دانلود کتاب صوتی آندورا با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آندورا اثر ماکس فریش

دانلود و خرید کتاب صوتی آندورا

نویسنده:ماکس فریش
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آندورا

نمایشنامه صوتی آندورا نوشته ماکس فریش است که با ترجمه حمید سمندریان و صدای گروهی از گویندگان منتشر شده است. کتاب آندورا نمایشنامه‌ای جذاب از ماکس فریش نمایشنامه‌نویس سوییسی مشهور قرن ۲۰  است.

درباره کتاب آندورا

نمایشنامه آندورا با داستان مردی به نام کان آغاز می‌شود. کان شخصیتی است که همیشه از ضعفهای شخصیتش فرار می‌کند و برای پنهان کردم این موضوع دست به هر دروغی می‌زند. او حاضر است برای اینکه بین مردم خود را فردی محترم و خیرخواه نشان دهد دست به هرکاری بزند. 

کان معلم جوانی است که به کشور دیگری سفر می‌کند. کان در آن کشور با زنی به نام سینیورا ازدواج می‌کند و آن‌ها صاحب یک پسر می‌شوند و نام او را آندری می‌گذارد. بعد از مدتی وقتی آندری هنوز کودک است کان به همراه پسرش به آندورا برمی‌گردد. کشوری که در آن مردم بسیار با یهودیت مشکل دارند.

کان که هیچ‌چیز جز دیده شدن و به نظر دیگران خوب بودن برایش مهم نیست به همه می گوید آندری پسربچه‌ای یهودی است که و زمانی که خانواده‌اش آسیب دیده‌اند کان او را نجات داده است. مردم بسیار برای کان احترام قائل می‌شوند و او را فرد خیرخواهی می‌دانند. بعد از مدت کمی کان با یک زن آندورایی ازدواج می‌کند آن‌ها صاحب دختری می‌شوند که نامش را باربلین می‌گذارد.

طی سال‌هایی که می‌گذرد باربلین و آندری متوجه نمی‌شوند که خواهر و برادر هستند و مانند دو دوست و هم‌بازی با هم بزرگ می‌شوند و به هم علاقه‌مند می‌شوند. اما کان نمی‌تواند اجازه دهد آن‌ها با هم ازدواج کنند در همین زمان خبر می‌رسد کشور همسایه که مخالف یهودیت است قصد حمله به اندورا را دارد و این موضوع مردم را خشمگین می‌کند و زمینه‌ساز اتفاقات شومی در آندورا می‌شود.

شنیدن نمایشنامه آندورا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات نمایشی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان