در میان سالی دیکنز، بعدها در عشق شخصیت معروف رمانش دیوید کاپرفیلد به دختری به نام دورا بازتاب یافت.

در ۹ ژوئن ۱۸۶۵ میلادی دیکنز با سانحه قطار مواجه شد که در پایان کتاب دوست مشترک ما به آن اشاره می‌کند، اما با این همه، کتاب خوانی‌های او و سفرهایی که با این هدف داشت، ادامه یافت، چنان که حدود ۱۸۶۷ تا ۱۸۶۸ میلادی بار دیگر به آمریکا رفت. او از لحاظ مالی هیچ کم نداشت، اما از نظر جسمانی شکسته به نظر می‌رسید. او به هشدارها درباره سلامتی‌اش بی‌اعتنا بود. دیکنز درگیر فلج جزئی، ناتوانی در خواندن حروف سمت چپ و لنگی روزافزون پای چپ بود. او در سال ۱۸۷۰ میلادی اقدام به یک رشته کتاب خوانی جدید کرد. دیکنز در ۱۵ مارس برای آخرین بار سرود کریسمس را خواند و سرانجام در ۹ ژوئن ۱۸۷۰ میلادی درحالی که ادوین درود به پایان نرسیده بود، به طور ناگهانی بر اثر سکته قلبی در محلی به نام گدز هیل از جهان رفت.

معرفی نویسنده
عکس چارلز دیکنز
چارلز دیکنز
انگلیسی | تولد ۱۸۱۲ - درگذشت ۱۸۷۰

چارلز جان هوفام دیکنز برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیده جیمز جویس، نویسنده بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است.

نظرات کاربران

yasin
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

کتاب فوق العاده ای هستش

shahrzad
۱۴۰۱/۰۲/۱۱

عالی توصیه میکنم بخربد

محمدرضا
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

خیلی داستان خوبی بود. به نظرم خلاصه شده بود ولی باز هم گیرایی زیادی داشت و همچنین گوینده نیز به خوبی داستان را روایت میکنند.

بهار
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

خیلی خوب بود عالیه

Moon
۱۴۰۱/۰۴/۲۶

خیلی وقت بود که دوست داشتم این کتابو بخونم و درنهایت امروز خوندمش داستان پسری به نام الیور در نوانخانه ، سختی ها و مشقت های زندگی پرفراز و نشیب او، فضاسازی خوبی داشت و خوانش هم خیلی خوب بود فقط قسمت

- بیشتر
امیر مهدی
۱۴۰۱/۰۱/۲۹

کتاب با گویندگی عالی. پسر هشت ساله من خیلی دوست داشت.

MAHDI
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

عععععععععاااااااااااالللللللللللللییییییییییییههههههههه

𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
۱۴۰۱/۰۱/۱۹

اقای مجنونی فوق‌العاده‌اید👏🏻

کاربر ۳۰۹۵۷۵۸
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

این داستان عالی بود . واقعا پیشنهاد میکنم که این کتاب رو تهیه کنید و از این داستان جذاب لذت ببرید ..

کاربر ۵۵۷۲۰۴۳
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

این اولین رومانی بود که خواندم واقعا عالی بود فوقالعاده بود بسیار زیبا هرچه بگویم کم بود. از طرز فکر چارلز دیکنز خوشم می آمد

زمان

۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۳۰۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۳۰۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان