دانلود کتاب صوتی مزه راستین مادر بودن با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مزه راستین مادر بودن اثر شانتل تزدل

دانلود و خرید کتاب صوتی مزه راستین مادر بودن

معرفی کتاب صوتی مزه راستین مادر بودن

کتاب صوتی مزه راستین مادر بودن نوشتهٔ شانتل تزدل و ترجمهٔ سمانه عطا و با صدای سحر بیرانوند است و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مزه راستین مادر بودن

چطور می‌شود واقعاً یک مادر بود؟ بیایید به کار مهم و لذت‌بخش مادر بودن بپردازیم. به درستی که مادر بودن، بسیار دلپذیر است و هیچ فرمول و نسخه و طرحی برایش وجود ندارد.

بی گمان، شما دانش بسیاری از یک مادر کامل بدست خواهید آورد، اما این را هم باید بدانید که آموخته‌های هر مادر، آدابی است که متناسب با فرزندانش به‌وجود آمده‌اند. به عبارت دیگر، وظایف ما به‌عنوان یک مادر، متناسب با نیازهای فرزندانمان ساخته شده‌اند.

مادر بودن، سرشار از پستی‌ها و بلندی‌ها، زیبایی‌ها و زشتی‌ها، خوبی‌ها و بدی‌ها و لطافت‌ها و سختی‌های بیشمار است، و پررنگ‌تر از همه این‌ها، مادر بودن، لبریز از عشق بی نهایت است.

در امر زیبای مادری هیچ جای نگرانی برای اخراج شدن، تنزل مقام، یا نکات منفی شغل‌های معمولی وجود ندارد، چون مادر بودن یک شغل دائمی است. علاوه بر این، مادر بودن فرایندی بسیار گسترده است، اینها زیرمجموعه‌های مادری محسوب می‌شوند: مدیرعامل، مدیرمالی، مدیر بازاریابی، مدیر بخش، مسئول شیفت، رئیس و مادرِ مسئول.

مادر بودن، نه امری راحت و ساده است، نه سفری کوتاه و متغیر، نه کاری نیمه‌وقت است و نه کاری شوخی‌بردار. مادر بودن، نه کتاب راهنمایی دارد نه نقشه‌ای برای دنبال کردن، کاری است بدون مرخصی.

یک مادر هیچ‌گاه نمی‌تواند به تعطیلات برود و بیکار باشد. یک مادر همیشه در حال کار است و وقتی برای علایق شخصی خود ندارد. سکون برای یک مادر معنی ندارد. مادر بودن یعنی راه رفتن در مسیری پر فراز و نشیب.

مادر بودن یک موهبت ارزشمند است. مادر بودن، شادی‌بخش، مایهٔ شادمانی و دل‌خوشی و سرشار از لحظات ناب و زیباست.

مادر بودن بهترین شغلی است که می‌توانید داشته باشید؛ یک شغل تمام‌وقت. شغلی برای کسانی که واقعاً دوستشان دارید و کسانی که واقعاً شما را دوست دارند، یعنی فرزندانتان.

با شانتل تزدل در کتاب صوتی مزه راستین مادر بودن همراه شوید تا خصوصیات با ارزش و منحصربه‌فرد مادر بودن را با شما به اشتراک بگذارد.

شنیدن کتاب صوتی مزه راستین مادر بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مادران و کسانی که دوست دارند مادر شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مزه راستین مادر بودن

«قاطعیت

مادران، ما باید به‌عنوان یک مادر محکم باشیم. می‌دانم که گاهی، جدی بودن بسیار سخت است، چون درست زمانی که ما به چشمان کوچک دخترک یا پسرکمان نگاه می‌کنیم قلبمان آب می‌شود و سست می‌شویم.

درست همان لحظه باید جدیت به خرج دهیم. ما باید برای پرورش دختر یا پسر کوچکمان بر یک اساسِ محکم و استوار بایستیم تا در آینده همان زن یا مردی باشند که می‌خواهیم [به این معنی که آنها آموخته‌های ما را دریافت خواهند کرد]. می‌دانم که جدی بودن سخت است، چراکه خودم هم دل‌نازک هستم، شاید تابه‌حال این تجربه را داشته‌اید، اما پسر و دختر من هر دو می‌دانند چه زمانی مادرشان با آنها بازی نمی‌کند و چه زمانی بازی می‌کند. بسیار مهم است که فرزندتان شما را محترم بداند، قوانین شمارا بداند و جدیت شما را به‌عنوان بخشی از عشقتان تشخیص دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان