دانلود کتاب صوتی اعترافات مردی چنان دیوانه که با حیوانات می‌زیست با صدای احسان چریکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعترافات مردی چنان دیوانه که با حیوانات می‌زیست اثر چارلز بوکوفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی اعترافات مردی چنان دیوانه که با حیوانات می‌زیست

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اعترافات مردی چنان دیوانه که با حیوانات می‌زیست

کتاب صوتی اعترافات مردی چنان دیوانه که با حیوانات می‌زیست نوشته چارلز بوکوفسکی است و با ترجمه شهرزاد لولاچی است و با صدای احسان چریکی منتشر شده است. 

درباره کتاب اعترافات مردی چنان دیوانه که با حیوانات می‌زیست

 این کتاب صوتی  از ۹ بخش تشکیل شده است. شخصیت اصلی کتاب راوی داستان است. و هر یک از این ۹ بخش لحظات مختلف زندگی او را بازگو می‌کند. نویسنده در این کتاب به آوارگی‌های یک فرد عصبی می‌پردازد. درون مایه‌ی اصلی کتاب اعترافات پوچی انسان‌ مدرن است. 

این کتاب روایت جذابی است که شما را با خود همراه می‌کند و بخش‌های تیره زندگی راوی را نشان می‌دهد. 

شنیدن کتاب اعترافات مردی چنان دیوانه که با حیوانات می‌زیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره چارلز بوکوفسکی

هاینریش چارلز بوکوفسکی در ۱۶ اوت سال ۱۹۲۰ در شهر آندرناخ در خانواده «هِنری کارل بوکوفسکی» در آلمان متولد شد و ۹ مارس ۱۹۹۴ در کالیفرنیا از دنیا رفت. او شاعر و داستان‌نویس آمریکایی و یکی از تاثیرگذارترین نویسندگان معاصر بود. جد پدری بوکوفسکی اهل آلمان بود. بعد از فروپاشی اقتصاد آلمان در پی جنگ جهانی اول، خانواده در سال ۱۹۲۳ به بالتیمور رفتند. بعد از پس‌انداز کمی پول، خانواده چارلز بوکوفسکی به حومه لس‌آنجلس رفتند، که خانواده پدری بوکوفسکی در آنجا زندگی می‌کردند. در دوران کودکی بوکوفسکی، پدرش اغلب بیکار بود، و به گفته‌ی خودش بددهن و بدرفتار بود. بعد از فارغ‌التحصیل شدن او از دبیرستان لس‌آنجلس، بوکوفسکی دو سال در دانشگاه شهر لس‌آنجلس بود و دوره‌های هنر، روزنامه‌نگاری و ادبیات را گذراند. 

وقتی چارلز بوکوفسکی ۲۳ ساله بود داستان کوتاه «عواقب یک یادداشت بلندِ مردود» در مجله داستان چاپ شد. دو سال بعد از آن داستان کوتاه «۲۰ تشکر از کاسلدان» منتشر شد. در طول این مدت او در لس‌آنجلس زندگی می‌کرد اما مدتی را در ایالات متحده آواره بود، کارهای موقتی انجام می‌داد و در اتاق‌های ارزان زندگی می‌کرد. در اوایل ۱۹۵۰ در اداره پست لس‌آنجلس به شغل پستچی و نامه‌رسان مشغول به کار می‌شود اما بعد از دو سال و نیم آن را رها می‌کند. در ۱۹۵۷ با شاعر و نویسنده «باربارا فیری» ازدواج کرد، اما آنها در سال ۱۹۵۹ از هم جدا شدند. او قبل از ازدواجش مدتی را به دلیل زخم معده تقریباً وخیم بستری می‌شود. وی پس از ترک بیمارستان، شروع به نوشتن شعر کرد. در پی این جدایی، بوکوفسکی دوباره شراب‌خواری را از سر گرفت و به نوشتن شعر ادامه داد.

نوشته‌های بوکوفسکی به شدت تحت تأثیر فضای شهری که در آن زندگی می‌کرد، لس آنجلس، قرار داشت. او معمولا به‌عنوان نویسنده‌ی تأثیرگذار معاصر یاد می‌شود و از سبک او بارها تقلید کرده‌اند. چارلز بوکوفسکی، هزاران شعر، صدها داستان کوتاه، و ۶ رمان، و بیش از پنجاه کتاب نوشته و به چاپ رسانده‌است. در سال ۱۹۸۶، مجله‌ی تایمز بوکوفسکی را قهرمان فرودستان آمریکایی نامید. بوکوفسکی در ۹ مارس ۱۹۹۴ در سن پدروی کالیفرنیا در سن ۷۳ سالگی، اندکی بعد از تمام کردن آخرین رمانش عامه پسند، از بیماری سرطان خون درگذشت.

از میان مهم‌ترین آثار چارلز بوکوفسکی او می‌توان به کتاب‌های عامه پسند، ساندویچ ژامبون، زیبا‌ترین زن شهر، و آنگاه خدا عشق را آفرید، هزارپیشه، آدمکش‌ها، داستان‌های جنون معمولی، جنوب بدون شمال، هالیوود، موسیقی آب گرم و پستخانه اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس چارلز بوکوفسکی
چارلز بوکوفسکی
آمریکایی | تولد ۱۹۲۰ - درگذشت ۱۹۹۴

هاینریش چارلز بوکوفسکی، شاعر و داستان‌نویس آمریکایی متولد آلمان بود. از او اغلب به عنوان نویسنده تأثیرگذارِ معاصر نام برده می‌شود و سبک او بارها مورد تقلید قرار گرفته است. هنری چارلز بوکوفسکی دو سال بعد از پایان جنگ جهانی اول در آلمان متولد شد؛ در سال ۱۹۲۰، از مادری آلمانی و پدری آمریکایی و سرباز. پدر و مادر او، هنری صدایش می‌کردند.

نظرات کاربران

Sadra Shahbazi
۱۴۰۱/۰۹/۰۱

راوی عالی بود، داستانم متوسط بود

Hrezapour.ir
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

فکر می کنم در یکی از کتاب های دیگه بوکوفسکی این داستان هم آورده شده(کتاب هزار پیشه) اگه اشتباه نکنم. عالی

AS4438
۱۴۰۱/۰۹/۰۷

بوکوفسکی باقلم وحشی خود بی محابا ازهرچیزی مینویسد، این داستان را ازکتاب دیگربوکوفسکی بانامی دیگرخواندم جالب بود.

کاربر ۵۰۷۱۴۹۵
۱۴۰۱/۱۲/۲۱

باسلام میخوام یه رمان خوب ایرانی معرفی کنم. رمان " همه چیز تمام" نوشته علیرضافنایی از نشر سیب سرخ. مطالعه این رمان رو از دست ندیدن. عالیه.

زمان

۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۷۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۷۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان