دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب عادت‌های اتمی با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب عادت‌های اتمی اثر جیمز کلیر

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب عادت‌های اتمی

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب عادت‌های اتمی

در این کتاب صوتی خلاصه‌ای از کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر را با گردآوری شهزاد رحیمی و صدای کامبیز خلیلی می‌شنوید.

 درباره خلاصه صوتی کتاب عادت‌های اتمی

کتاب صوتی عادت‌های اتمی اثر جیمز کلیر از آن کتاب‌هایی است که با شما درباره قدم‌های کوچک در زندگی سخن می‌گوید. قدم‌های کوچک اما تاثیرگذاری که زندگی‌تان را متحول خواهند کرد.

کلیر می‌گوید شناخت عادت‌ها و مدیریت صحیح آنها زندگی انسان را به سوی کامیابی سوق می‌دهد. و برای همین هم باید عادات بد را ترک کنیم و عادات پسندیده را جایگزین آن سازیم. همه ما ابه این مسئله که عادت‌های بد و ناشایست ما را از مسیر موفقیت دور می‌کنند، اگاهیم اما نسبت به مدیریت آنها یعنی ترک عادات بد و ممارست در عادات خوب آگاهی کمی داریم. کلیر در کتاب عادت های اتمی یک ساختار عملی و ثابت شده برای به وجود آوردن عادت های خوب و نابود کردن عادت‌های بد معرفی می‌کند. او با اتکا به تحقیقات علمی و نمونه‌هایی از دنیای واقعی با شما حرف می‌زند و نشان می‌دهد چگونه تغیییر رفتار‌های کوچک می‌تواند باعث ایجاد عادات خوب تازه و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ شود.

 شنیدن خلاصه صوتی کتاب عادت‌های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره جیمز کلیر 

جیمز کلیر نویسنده و مربی‌ای است که روی عادت‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و بهبود مستمر افراد کار و تحقیق می‌کند. او در آکادمی عادت خود تعداد بیشماری مدیر، مربی و معلم را آموزش داده و توانسته عادت‌های آن‌ها را با آموزش‌های حرفه‌ای، تغییر دهد. جیمز روی عادت‌های کوچک به عنوان عوامل موفقیت تاکید دارد و می‌گوید: «رفتارها و عادت‌های کوچک است که مشخص می‌کند در پنج سال آینده کجا هستیم و چقدر موفق شده‌ایم یا حتی شکست خورده‌ایم». کتاب عادت‌‌های اتمی معروف ترین کتاب جیمز کلیر است.

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظرات کاربران

کاربر 6428133
۱۴۰۲/۰۸/۱۱

خواب تربرنامه عالی است

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان