دانلود کتاب صوتی حاصل عمر با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حاصل عمر اثر سامرست موام

دانلود و خرید کتاب صوتی حاصل عمر

نویسنده:سامرست موام
گوینده:رضا عمرانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی حاصل عمر

کتاب حاصل عمر نوشته سامرست موام است. این کتاب زندگی‌نامه خودنوشت سامرست موام است که با ترجمه عبدالله آزادیان و صدای رضا عمرانی منتشر شده است. 

درباره کتاب حاصل عمر

ویلیام سامرست موآم متولد ۱۸۷۴ است و در سال ۱۹۶۵ فوت کرده است، این نویسنده مشهور انگلیسی، بیش از همه با آثارش در زمینه هنر داستان‌نویسی مشهور است.

این کتاب بینش‌های یکی استادان مدرن و برجسته ادبیات است که شهرتش با گذشت زمان بیشتر می‌شود. در این کتاب موام درباره خودش می‌نویسد از دوران کودکی که کوچک اندام بوده و قدرت تحملش نسبت به دیگران زیاد بوده اما نیروی جسمانی‌اش کم بوده و  لکنت زبان داشته است. از کودکی خجالتی و نحیف و نزار می‌گوید. از زمانی می‌گوید که متوجه می‌شود نمی‌تواند راحت با دیگران ارتباط برقرا کند و همیشه در سفرها و کشتی و قطار بی‌هم‌صحبت بوده است. از جوانی که مسیر پیشرفت را پیش می‌گید و زندگی‌اش را می‌سازد. این کتاب شبیه به اعتراف‌نامه‌ای است که چندان هم زندگی نویسنده را آشکار نمی‌کند اما شنونده را با ویژگی‌های شخصیت این اندیشمند آشنا می‌کند. در این کتاب داستان مردی را می‌خوانیم که والدینش را در ده سالگی از دست داده است و مسیر دیگری جز وکالت که شغل خانوادگی‌اش بوده پیش گرفته است. او به دنبال پزشکی رفته است اما با اولین رمانش آن‌چنان مشهور می‌شود که پزشکی را رها می‌کند و به دنبال ادبیات می‌رود. 

شنیدن کتاب حاصل عمر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تفکر و آثار سامرست موام پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

فواد انصاری
۱۴۰۱/۰۴/۲۹

نمیشه گفت که یک زندگینامه است. کتاب بیشتر در مورد زندگی حرفه ای وشغلی نویسنده بود. اینکه چطور و با چه تکنیکی رمان ها و نمایشنامه هایش را نوشته.

زمان

۱۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۶۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۶۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان