دانلود کتاب صوتی میکش؛ گربه‌ی سخنگو با صدای ماندانا کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی میکش؛ گربه‌ی سخنگو اثر جوزف لادا

دانلود و خرید کتاب صوتی میکش؛ گربه‌ی سخنگو

نویسنده:جوزف لادا
انتشارات:کارگاه اتفاق
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی میکش؛ گربه‌ی سخنگو

کتاب صوتی میکش؛ گربه‌ی سخنگو، داستانی جذاب و شنیدنی از جوزف لادا است که طاهر جام‌برسنگ آن را به فارسی ترجمه کرده است. میکش؛ گربه‌ی سخنگو داستان گربه‌ی کفاش دهکده است که با بقیه‌ی گربه‌ها فرق دارد: او می‌تواند حرف بزند.

برای فهمیدن ماجرای این گربه‌ی عجیب، نسخه صوتی کتاب میکش؛ گربه‌ی سخنگو را با صدای زیبای ماندانا کریمی بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی میکش؛ گربه‌ی سخنگو

گربه‌ها می‌توانند کارهای زیادی انجام دهند. خرخر کنند، بپرند روی مبل و روی دامن ما بنشینند و وقتی نوازششان می‌کنیم حسابی کیف کنند. گربه‌ها می‌توانند با صدای میومیوی بامزه‌شان دل همه را ببرند و ساعت‌ها با ما بازی کنند تا سرگرم شویم. اما گربه‌ها یک کار را نمی‌توانند انجام بدهند و آن هم حرف زدن است... چی؟ اشتباه می‌کنم؟ شما گربه‌ای را می‌شناسید که حرف می‌زند؟ 

میکش؛ گربه‌ی سخنگو است. واقعا جالب است چون میکش بلد است به زبان آدم‌ها حرف بزند و البته حواسش را حسابی جمع می‌کند تا با همه‌ی آدمیزادهای دور و برش با احترام صحبت کند. اما اینکه چطور شد که میکش حرف زدن یادگرفت را واقعا نمی‌دانم. شاید چون پپیک، پسر کفاش، مرتب با میکش صحبت می‌کند، حرف زدن را از همان‌جا یاد گرفته است. خلاصه! میکش؛ گربه‌ی سخنگو، حرف می‌زند و حرف می‌زند و همه را غافلگیر می‌کند. می‌خواهید بدانید چطوری؟ داستان صوتی میکش؛ گربه‌ی سخنگو را گوش کنید!

کتاب صوتی میکش؛ گربه‌ی سخنگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

میکش؛ گربه‌ی سخنگو داستانی جذاب و شنیدنی برای همه‌ی کودکان و نوجوانان است. اگر از شنیدن داستان‌های فانتزی لذت می‌برید، کتاب صوتی میکش؛ گربه‌ی سخنگو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب صوتی میکش؛ گربه‌ی سخنگو

کفاش ده، یک گربه داشت به اسم میکش. تا اینجایش چیزی نیست که باور نکنید، می‌دانم. اما این را هم می‌دانم که ریشخندم می‌کنید چون لابد می‌گویید: «خب که چی؟ ما هم تو خونمون یه گربه داریم. یه بچه گربه هم روش»

باشد قبول. اما آخر گربه‌ی کفاش گربه‌ی معمولی نبود. چون بلد بود حرف بزند! حالا می‌خواهید باور کنید، می‌خواهید نکنید. پپیک، پسر کفاش، و بقیه بچه‌های ده، همه شاهدند که من راست می‌گویم! راستش، درست نمی‌دانم که میکش چطوری حرف زدن یاد گرفت. شاید چون پپیک دائم باهاش حرف می‌زد. حالا این کجایش عجیب غریب است؟ تا حالا حرف زدن مرغ مینا یا طوطی را شنیده‌اید؟ گربه چه چیزی‌اش کمتر است؟ چرا نتواند حرف زدن یاد بگیرد؟

بهرحال، میکش نه فقط یاد گرفت، خیلی هم زود یاد گرفت که زبان آدمیزاد را راحت و روان صحبت کند. هیچ‌وقت هم زبانش به حرف زشت باز نشد. حرمت همه را هم همیشه نگه می‌داشت. می‌گویید نه؟ از عمو فرانتاک بپرسید. یک شب وقتی عمو فرانتاک پیر با لذت چپقش را دود می‌کرد و قدم‌زنان از پشت حیاط دیوار کفاش رد می‌شد، یکهو صدای ضعیفی شنید که می‌گفت: «شب بخیر عمو فرانتاک!» عمو فرانتاک اول سرجایش میخکوب شد. چون آن دور و برها تا چشم کار می‌کرد، سایه‌ی آدمیزادی دیده نمی‌شد. بعد گوشش را تیز کرد و دوباره همان صدا را شنید....

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۴۸۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۴۸۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۱۹,۰۰۰
۵۰%
تومان